خرید روز دستگاه اکسیژن ساز 8 لیتری امریکایی

خرید دستگاه اکسیژن ساز ۸ لیتری آمریکایی نایدک را با قیمت روز و مقرون به صرفه انجام داده و در کمترین زمان ممکن بصورت مستقیم آن را درب منزل تحویل بگیرید.

آشنایی با مشخصات اکسیژن ساز 8 لیتری امریکایی نایدک

همانطور که می دانید؛ دستگاه اکسیژن ساز یک وسیله ضروری برای بیماران با ناراحتی های ریوی و قلبی بوده که برای رساندن اکسیژن خالص به بیمار، طبق نظر پزشک معالج، مطابق با وضعیت بیمار از یک ۱ ساعت تا ۲۴ ساعت تجویز می شود.
لازم به ذکر است که ترکیب هوایی که ما تنفس می کنیم متشکل از دو عنصر اکسیژن و نیتروژن به نسبت ۲۱ به ۷۸ بوده که برای افراد با بیماری های تنفسی و قلبی تجزیه این هوا دشوار هست.
معمولا اکسیژن سازها به کمک آن ها می روند و طبق فرایندی نیتروژن و ذرات آلوده هوا را حذف کرده و اکسیژن خالص را به بیمار می دهند.

اکسیژن ساز ۸ لیتری

در حال حاضر دستگاه های اکسیژن ساز به تناوب در بازار یافت می شوند، که دستگاه اکسیژن ساز ساخت شرکت نایدک آمریکا یکی از نمونه های مطرح آن می باشد.
این مدل از اکسیژن ساز بدون نیاز به کپسول اکسیژن و تنها با سیستم تصفیه هوای محیط، اکسیژن مورد نیاز بیمار را تامین می کند.
از مهمترین مزایای آن وزن نسبتاً سبک، کیفیت ساخت، عملکرد بدون صدا و نداشتن استرس تمام شدن کپسول اکسیژن و دسترسی در تمام طول شبانه روز به اکسیژن است.

اکسیژن ساز نایدک انتخابی مناسب و کارآمد به ویژه برای کاربران خانگی به شمار میرود.

مشخصات این اکسیژن ساز ساخت امریکا عبارتند از:

  • تامین اکسیژن تمیز و خالص در تمام شبانه روز
  • قابل استفاده برای دو بیمار به طور همزمان (با نصب قطعه جانبی کوچک)
  • هشدار فشار بالا و پایین، قطع برق و افت غلظت اکسیژن
  • اکسیژن ساز با ظرفیت خروجی 8 لیتر در دقیقه
  • عملکرد آرام و بی صدا
  • فشار خروجی: 20 PSI
  • ابعاد دستگاه اکسیژن ساز :)39*40*76 سانتیمتر
  • دارای تنظیم فلو خروجی بر روی دستگاه
  • دارای کلید قطع اضطراری
  • وزن سبک: 21 کیلوگرم – راحت حین جابجایی و دارای دستگیره مخصوص
  • دارای استانداردهای FDA و CE

بهترین راهکار خرید مارک اورجینال اکسیژن ساز امریکایی

همانطور که متوجه شدید؛ دستگاه اکسیژن ساز مارک نایدک از نمونه های بسیار مناسب برای استفاده در منزل بوده و حتی بخاطر وزن سبکی که دارد به راحتی قابل جابجایی است.
به علت اینکه این مارک جزو دستگاه های وارداتی می باشد احتمال بالا بودن نوع تقلبی آن در بازار بسیاربالاست. که این موضوع نهایت دقت خریدار هنگام خرید را می طلبد.
از بهترین راهکارهای خرید دستگاه اکسیژن ساز ۸ لیتری اورجینال ساخت آمریکا مراجعه به نماندگی های معتبر و خوش سابقه در زمینه واردات اکسیژن ساز می باشد.

خرید دستگاه اکسیژن ساز 8 لیتری نایدک مدل nuvo

لازم به ذکر است که دستگاه اکسیژن ساز نایدک یکی از برندهای قدیمی و پرطرفدار بوده که از کارآیی و کیفیت بسیار بالایی برخوردار هست. کیفیت این مدل از اکسیژن ساز به قدری بالاست که حتی مدل دست دوم آن نسبت به دستگاه های دیگر برتری دارد.
خرید دستگاه اکسیژن ساز ۸ لیتری نایدک مدل unvo یک انتخاب بسیار مناسب و عاقلانه برای کسانی هست که دوست ندارند بعد از خرید دستگاه اکسیژن ساز ۸ لیتری دچار مشکلات، خرابی های ثانویه و تعمیرات آن شوند.
علاوه بر کیفیت بالای دستگاه اکسیژن ساز نایدک دارای گارانتی و خدمات پس از فروش بسیار ایده آل نیز بوده، و شما پس از خرید از طریق نمایندگی های مجاز آن امکان دسترسی به تمامی خدمات پس از فروش را براحتی دارید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما