خرید بی واسطه دستگاه اکسیژن ساز 8 لیتری نایدک

دستگاه اکسیژن ساز 8 لیتری نایدک را بدون واسطه و در کمترین زمان ممکن به صورت اینترنتی بخرید. این شرکت بزرگ در داخل، بهترین مارک اکسیژن ساز را با قیمت باورنکردنی و کیفیت عالی توزیع می کند.

دستگاه اکسیژن ساز 8 لیتری نایدک آمریکایی اصل را می توانید همین حالا از طریق وب سایت این فروشگاه اینترنتی معتبر به صورت آنلاین با قیمت باورنکردنی تهیه نمایید.

هوایی که ما تنفس می کنیم از نیتروژن، اکسیژن و درصد کمی هم گازهای دیگر تشکیل می شود.
اما همه ما می دانیم که برخی از بیماران تنفسی، قلبی و ریوی قادر به تنفس نیستند و باید با کمک دستگاه تولید اکسیژن نفس بکشند.
آیا شما می دانید دستگاه اکسیژن ساز چیست؟
آیا با مشخصات، کارآیی و قابلیت های بهترین برند این دستگاه آشنایی دارید؟

درباره اکسیژن ساز نایدک چه می دانید؟

دستگاه های اکسیژن ساز، نوعی دستگاه می باشند که به کمک جریان برق و یا باطری کار می کنند. اکسیژن سازها با دریافت هوای موجود و جداسازی ناخالصی ها و تبدیل آن به اکسیژن خالص، گاز اکسیژن غلیظ شده را تولید می نمایند.
در حال حاضر با وجود آلودگی های گسترده هوای شهرها و کلانشهرها، امکان تنفس راحت و دریافت اکسیژن خالص و کافی بسیار دشوار می باشد. از این رو بیماران تنفسی از نمونه های مختلف دستگاه های اکسیژن ساز به جهت تسریع در روند تنفس استفاده می کنند.
دستگاه های اکسیژن ساز معمولا در 2 نوع (اکسیژن ساز خانگی و اکسیژن ساز ثابت) موجود می باشند.
از مهم ترین کاربردهای دستگاه اکسیژن ساز به موارد زیر می توان اشاره نمود:

  • تسریع در روند خون رسانی
  • بهبود بیماران تنفسی
  • بهبود عملکرد شش ها و ریه ها
  • کاهش روند ابتلا به آلزایمر در افراد مسن
  • رشد بهتر جنین و سلامت مادر باردار
  • افزایش طول عمر و کاهش روند پیری پوست
  • تنظیم و تصفیه گردش خون و کمک به ایجاد شفافیت به پوست
علاوه بر موارد ذکر شده، در حال حاضر دستگاه های اکسیژن ساز یک استفاده ویژه و منحصر به فرد دارند و آن هم برای بیمارانی است که به بیماری کووید_19 مبتلا می باشند، و درگیر بیماری تنفسی هستند.

دستگاه اکسیژن ساز 8 لیتری چیست؟

نام اکسیژن ساز به دستگاهی اطلاق می شود که وظیفه تغلیظ کردن اکسیژن را به عهده دارد.
دستگاه اکسیژن ساز یکی از تجهیزات پیشرفته و یک دستگاه اتوماتیک است که از آن جهت فراهم کردن اکسیژن مورد نیاز بیماران تنفسی استفاده می کنند.
این دستگاه، با تغلیظ کردن هوای محیط اطراف نیتروژن را حذف و با تولید اکسیژن خالص، به بیماران تنفسی کمک می کند.
در واقع اکسیژن سازها با کمپرس کردن هوای اطراق نیتروژن را از حذف می کنند و اکسیژن مورد نیاز را با ۹۵ درصد خلوص به بیماران ریوی می رسانند.
با وجود اهمیت بالایی که این دستگاه در مراکز پزشکی و حتی در منزل برای بیماران تنفسی دارد، شرکت های زیادی در راستای رفع نیاز بازار فعالیت می کنند‌.
به طبع هر شرکت، دستگاهی را با مشخصات خاص و طبق علم روز طراحی می کند و در نهایت نام شرکت را به عنوان برند دستگاه انتخاب می کنند.
دستگاه اکسیژن ساز 8 لیتری نایدک یکی از برترین برندهای موجود در بازار است که تا کنون هیچ برندی نتوانسته از آن سبقت بگیرد.
کیفیت و قیمت دستگاه اکسیژن ساز nidek عالی است؛ چرا که میزان سرعت، کیفیت و قدرت تولید اکسیژن آن عالی می باشد.

دلیل محبوبیت اکسیژن ساز 8 لیتری نایدک چیست؟

اکسیژن ساز نایدک مدل Nidek Nuvo Lite ساخت کشور آمریکا بوده و با استفاده از تکنولوژی پیشرفته روز دنیا به تولید رسیده است.
این دستگاه پیشرفته، در هر دقیقه توانایی تولید 5 لیتر اکسیژن خالص را دارد و به همین منظور اکسیژن مورد نیاز جهت اکسیژن درمانی بیماران فراهم می‌ شود.
این دستگاه به سبب قابلیت ویژه ای که از آن بهره مند است دیگر نیازی به کپسول اکسیژن ندارد و همچنین بی صدا می باشد.
از طرفی وزن سبک آن باعث می شود تا جابجایی و حمل آن به راحتی انجام شود و استفاده از آن به صورت 24 ساعت امکان پذیر است.
از دیگر مشخصات دستگاه اکسیژن ساز 8 لیتری نایدک عبارتند از:

  • قابل استفاده برای بیمار به طور 24 shuji
  • مجهز به سیستم هشدار فشار بالا و پایین، قطع برق و افت غلظت اکسیژن
  • دارای خروجی اکسیژن قابل تنظیم از تا 8 لیتر در دقیقه
  • خلوص اکسیژن طبی 95 درصد
  • فشار خروجی ۷ PSI
  • دارای تنظیم فلو خروجی بر روی دستگاه
  • دارای کلید قطع اضطراری و مانیتور OMS
  • قابل استفاده با برق شهری
  • دارای استانداردهای FDA

مشخصات فنی دستگاه اکسیژن ساز 8 لیتری نایدک

همان طور که متوجه شدید دستگاه های اکسیژن ساز وسیله ای حیاتی و ضروری می باشند که در برخی موارد نبود آنها می تواند ضررهای جبران ناپذیری به بیماران وارد کرده و یا حتی باعث مرگ شود.
دستگاه های اکسیژن ساز را تولید کنندگان متعددی با برندهای گوناگونی تولید می کنند که در این بین دستگاه اکسیژن ساز 8 لیتری نایدک را می توان به جرات بهترین و با کیفیت ترین دستگاه اکسیژن ساز نامید که امتحان خود را پس داده است.
اکسیژن ساز نایدک به عنوان یک دستگاه بسیار باکیفیت، عملکرد منحصر به فردی در راستای اکسیژن رسانی به بیماران را دارد. مشخصات فنی اکسیژن ساز نایدک عبارتند از:

  • قابلیت تامین اکسیژن خالص در طول بیست و چهار ساعت شبانه روز
  • قابلیت استفاده برای بیماران با خلوص اکسیژن زیر 80
  • قابلیت عملکرد با برق شهری
  • مجهز به کلید قطع اضطراری
  • دارای عملکرد آرام و بی صدا

فروش بهترین اکسیژن ساز مارک معتبر

دستگاه اکسیژن ساز 8 لیتری نایدک به عنوان برترین برند موجود در بازار هم اکنون از طریق این شرکت مطرح توزیع می گردد.
این مرکز به عنوان یک شرکت اینترنتی، سال هاست که در بازار فعالیت می کند و بر اساس تجربه عالی و تلاش سودمند توانسته جایگاه خوبی را به دست آورد.
ارائه خدمات ویژه و متنوعی چون کیفیت عالی، قیمت ارزان، و خرید بصرفه و راحت جزء مهمترین پارامترهایی است که این شرکت فعالیت خود را طبق آن اجرا می کند.
اکنون اگر جزء خریداران دستگاه اکسیژن ساز نوا یا دیگر برندهای معتبر بازار هستید، همین حالا از این فرصت طلایی استفاده کرده و با مشاور فروش این مرکز تماس بگیرید.

خرید اینترنتی اکسیژن ساز امریکایی مناسب منزل

این مرکز فروش اکسیژن ساز آمریکایی با حذف تمامی واسطه ها این امکان را به مشتری می دهد که به صورت مستقیم از تولید کننده خرید کند. خرید بی واسطه از تولید کننده، قطعا خریدی مقرون بصرفه و پرسود خواهد بود.
اگر قصد خرید دستگاه اکسیژن ساز را دارید، می توانید به جای خرید حضوری در بازار و فروشگاه ها، به صورت اینترنتی از طریق وب سایت فروش این مجموعه اقدام کنید و بهترین دستگاه اکسیژن ساز مناسب برای منزل را تهیه نمایید.
شما می توانید برای اطلاع از دیگر مدل ها، مارک ها و قیمت محصولات با این مرکز فروش معتبر در ارتباط باشید. همکاران ما با مشاوره رایگان شما را در امر خرید دستگاه مناسب راهنمایی خواهند کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما