توزیع دستگاه اکسیژن ساز قیمت روز

دستگاه اکسیژن ساز قیمت روز در بازار، دستگاه اکسیژن ساز ایرانی است که با توجه به ایپدمی و اوج کرونا در کشور ایران، یکی از ارزان ترین و بهترین دستگاه های موجود است که می توان بدون هیچ واسطه ای به صورت اینترنتی با کمترین هزینه خرید.

دستگاه اکسیژن ساز و بیماران تنفسی و کرونایی

دستگاه اکسیژن ساز، یکی از لوازم نوین و پرکاربردی است که وظیفه ی غلیظ کردن اکسیژن را به عهده دارد.
این دستگاه، اکسیژن اطراف را می گیرد و به اکسیژن غلیظ تر تبدیل می کند و به بیمار اکسیژن می دهد در واقع عمل دم و بازدم را انجام می دهد و به جای ریه بیمار عمل می‌کند که برای افراد مبتلا به بیماری‌های تنفسی و ریوی همچون آمفیزم، انسداد ریه، آسم و قلبی ضروری و حیاتی است.
با شیوع ویروس کووید ـ ۱۹ و ورود کرونا به حالت بحرانی، تقاضا برای دستگاه اکسیژن‌ ساز خانگی در کنار دیگر دستگاه‌های تنفس مصنوعی افزایش یافته است.
زیرا بر اساس گزارش سازمان بهداشت جهانی، از هر ۶ نفر مبتلا به ویروس کرونا ، یک نفر دچار مشکلات تنفسی می‌شود و نیازمند اکسیژن‌تراپی است.
در این بیماری سطح اکسیژن خون پایین می‌آید و فرد با مشکلات تنفسی مواجه می‌شود، پس دستگاه اکسیژن ساز و دستگاه بای‌ پپ (دستگاه فشار مثبت دوطرفه تنفسی) برای بیماران مبتلا به کرونایی که ریه‌هایشان از کار افتاده یا به شدت ضعیف شده کاربرد مؤثری دارد.
در بازار ایران دستگاه های اکسیژن ساز ایرانی، چینی و آمریکایی وجود دارد که دستگاه اکسیژن ساز ایرانی یکی از مقرون به صرفه ترین دستگاه حاضر در بازار می باشد.
آیا می دانید که دستگاه اکسیژن ساز ایرانی دارای چه ویژگی هایی است که در شرایط حاضر بهترین گزینه برای انتخاب می باشد؟

قیمت دستگاه اکسیژن ساز

عوامل مؤثر بر قیمت دستگاه اکسیژن ساز کدامند؟

شاید در شرایط بحرانی و حادی که ویروس کرونا رقم زده، پیدا کردن قیمت مناسب دستگاه اکسیژن ساز برای خریداران، تبدیل به دغدغه ای جدی شده باشد.
اما بد نیست بدانید که هم اکنون بجز میزان تقاضا، عوامل زیر هم در قیمت دستگاه اکسیژن ساز موثر می باشند:

  • خلوص بالایی 90 درصد
  • صدای کم و آرام
  • سنسور فشار دما و قطع برق
  • گارانتی و خدمات پس از فروش به مدت دوسال
  • وزن دستگاه و سبکی آن
  • کم مصرفی میزان برق

رعایت تمامی استانداردهای تعیین شده در تهیه این محصولات از جمله عوامل مؤثر درتعییدر انتخاب این دستگاه می باشد.

دستگاه اکسیژن ساز قیمت روز در نمایندگی فروش معتبر

ایرانی یا خارجی بودن دستگاه یکی از اولویت های انتخاب نوع دستگاه اکسیژن ساز می باشد که به دلیل وجود خدمات پس از فروش و گارانتی لوازم موجود در دستگاه به مدت دوسال در دستگاه ایرانی و با توجه به افزایش سرسام آور قیمت ها و قیمت بالای دستگاه های خارجی، دستگاه اکسیژن ساز ایرانی خریدی مقرون به صرفه است.
چرا که اغلب دستگاه های وارداتی عملاً پاسخی برای تعمیرات ندارند و دستگاه های ایرانی قیمتی ۵۵ تا ۶۰ درصد کمتر از نمونه‌های خارجی دارند.
پس به خریداران ایرانی توصیه می شود از برندهای معتبر ایرانی که در مارک ها و قیمت های مختلفی در بازار قابل عرضه هستند استفاده کنند.
خریداران می توانند به صورت اینترنتی و بدون واسطه این دستگاه ها با مراجعه به سایت های معتبر فروش اینترنتی اکسیژن ساز، این دستگاه را خریداری کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما