خرید بی واسطه اکسیژن ساز ایرانی سوشیا ۵ لیتری

خرید اکسیژن ساز ایرانی سوشیا ۵ لیتری بی واسطه و مستقیم از درب کارخانه امکان پذیر می باشد. شما می توانید همین حالا پیشرفته ترین نوع اکسیژن ساز را با قیمت مقرون بصرفه خریداری کنید.

بهترین اکسیژن ساز ایرانی سوشیا ۵ لیتری و کاربرد آن

همانطور که می دانید، انسان به کمک اکسیژن و تنفس زنده است و در صورت بروز هر گونه مشکلی در ریه ممکن است که نتواند به خوبی مثل روال سابق خود زندگی کند.
هوایی که ما تنفس می کنیم از دو عنصر اکسیژن و نیتروژن تشکیل شده است و این هوای تنفسی حدود ۲۱ درصد اکسیژن و بیشتر از ۷۸ درصد از نیتروژن تشکیل می گردد.
بیماران حاد ریوی و تنفسی قادر به تنفس نیستند و بدین واسطه برای تنفس بهتر از دستگاه هایی به نام اکسیژن ساز استفاده می نمایند؛ چرا که در روش اکسیژن درمانی میزان درصد اکسیژن به ۱۰۰ درصد می رسد که این میزان تقریبا ۵ برابر میزان طبیعی اکسیژن موجود در هوا خواهد بود.

اکسیژن ساز 5 لیتری سوشیا

در اصل، اکسیژن ساز دستگاهی است که به منظور غنی سازی اکسیژن موجود در هوا مورد استفاده قرار می گیرد و به دو صورت اکسیژن ساز ثابت و اکسیژن ساز پرتابل تولید می گردد.
انجام فرآیند اکسیژن رسانی در این دستگاه از طریق روشی بنام جذب مولکولی اکسیژن خالص انجام می شود که بدین منظور اکسیژن خالص را از هوای تنفسی جدا و مرطوب می کند؛ سپس با استفاده از یک سوند در دسترس بیماران قرار می گیرد.

خرید اکسیژن ساز ایرانی سوشیا ۵ لیتری به صرفه تر از سایر نمونه های تولید شرکت های دیگر است.

مشخصات بهترین دستگاه اکسیژن ساز ایرانی سوشیا ۵ لیتری

تمامی محصولات دارای مشخصاتی هستند که قطعا این ویژگی ها به عنوان شناسنامه آن دستگاه شناخته می شود.
اکسیژن سازها نیز دستگاه های بسیار پیشرفته ای هستند که دستگاه تولید اکسیژن ساز هر شرکت سازنده ای دارای مشخصاتی است که در اینجا به ویژگی های بهترین دستگاه اکسیژن ساز ایرانی اشاره می کنیم:

  • دارای عملکرد بسیار بالا
  • دارای سیستم زمان سنج و ریموت
  • مناسب برای کارکرد ۲۴ ساعته
  • دارای فیلتر ضد باکتری و با کیفیت
  • کیفیت بالا
  • عدم ورود ناخالصی ها و باکتری ها
  • دارای سیستم هوشمند و آلارم خودکار برای حرارت زیاد، فشار کم یا زیاد، قطع شدن برق
  • دارای LCD بزرگ برای نمایش زمان و حالت کارکرد
  • مناسب بودن قیمت خرید اکسیژن ساز ایرانی سوشیا ۵ لیتری
  • حرکت آسان از طریق دسته و چرخ

خرید اکسیژن ساز ایرانی سوشیا 5 لیتری

همانگونه که اشاره شد، اکسیژن سازها از بهترین دستگاه های تولید اکسیژنی هستند که جهت تامین اکسیژن مورد نیاز بیمار مورد استفاده قرار می گیرند.
استفاده این دستگاه برای بیماران حاد ریوی بسیار مهم و الزامی است، چه بسا اینکه هم اکنون نیز این دستگاه با وجود بیماری کرونا مورد اهمیت واقع شده و نیاز آن روز به روز در جهان افزایش می یابد.
این دستگاه پیشرفته در مدل های گوناگون و کیفیت متفاوت عرضه می گردد که هر یک طبق مشخصاتی که دارند از قیمت مخصوصی نیز بهره مند می باشند.
اما مرکز خرید اکسیژن ساز ایرانی سوشیا ۵ لیتری که بهترین و پیشرفته ترین دستگاه های تولید اکسیژن را به فروش می رساند، به نسبت سایر مراکز قیمت بصرفه تری دارد.

برای اطلاع از قیمت یا خرید اکسیژن ساز ایرانی سوشیا ۵ لیتری با مشاورین این مجموعه تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما