دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل قیمت

دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل قیمت ویژه و مناسب آماده سفارش خرید اینترنتی از بهترین مرجع رسمی فروش آنلاین بهترین برندهای اکسیژن ساز ایرانی و خارجی، برای تمامی مشتریان می باشد.

دستگاه اکسیژن ساز در دو مدل زیر توسط شرکت های داخلی و خارجی تولید شده و هم اکنون در بازارهای تجهیزات پزشکی، خرید و فروش می گردد:

  1. دستگاه اکسیژن ساز خانگی یا مبله با عملکرد برقی
  2. دستگاه اکسیژن ساز پرتابل یا شارژی و قابلیت عملکرد با باتری لیتیومی

هر یک از مدل های فوق برای افرادی طراحی شده که به دلیل دارا بودن مشکلات ریوی و حاد یا مزمن تنفسی، بایستی اکسیژن خالص و طبی را دریافت کرده باشند.
این دستگاه ها هر دو به طور قابل حمل با بکارگیری تجهیزات خاص تولید می گردند که در ادامه با آن ها آشنا خواهید شد.

اکسیژن ساز قابل حمل

انواع دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل

همانطور که متوجه شدید، اکسیژن سازها در مدل خانگی و شارژی پرتابل که با نام جیبی و مسافرتی مشهور بوده، تولید شده و در بازار تجهیزات پزشکی موجود اند.
شایان ذکز است که امروزه شرکت های تولیدی دستگاه اکسیژن ساز خانگی مانند برند نایدک، جهت جابجایی آسان و راحت این دستگاه ها در منازل، علاوه بر وزن سبک، دستگیره و چرخ های مخصوصی را برای این دستگاه تعبیه نموده اند.
به همین سبب در بازارهای فروش اکسیژن ساز خانگی، شما می توانید دستگاه اکسیژن ساز خانگی پرتابل یا قابل حمل نایدک را به عنوان مجهزترین برند خریداری کنید.

در طرف مقابل اکسیژن سازهای پرتابل شارژی وجود داشته که در اندازه کوچک با وزن بسیار سبک در حدود 2 کیلوگرم تولید شده و می توانند با کیف مخصوصی که داشته، بدون محدودیت مکانی همراه با افراد، حمل گردند.

دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل شارژی نسبت به مدل برقی و خانگی این دستگاه، قیمت بیشتری داشته، اما مزایای استفاده از آن به خصوص برای محل کار و مسافرت سبب شده تا مورد توجه درصدی از مشتریان قرار گرفته باشد.

دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل قیمت مناسب کدام است؟

دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل را بیشتر با عنوان همان اکسیژن ساز پرتابل شارژی در بازارهای فروش می شناسند.
قابلیت استفاده بدون محدودیت مکانی و در مسافرت و حتی سرکار، در ماشین، قطار و هواپیما از دستگاه اکسیژن ساز پرتابل، سبب شده تا علی رغم قیمت بالای آن، مشنریان خاص خود را داشته باشد.
اما طبیعی است که خریداران این محصول به دنبال مناسب ترین برند این دستگاه باشند که با مناسب ترین قیمت ممکن نیز عرضه شده باشند.

در حال حاضر یکی از بهترین مارک های اکسیژن ساز قابل حمل شارژی که در بازار ارائه می گردد، مارک اینوژن آمریکاست.

اکسیژن ساز اینوژن آمریکا با مدل ONE G3 یکی از کوچکترین و سبک ترین اکسیژن های قابل حمل است که با بالاترین کیفیت و بروزترین امکانات و تجهیزات تولید شده و حتی قیمت خوبی هم دارد.
این دستگاه صدای کارکرد بسیار کم در حدود 38 دسی بل داشته و با دارا بودن یک باتری 8 سلی می تواند در حدود 5 ساعت در بیرون از منازل و سایر مکان ها، اکسیژن رسانی پالسی از 1 تا 5 لیتر در دقیقه را انجام دهد.

نمایندگی فروش مستقیم بهترین برند اکسیژن ساز

پیدا کردن یک نمایندگی فروش اکسیژن ساز که بتوانید دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل قیمت مناسب که همان قیمت واقعی اش است را ضمن ارائه آگاهی های لازم عرضه کند، از نگرانی های عمده خریداران است.
باعث افتخار است که این مجموعه توانسته خودش را به عنوان نمایندگی رسمی فروش آنلاین بهترین برندهای اکسیژن سازهای قابل حمل خانگی و مسافرتی در بازار آنلاین، به مشتریان سراسر کشور معرفی نماید.

بی تردید خرید اینترنتی دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل قیمت ارزان و مناسب، از طریق این سایت و پس از انجام مشاوره های لازم به انجام خواهد رسید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما