خرید انواع اکسیژن ساز حرفه ای بیمار

خرید انواع اکسیژن ساز حرفه ای را با مجهزترین امکانات برای بیمار خود را در سایت های اینترنتی ما با قیمت های باورنکردنی انجام دهید، خرید ارزان در کمترین زمان ممکن، اولین نفری باشید که با به صرفه ترین قیمت از ما خریداری می کنید.

آشنایی با انواع اکسیژن ساز حرفه ای ( مدل خانگی و پرتابل)

دستگاهی که اکسیژن موجود در هوا را متمرکز کرده تا گاز غنی شده بیماران تنفسی را تامین کند دستگاه اکسیژن سازه حرفه ای نام دارد، که به صورت مداوم و یا پالسی استفاده می شود.
این دستگاه به دو نوع اکسیژن ساز پرتابل و اکسیژن ساز خانگی مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه اکسیژن ساز دارای لوازم جانبی از جمله: فیلتر، لوله اکسیژن، چادر اکسیژن، ماسک اکسیژن، فیلتر گردگیر، نبولایزر، مرطوب ساز و غیره است.

این دستگاه طبق تجویز پزشک متخصص برای بیماران حاد ریوی، قلبی، آسمی، پنومنی قابلیت کاربرد داشته و گاها حتی افراد سالم نیز برای برطرف کردن خستگی های روزمره خود از دستگاه اکسیژن ساز استفاده می کنند.

اکسیژن ساز بیمار

همانگونه که گفته شد این دستگاه به دو صورت خانگی و پرتابل مورد استفاده قرار میگیرد، که نوع خانگی در خانه درکنار بیماران درانواع مدل های ۳، ۵، ۷، ۸، و ۱۰ لیتر در دقیقه قرار میگیرد که منظور از این اعداد در دقیقه حجم و فلوی اکسیژن ماکزیمم تولیدی دستگاه است.
اما نوع پرتابل برای استفاده در بیرون از منزل طراحی و تولید شده است. که این نوع دستگاه هم مانند مکانیزم تولید اکسیژن دستگاه خانگی اکسیژن تولید می کنید و از این قائده مستثنا نیست.
تنها فرق این دو دستگاه در استفاده دستگاه پرتابل از باطری شارژی داخلی است که با ۲۲۰ ولت برق شهری و یا ۱۲ ولت فندکی اتومبیل می تواند شارژ شود.
در بیشتر موارد در این دستگاه از سیستم خروجی IMPULS استفاده می شود که این سیستم با توجه به وجود سنسور های فشار فوق حساس می تواند دم و بازدم بیمار را تشخیص دهد و دم و بازدم را کنترل که موقع بازدم اکسیژن را برای جلوگیری از صرفه جویی قطع نماید.
یکی از انواع دستگاه های اکسیژن ساز ایرانی، اکسیژن ساز سوشیا نام دارد که در مدل های خانگی و پرتایل بصورت ۵ لیتری و ۱۰ لیتری در دسترس همگان قرار دارد و برای بیمارانی که به اکسیژن درمانی منظمی نیاز دارند طراحی شده که دارای نبولایزر و خلوص سنج اکسیژن است.
ناگفته نماند که دستگاه Airsep که یکی از مجهزترین و معتبرترین برندهای ایران است هم از خدمات فوق العاده خوبی برخوردار است.
این دستگاه ها از مزایای خوبی برخوردارند همچون:

  1. مقدار تولید اکسیژن در دقیقه
  2. صدای دستگاه هنگام کار
  3. قابلیت حمل و جابجایی
  4. مدت زمان گارانتی و قیمت

خرید اکسیژن ساز بیمار

بهترین اکسیژن ساز ایرانی را از کجا بخرم؟

دغدغه بسیاری از عزیزان این است که بهترین اکسیژن ساز ایرانی را از کجا بخریم؟
باتوجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی و فضای مجازی می توان به راحتی و با مطالعه دقیق درباره محصولات، بهترین و معتبرترین ابزار ودستگاه ها را بدون اتلاف وقت و با کمترین هزینه خریداری کنیم.
یک باور رایج در میان مردم این است که برندهای خارجی چون قیمت بالایی دارند حتما از کیفیت بالایی هم برخوردارند، درصورتی که این یک باور غلط درمیان مردم است.
باتوجه به پیشرفت تکنولوژی کشورمان مخصوصا در زمینه تجهیزات پزشکی می توان این اطمینان را به هموطنان عزیز داد که هم اکنون برندهای ایرانی با برندهای خارجی برابری دارند و علاوه بر کیفیت خوب هزینه کمتری را نیز دربر دارد.
هدف ما از طراحی این سایت کمک به شما عزیزان و همچنین برداشتن گامی محکم و بزرگ برای این مرز و بوم است که ما متعلق به همین خاک هستیم و باید در پیشرفت آن سهیم باشیم.

سایت فروش اینترنتی انواع دستگاه اکسیژن

فروش اینترنتی بهترین راه بدون صرف هزینه رفت و آمد و اتلاف وقت برای شما عزیزان است که علاوه بر این شما می توانید با انواع مختلف برندهای باکیفیت ایرانی آشنا شوید.
این سایت که بزرگترین و پرفروش ترین سایت اینترنتی فروش دستگاه های اکسیژن ساز است به شما کمک می کند تا حتی از آخرین قیمت این دستگاه آگاه شوید.
در نهایت به راحتی می توانید بهترین مارک دستگاه اکسیژن ساز را از طریق این سایت سفارش دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما