جدیدترین قیمت انواع دستگاه اکسیژن ساز لیتری

دستگاه اکسیژن ساز لیتری در انواع حجم های 5، 8 و 10 لیتری مناسب استفاده در منازل و حتی بیرون از منازل، با جدیدترین قیمت در این مجموعه آماده خرید مستقیم می باشد.

مشکلات ریوی و تنفسی می توانند زندگی بسیاری از انسان ها را تحت الشعاع خود در آورده باشند و متأسفانه درصد بالایی از بیماران تنفسی به دلیل رعایت نکردن یک سری نکات و عدم رسیدن به موقع اکسیژن خالص و طبی، فوت می کنند.
آیا می دانید که امروزه با پیشرفته تکنولوژی این امکان وجود داشته تا بیماران دارای مشکلات ریوی و تنفسی بتوانند در منازل و حتی بیرون از منزل خود، توانسته باشند اکسیژن رسانی به ریه های خود را انجام دهند؟

این کار با تولید انواع دستگاه اکسیژن ساز لیتری در شرکت های تجهیزات پزشکی امکان پذیر شده و به نوعی کمک شایانی به بهبود بیماران ریوی انجام شده است.

انواع دستگاه اکسیژن ساز

انواع دستگاه اکسیژن ساز لیتری

شایان ذکر است که همانطور که در ابتدای این بحث گفته شد، پیشرفت تکنولوژی و صنعت تجهیزات پزشکی این امر را ایجاب کرده تا دستگاه های اکسیژن ساز به عنوان بهترین دستگاه های کمک تنفسی به شمار بیایند.
برای همین منظور، انواع دستگاه اکسیژن ساز لیتری در مدل های ذیل به عرضه رسیده اند:

  1. دستگاه اکسیژن ساز خانگی یا مبله
  2. دستگاه اکسیژن ساز پرتابل شارژی یا همراه

در این میان دستگاه اکسیژن ساز خانگی یا مبله که تنها قابلیت استفاده با برق شهری و به خصوص در منازل را دارد، می تواند برای دامنه متنوعی از کاربران قابل استفاده باشد.
اگر چه که اکسیژن سازهای پرتابل یا شارژی هم همین ویژگی را داشته، اما به دلیل اینکه کمی قیمت بیشتری دارند، کمتر مورد توجه مشتریان قرار گرفته اند.
تمامی اکسیژن سازهای لیتری به خصوص مدل خانگی این دستگاه ها، با حجم های ذیل در بازار خرید و فروش می شوند که می توانند از نظر اکسیژن خروجی و حتی ابعاد و اندازه با یکدیگر متفاوت باشند:

  • اکسیژن ساز 3 تا 5 لیتری
  • اکسیژن ساز 8 لیتری
  • اکسیژن ساز 10 لیتری
شایان ذکر است که غالبا از اکسیژن سازهای 3 تا 5 لیتری مناسب ناراحتی های مزمن تنفسی بوده و ظرفیت های بالاتر مناسب بیماری های حادتر می باشند.

قیمت دستگاه اکسیژن ساز

از کجا اکسیژن ساز مارک خوب بخرم؟

قبل از آنکه خریداران بدانند که از کجا می توانند یک دستگاه اکسیژن ساز لیتری مارک خوب را بخرند، باید با مارک های خوب هر یک از مدل های فوق آشناییت قبلی داشته تا بتوانند انتخاب درستی را هم انجام داده باشند.
از بهترین اکسیژن سازهای خانگی می توان این مارک ها را معرفی کرد:

  • دستگاه اکسیژن ساز خانگی نایدک
  • دستگاه اکسیژن ساز خانگی نفس یار طب و برند سوشیا
  • دستگاه اکسیژن ساز خانگی ایرسپ
  • دستگاه اکسیژن ساز یوول

اکسیژن سازهای پرتابل هم در مارک های ذیل معتبر بوده و پیشنهاد اغلب مشاورین فروش می باشند:

  1. اکسیژن ساز اینوژن مدل ONE G2
  2. اکسیژن ساز ایرسپ

قیمت جدید دستگاه اکسیژن ساز

قیمت جدید انواع دستگاه اکسیژن ساز لیتری از مدل های خانگی و پرتابل، از طریق این مجموعه فروشگاهی قابلیت استعلام را داشته است.
در این نمایندگی فروش به سبب آنکه واسطه ها حذف شده، خریداران یا مستقیما از تولید کنندگان و یا مستقیما از دست وارد کنندگان خرید خود را انجام می دهند که قیمت واقعی برای آنان در نظر گرفته می گردد.

شما می توانید همین حالا بهترین مارک اکسیژن سازهای لیتری را سفارش خرید در کمترین زمان ممکن داده باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما