تولید کننده اکسیژن ساز ایرانی خانگی

تولید کننده اکسیژن ساز خانگی ایرانی از طریق این سایت فروشگاهی معتبر، توانسته بهترین محصولات خود را به بازارهای کشور عرضه داشته باشد.

در حال حاضر وقتی یک بیمار دارای مشکلات تنفسی، می خواهد از بیمارستان مرخص شود، خود بیمار و همراهان وی، نگران این بابت بوده اند که اگر در منزل هم مشکلات تنفسی پیش آمد، چه کاری از دستشان بر می آید؟

اکسیژن ساز ایرانی

آیا باید از کپسول های اکسیژن استفاده کنند که ممکن است در طی استفاده شبانه روزی، حجم خود را خالی کند و بیماران را از اکسیژن رسانی به موقع، محروم کند؟
در اینجاست که پیشرفت تکنولوژی در زمینه تولید تجهیزات پزشکی در دنیای امروزه، به کمک این بیماران آمده است.
خوشبختانه توسط بسیاری از شرکت های تولید کننده تجهیزات پزشکی، دستگاه هایی کمک تنفسی با نام دستگاه اکسیژن ساز تولید شده که می تواند چه در منزل و چه در سایر مکان ها، اکسیژن طبی و خالص را به بیماران رسانیده باشد.
شایان ذکر است که توسط شرکت های تولید کننده تجهیزات پزشکی، انواع دستگاه های اکسیژن ساز ذیل تولید و در بازار خرید و فروش می گردند:

  1. دستگاه اکسیژن ساز خانگی (اکسیژن ساز ایستا، مبله)
  2. دستگاه اکسیژن ساز پرتابل یا همراه
در ادامه کمی بیشتر با انواع دسنگاه اکسیژن ساز ایرانی خانگی و چگونگی خرید آن با برند اورجینال و مناسب ترین قیمت ممکن بحث خواهیم کرد.

بهترین دستگاه اکسیژن ساز خانگی

معرفی بهترین برندهای اکسیژن ساز خانگی

همانطور که متوجه شدید، با پیشرفت تکنولوژی، امروزه شاهد تولید انواع دستگاه های کمک تنفسی با نام دستگاه های اکسیژن ساز هستیم که توانسته اند یار و یاور بیمارانی باشند که نیاز جدی به اکسیژن خالص دارند.
در این میان اکسیژن سازهای خانگی توانسته اند خیلی زیاد در راحتی تنفس بیماران در منازل، نقش فزاینده ای را ایفا کرده باشند.
در حال حاضر شرکت های تولید کننده تهجیزات پزشکی، انواع دستگاه های اکسیژن ساز خانگی از برندهای گوناگون را با مشخصات منحصربفردی روانه بازارهای فروش می نمایند.
از برندهای معتبر و پرفروش اکسیژن سازهای خانگی، می توان به این برندها اشاره داشت:

  • اکسیژن ساز خانگی نفس یار طب با برند سوشیا
  • اکسیژن ساز خانگی آمریکایی نایدک
  • اکسیژن ساز خانگی ایرسپ
  • اکسیژن ساز خانگی یوول
اگر چه اغلب مشتریان و خریداران دستگاه اکسیژن ساز به دنبال خرید برندهای خارجی هستند، اما آیا می دانید که با خرید اکسیژن ساز خانگی ایرانی می توانید هم با قیمت ارزان تر، کیفیت بالایی را خریداری کرده و هم در صورت نیاز به تعمیرات، قطعات را بهتر پیدا خواهید کرد؟

قیمت اکسیژن ساز ایرانی

آشنایی با اکسیژن ساز خانگی ایرانی سوشیا

یکی از برندهای معتبر اکسیژن ساز خانگی ایرانی موجود در بازارهای کشور، محصول شرکت نفس یار طب است.
این محصول با برند SOSHYA در بازار مشهور بوده و در دو حجم 5 و 10 لیتری با نرخ قیمت متفاوتی به عرضه می رسد.
این برند با دو مدل SA5 و SA10 دارای مشخصات ذیل می باشد:

  • دارای عملکرد با صدای بسیار کم
  • مناسب جهت کارکرد 24 ساعته
  • دارای 3 فیلتر مجزا و همچنین فیلتر آنتی باکتریال که از ورود ناخالصی ها جلوگیری می کند
  • دارای سیستم زمان سنج جهت تنظیم خاموش شدن خودکار دستگاه
  • مجهز به سیستم ذخیره سازی اطلاعات کارکردی
  • مجهز به خروجی نبولایزر
  • دارای دو سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش

امروزه با توجه به اینکه ممکن است افراد سودجوی زیادی در بازارهای خرید و فروش انواع دستگاه های اکسیژن ساز وجود داشته باشند، خریداران با نگرانی های زیادی جهت خرید مارک اورجینال و باکیفیت دستگاه اکسیژن ساز مواجه بوده اند.

برای مطالعه بیشتر در خصوص اکسیژن ساز سوشیا لطفا مقاله قیمت دستگاه اکسیژن ساز نفس یار طب | اکسیژن ساز ایرانی را مطالعه بفرمایید.

آیا می دانید که چگونه می توان به شکل مستقیم از تولید کننده اکسیژن ساز خانگی ایرانی، خریدی مطمئن از اصل بودن برند، کیفیت و قیمت این محصول داشت؟

تولید کننده دستگاه اکسیژن ساز

خرید از تولید کننده اکسیژن ساز ایرانی

در بازارهای امروزی خرید و فروش انواع دستگاه های اکسیژن ساز، خریدارانی که توانسته باشند از تولید کننده اکسیژن ساز ایرانی خرید خود را به شکل مستقیم و بی واسطه به انجام رسانیده باشند، قطعا خریدی مطمئن و کاملا اقتصادی را تجربه کرده اند.
در حال حاضر شرکت نفس یار طب این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده تا از طریق این مجموعه فروشگاهی، خریداران بتوانند انواع محصولات این شرکت با حجم های 5 و 10 لیتری را به قیمت روز و بی واسطه خرید کنند.

[highlight color=”green”]توجه به گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه شده توسط شرکت های پخش، یکی از گام های مهم قبل از خرید اکسیژن ساز است که می تواند به کارایی هر چه بهتر و بیشتر آن حین مصرف، کمک شایانی نموده باشد.[/highlight]

نمایندگی فروش اکسیژن ساز خانگی آمریکایی

اگر چه توصیه شده تا خریداران برای آنکه خرید مطمئن از کیفیت، برند و قیمت اکسیژن ساز خانگی داشته باشند، برند ایرانی آن را خرید کنند، اما نمی توان از کیفیت مدل آمریکایی این محصول چشم پوشی کرد.
اکسیژن ساز خانگی نایدک یکی از به روزترین و باکیفیت ترین اکسیژن سازهای خانگی خارجی موجود در بازار است که این مجموعه فروشگاهی توانسته نمایندگی عرضه مستقیم این برند را در شمال کشور داشته باشد.
خریداران در تمامی نقاط کشور می توانند علاوه بر خرید از تولید کننده اکسیژن ساز خانگی ایرانی، اکسیژن ساز نایدک را هم با قیمت بیشتر سفارش خرید بدهند.

اکسیژن ساز خانگی ایرانی

عرضه انواع اکسیژن ساز خانگی دست دوم

در این مجموعه، برای آن دسته از خریدارانی که بودجه زیادی برای خرید مدل آکبند و نو دستگاه های اکسیژن ساز خانگی ندارند، عرضه اکسیژن ساز خانگی دست دوم در حد نو به انجام می رسد.
از آنجا که نمی توان به هر مرکز فروش اکسیژن سازهای دست دوم اطمینان کرد، شما می توانید با اطمینان کامل از قیمت و کیفیت اکسیژن سازهای خانگی ایرانی و خارجی، مدل دست دوم این برندها را بی واسطه بخرید.
انواع دستگاه اکسیژن ساز خانگی دست دوم با خرید به شکل آنلاین، بی واسطه و در کمترین زمان ممکن، می توانند کمک خیلی خوبی را به قشرهای متوسط رو به پایین جامعه نموده و به نوعی نقش جدی در حفظ سلامت بیماران ایفا کرده باشند.

اگر خواهان خرید بهترین کیفیت و برند از انواع اکسیژن ساز خانگی دست دوم هستید، می توانید روی این مجموعه حساب ویژه ای باز کرده و برای یکبار هم که شده شما در سطح بازار تبلیغات ما را کرده باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما