خرید جدیدترین دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل آمریکایی

دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل آمریکایی جدیدترین تولید برند اینوژن، به عنوان سبک ترین و کوچکترین اکسیژن ساز قابل حمل، امکان خرید تضمین شده و بدون واسطه با قیمت رقابتی در این مجموعه آنلاین داشته است.

از آنجایی که اکسیژن سازها نمونه های خوب جایگزین برای کپسول ها یا سیلندرهای اکسیژن هستند، شرکت های تولیدی بر آن شده تا جهت امکان استفاده بدون محدودیت زمان و مکانی، اکسیژن سازهای قابل حمل را تولید کنند.
اگر چه اکسیژن ساز قابل حمل یا پرتابل شارژی، قیمت بیشتری را نسبت به مدل خانگی این دستگاه شامل می گردد، اما هنوز هم هنوزه نمی توان از مزایای استفاده از نوع قابل حمل این دستگاه، چشم پوشی کرد.

در اینجا قصد داریم تا ضمن بیان مزایای استفاده از اکسیژن ساز قابل حمل، یکی از بهترین برندهای این محصول که تولید آمریکاست و با برند اینوژن در بازار عرضه می گردد را به شما معرفی کنیم.

پس به شما این اطمینان را می دهیم که اگر تا پایان این مطلب همراه ما باشید، خریدی آگاهانه نصیب شما خواهد شد.

دستگاه اکسیژن ساز آمریکایی

مزایای اکسیژن ساز پرتابل چیست؟

همانطور که متوجه شدید امروزه شاهد تولید دو مدل از دستگاه اکسیژن ساز و عرضه آن به بازارهای فروش تجهیزات پزشکی هستیم، که عبارتند از مدل اکسیژن ساز خانگی و قابل حمل این دستگاه!
در این میان استفاده از دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل از مزایای خوبی برخوردار بوده که قیمت بالای این دستگاه را به نوعی توجیه می کند.
امروزه دستگاه های اکسیژن ساز قابل حمل یا پرتابل، در وزن های بسیار سبک و با اندازه کوچک تولید می گردند و به راحتی می توانند با افراد دارای مشکلات تنفسی، به هر جایی که دوست دارند، حمل گردند و مورد استفاده قرار بگیرند.
این دستگاه ها دارای باتری قابل شارژ بوده که می توانند با یک باتری به طور میانگین 5 الی 10 ساعت در بیرون از منازل و جایی که برق در دسترس نیست، عمل اکسیژن رسانی را به افراد انجام دهند.

این مدل از دستگاه های اکسیژن ساز می توانند مناسب افرادی باشد که در بیرون از منازل کارهای شخصی زیادی داشته و در عین حال می خواهند بدون هیچ مشکل تنفسی، به فعالیت روزمره خود ادامه داده باشند.

دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل

آشنایی با مشخصات دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل آمریکایی

شایان ذکر است که در حال حاضر شرکت اینوژن آمریکا توانسته یکی از کوچکترین و سبک ترین دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل آمریکایی را با بهترین امکانات و تجهیزات تولید و به بازارهای جهانی عرضه داشته باشد.
دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل آمریکایی اینوژن با مدل ONE-G3 عرضه شده و دارای مشخصات منحصربفرد ذیل نیز هست:

  • وزن 2.2 کیلوگرم و بسیار سبک
  • بسیار کم مصرف
  • دارای صدای کارکرد کم (کمتر از 38 دسی بل)
  • مجهز به هشدارهای کمبود خلوص اکسیژن، عدم تشخیص تنفس، کمبود شارژ باتری و غیره
  • دارای گارانتی 1 سال

[highlight color=”green”]وزن کم و سبک این دستگاه سبب شده تا افراد بتوانند به راحتی این دستگاه را در کیف قابل حمل مخصوص به خود گذاشته و آن را به هر کجایی که دوست دارند با خود حمل کنند.[/highlight]

خرید برند اورجینال اکسیژن ساز آمریکایی

امروزه متأسفانه وجود برندهای تقلبی از دستگاه های اکسیژن ساز سبب شده تا خریداران با نگرانی ها و دغدغه های جدی برای خرید مارک اورجینال این محصول مواجه شده باشند.
بنظر می رسد تنها راهکار خرید برند اورجینال اکسیژن سازهای آمریکایی در کشور ما ایران، شناخت نمایندگی های فروش مستقیمی است که با وارد کنندگان معتبر این برندهای درجه یک، ارتباط مستقیم دارند.

خوشبختانه توسط این مجموعه؛ امکان آن فراهم شده تا انواع دستگاه های اکسیژن ساز خانگی و قابل حمل آمریکایی از مارک های نایدک و اینوژن، بدون واسطه به دست تمامی مشتریان در سراسر کشور برسد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما