خرید دستگاه اکسیژن ساز در کرمان

دستگاه اکسیژن ساز را در کرمان از طریق سایت فروش آنلاین خرید کنید. این مرکز، پیشرفته ترین و با کیفیت ترین اکسیژن ساز را به قیمت رقابتی عرضه می کند.

تمام آنچه از اکسیژن سازها نمی دانید

همه ی ما می دانیم هوایی که تنفس می کنیم از ۷۸ درصد نیتروژن، ۲۱ درصد اکسیژن و ۱ درصد گازهای دیگر تشکیل شده است که اگر اکسیژن مورد نیاز از طریق خون به مغز نرسد شخص دچار سکته مغزی، در نتیجه به مرگ منجر می شود.
بسیاری از مردم از مشکلات تنفسی خود رنج می برند، حال دستگاه اکسیژن ساز با کمپرس کردن هوای محیط اطراف به مخازن زئولیت، نیتروژن موجود در آن را تحت فرآیندی، جدا کرده و اکسیژن خالص مدیکال بالای ۹۵ درصد را در اختیار بیمار قرار می دهد.
این دستگاه تغلیظ کننده اکسیژن یکی از ضروری ترین دستگاه های مراکز درمانی می باشد که علاوه بر استفاده این دستگاه در این مراکز، بصورت خانگی نیز تولید شده است.

دستگاه اکسیژن ساز خانگی

در تعریف ساده تر اگر بخواهیم بیان کنیم، دستگاه اکسیژن ساز، اکسیژن مورد نیاز بیماران تنفسی (آمفیزم، ریوی، قلبی، آسمی ) را تامین می کند.
استفاده از این دستگاه ها نیاز به تخصص خاصی ندارد، بلکه طراحی آنان به گونه ای است که هر شخصی قادر به استفاده از آن می باشد. دستگاه های اکسیژن ساز خانگی خود به دو صورت، اکسیژن ساز ثابت و اکسیژن ساز پرتابل با یک هدف، اما کاربردی جداگانه طراحی شده اند:

  1. دستگاه اکسیژن ساز ثابت: به این نوع دستگاه اکسیژن ساز، اصطلاحا اکسیژن ساز خانگی نیز می گویند که در ظرفیت های ۳ و ۵ و ۸ و ۱۰ لیتر در دقیقه هستند. اکسیژن ساز های خانگی بدلیل اینکه چرخ دارند به راحتی جابجا می شوند و همچنین دارای سوندی بوده که بیماران می توانند با استفاده از آن سوند به راحتی در منزل تحرک داشته باشند.
  2. اکسیژن ساز پرتابل: اکسیژن سازهای پرتابل را اکسیژن ساز قابل حمل می نامند. این دستگاه، جهت استفاده بیماران در بیرون از منزل در ظرفیت های ۲ و ۳و ۵ لیتر در دقیقه تولید و عرضه می گردد.

در دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل، از سنسورهای فشار بسیار حساس استفاده شده است که قادر به تشخیص دم و بازدم بیمار می باشد.
کارآیی این دو دستگاه یکی بوده و تنها در اندازه، وزن و مجهز بودن به باتری شارژی داخلی تفاوت دارند.
در این دستگاه به جای کپسول (سیلندر اکسیژن) از اکسیژن طبی دستگاه اکسیژن ساز استفاده می شود که به وسیله تجزیه گازهای ترکیبی هوا، متمرکز کردن اکسیژن موجود در هوای محیط و ذخیره آن در مخزن مخصوص، اکسیژن غنی شده، تولید می کند.
این اکسیژن غنی شده، سازگار با بافت ریه بوده و آسیب رسانی به بافت ریه را به حداقل میرساند.
به یاد داشته باشید، خلوص اکسیژن در دستگاه اکسیژن ساز باید بین 93 تا 95 درصد باشد، چرا که این حد استاندارد مانع از ایجاد تنگی نفس در بیمار می شود.

خرید دستگاه اکسیژن ساز

ضرورت فروش اکسیژن ساز در بازار امروزی

امروزه با توجه به پیشرفت روزافزون تکنولوژی، تولید دستگاه های پیشرفته جدید، یکی از دغدغه شرکت های تولیدی بوده است.
این پیشرفت تکنولوژی، دانش روز بشری و مهم تر از همه نیاز بازار، متخصصین را مجاب به طراحی دستگاه های پیشرفته می کند.
چرا که این پیشرفت با عدم اثرات تخریبی زیست محیطی و غیره، عدم ایجاد انواع آلودگی ها، افزایش سرعت، روند درمانی بهتر و بیشتر همراه است.
اکسیژن ساز، یکی از فنآوری های جدید حاصل این پیشرفت می باشد.
نیاز بازار به جهت تامین درخواست مشتریان، ضرورت ایجاب کرده تا مراکز بسیاری اقدام به فروش دستگاه اکسیژن ساز کنند.
دستگاه اکسیژن ساز در کرمان، از دستگاه های بسیار پیشرفته ای می باشد که با بهره گیری از تجارب متخصصین اهل فن و دانش روز بشری طراحی و تولید شده است.

سفارش دستگاه اکسیژن ساز در کرمان با گارانتی

برای خرید دستگاه اکسیژن ساز در کرمان، دیگر نیازی به طی کردن مسافت زیاد نیست، بلکه با توجه به اینترنتی شدن روش خرید دستگاه اکسیژن ساز در کرمان، خریداران عزیز می توانند سفارش خود از طریق بصورت آنلاین ثبت نمایند.
با خرید دستگاه اکسیژن ساز در کرمان، خریدی مقرون بصرفه را تجربه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما