دستگاه اکسیژن ساز قوی + قیمت انواع آن

دستگاه اکسیژن ساز قوی به عنوان پرفروش ترین نمونه از انواع اکسیژن سازها در بازار شناخته می شود. برای خرید بهترین اکسیژن ساز با قیمت مناسب و ارزان می توانید خرید اینترنتی آن را از طریق این فروشگاه تجربه کنید.

تفاوت دستگاه اکسیژن ساز و کپسول اکسیژن چیست؟

دستگاه اکسیژن ساز را به عنوان یکی از مهمترین و ضروری ترین وسایل درمانی در صنعت پزشکی نام می برند که استفاده از آن برای بیماران تنفسی بسیار حیاتی می باشد.
از آن جایی که هوای اطراف ما فقط از 21% اکسیژن تشکیل شده است و این میزان اکسیژن موجود هم برای بیماران تنفسی بسیار کم می باشد، به همین دلیل پزشکان دستگاه اکسیژن ساز را به عنوان یک دستگاه غلیظ کننده گاز اکسیژن برای بیماران خود تجویز می کنند.
جالب است بدانید که دستگاه اکسیژن ساز هوای ناخالص محیط اطراف را دریافت نموده و پس از آن دیگر گازهای اضافی از جمله نیتروژن را حذف کرده و به اکسیژن غلیظ و خالص تبدیل می نماید. در نتیجه گاز اکسیژن خالص با درصد خلوص بالا به بدن فرد بیمار منتقل می شود.
از دیگر روش های تأمین کننده اکسیژن مورد نیاز برای افراد بیمار، به کپسول های اکسیژن می توان اشاره نمود. این نوع کپسول ها با ظرفیت های مختلف و معمولا زیاد موجود بوده که گاز اکسیژن درون آن ها قرار می گیرد و پس از اتمام موجودی باید شارژ شود.
مهمترین تفاوت دستگاه اکسیژن ساز با کپسول اکسیژن اکسیژن عبارتست از:

  • کپسول اکسیژن نیازمند به شارژ مداوم می باشد، در حالی که دستگاه اکسیژن ساز خود تولید کننده اکسیژن است.
  • کپسول اکسیژن فضای بسیار زیادی را اشغال می کند، در حالی که دستگاه اکسیژن ساز بسیار کوچک می باشد.
  • حمل و نقل کپسول اکسیژن به دلیل وزن سنگینی که دارد نسبت به دستگاه اکسیژن ساز بسیار دشوارتر است.

دستگاه اکسیژن ساز قوی

خرید اینترنتی دستگاه اکسیژن ساز قوی

انواع دستگاه اکسیژن ساز را معمولا فروشگاه های ارائه دهنده در سطح شهر و کشور عرضه می کنند. در این مراجع فروش اکسیژن سازها با مدل های مختلف از نظر نوع کارکرد، ظرفیت و برند تولید کننده دستگاه موجود می باشند.
در بین نمونه های مختلف از این وسیله، دستگاه اکسیژن ساز قوی جایگاه برتری دارد، چنانکه بیشترین میزان خلوص گاز اکسیژن را تولید کرده و به بدن فرد بیمار انتقال می دهد. این دستگاه کمترین میزان آلودگی صوتی را ایجاد نموده و به صورت مستمر فرآیند اکسیژن رسانی را طی می کند.
بهترین روش خرید دستگاه اکسیژن ساز، خرید از مراجع فروش اینترنتی معتبر به صورت آنلاین است که در ادامه به صورت کامل در این باره توضیح داده ایم.

قیمت دستگاه اکسیژن ساز خانگی با خرید آنلاین

اگر قصد خرید انواع دستگاه اکسیژن ساز را دارید، پیشنهاد ما به شما دستگاه اکسیژن ساز قوی است. شما می توانید این دستگاه را بدون نیاز به مراجعه حضوری به فروشگاه های موجود در سطح بازار، به راحتی از طریق این فروشگاه اینترنتی تهیه نمایید.
این مجموعه معتبرترین مرکز فروش دستگاه های اکسیژن ساز در تمامی انواع نمونه ها می باشد. به طوری که خود مستقیما اکسیژن سازهای با کیفیت را از تولید کننده خریداری نموده و بدون هیچ گونه واسطه ای در دسترس عموم قرار می دهد.

شما مشتریان گرامی می توانید با اطمینان کامل به اصل بودن دستگاه خریداری شده، سفارش خود را جهت خرید بهترین دستگاه اکسیژن ساز از طریق این مرکز فروش به صورت آنلاین به ثبت برسانید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما