دستگاه اکسیژن ساز برقی قیمت و خرید بی واسطه

دستگاه اکسیژن ساز برقی قیمت زیر بازار به صورت خرید بی واسطه، می تواند مدینه فاضله ای برای تمامی خریداران باشد و هم اکنون امکان ثبت سفارش آن از طریق این سایت وجود داشته است.

دستگاه اکسیژن ساز نوعی دستگاه پزشکی است که برای رساندن اکسیژن به افراد دارای اختلالات مرتبط با تنفس مورد استفاده قرار می گیرد.
افرادی که سطح اکسیژن در خون آنها پایین تر از حد معمول است، اغلب به یک کنسانتره اکسیژن نیاز دارند تا آن اکسیژن را جایگزین کنند.
اگر چه امروزه توسط برخی از افراد، انواع کپسول یا سیلندرهای اکسیژن نیز مورد استفاده قرار می گیرد، اما بدون شک استفاده از دستگاه اکسیژن ساز می تواند مزایای زیادی را هم دارا باشد.

دستگاه اکسیژن ساز برقی

اکسیژن سازها می توانند با فیلتر هوای اطراف، یک اکسیژن خالص طبی را به فردی که دارای مشکلات ریوی هست داده و امروزه در انواع ذیل در بازار خرید و فروش می گردند:

  1. دستگاه اکسیژن ساز برقی
  2. دستگاه اکسیژن ساز پرتابل شارژی
با توجه به اینکه طیف گسترده تری از افراد، دستگاه اکسیژن ساز برقی را استفاده می کنند؛ در اینجا قصد داریم تا کمی بیشتر با این دستگاه و مارک های معتبر موجود از آن در بازار، آشنا شوبم.

اکسیژن ساز برقی را بهتر بشناسید

شایان ذکر است که دلایل زیادی وجود داشته که پزشکان می توانند اکسیژن درمانی را حالا برای طولانی مدت یا کوتاه مدت برای بیماران خود تجویز نموده باشند.
پس از آنکه پزشک برای بیمار خود تجویز یک دستگاه اکسیژن ساز کرد، این نگرانی برای افراد وجود داشته که چگونه می توانند یک دستگاه اکسیژن ساز خوب، مارک معتبر و با کارآیی بالا خریداری کنند.
بنظر می رسد که در درجه اول، خرید اکسیژن ساز برقی برای خریداران مهم باشد. چرا که این دستگاه قیمت کمتری نسبت به مدل شارژی دارد.

دستگاه اکسیژن ساز برقی با مکانیزم خیلی ساده، اکسیژن خالص و طبی را از طریق نازل اکسیژن، به بینی یا دهان فرد منتقل می کند.

این دستگاه در حجم های گوناگون 5 تا 10 لیتری در بازار موجود بوده و با توجه به شرکت سازنده اش، می تواند از ویزگی ها و مشخصات گوناگونی هم برخوردار باشد.
مراجل چگونگی کار یک دستگاه اکسیژن ساز برقی غبارتند از:

  1. فشردن هوا به عنوان مکانیسم خنک کننده باعث می شود تا از گرمای بیش از حد جلوگیری شود.
  2. هوا را از محیط اطراف خود بیرون می کشد.
  3. از بین بردن نیتروژن از هوا از طریق فیلترهای موجود در دستگاه.
  4. کسیژن خالص شده را از طریق ماسک یا کانول بینی تحویل به بیمار می دهد.

2 مارک معتبر دستگاه اکسیژن ساز برقی خانگی

در وهله اول شناخت دستگاه اکسیژن ساز برقی و مکانیزم کارکرد آن می تواند در نحوه استفاده درست از این دستگاه به خریداران کمک کند.
در درجه بعدی برای درصد بالایی از خریداران مهم است که چه مارکی را خریداری می کنند.
در حال حاضر 2 پیشنهاد برای خریداران دستگاه اکسیژن ساز برقی خانگی داشته ایم که مدل آمریکایی و ایرانی این محصول را شامل می گردد:

  • دستگاه اکسیژن ساز نایدک آمریکا مدل nuvo lite
  • دستگاه اکسیژن ساز سوشیا از شرکت نفس یار طب تولید ایران با دو مدل SA5 و SA10

در این میان اکسیژن ساز نایدک از تجهیزات بیشتری و البته قیمت خریدی بالاتری برخوردار بوده و در مدل های 5 و 8 لیتری موجود می باشد.
استفاده 24 ساعته، یکی از منحصربفردترین تجهیزات دستگاه اکسیژن ساز نایدک به شمار می آید.

در طرف مقابل اگر خریداران می خواهند کیفیت مشابه نمونه های خارجی را با قیمت ارزان تر خرید کنند، پیشنهاد می گردد تا دستگاه اکسیژن ساز سوشیا را سفارش خرید دهند که از زبان فارسی هم پشتیبانی می کند.

خرید بی واسطه دستگاه اکسیژن ساز برقی قیمت ارزان

همانطور که می دانید دستگاه اکسیژن ساز به طور کلی قیمت خیلی ارزانی را در بازارهای تجهیزات پزشکی ندارد.
آیا می دانید که خرید بی واسطه دستگاه اکسیژن ساز برقی قیمت مناسب را از طریق کدام مراکز فروش می توان انجام داد؟
دستگاه اکسیژن ساز برقی قیمت مناسب یعنی اینکه خریداران بتوانند مارک معتبر این دستگاه را با قیمتی کمتر از بازارهای موجود، خریداری کرده باشند.

[highlight color=”green”]این مجموعه با هدف دسترسی آسان و بی واسطه مشتریان به بهترین برندهای دستگاه اکسیژن ساز برقی خانگی، خریدی متفاوت را به شکل آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حصوری، رقم می زند.[/highlight]

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما