اکسیژن ساز 10 لیتری ایرانی سوشیا | بهترین اکسیژن ساز خانگی

اکسیژن ساز 10 لیتری ایرانی سوشیا با توجه به مشخصات و کیفیتی که داشته، از بهترین اکسیژن سازهای خانگی به شمار آمده که قیمت مناسب تری نسبت به نمونه های خارجی دارد.
با توجه به اینکه در بازارهای فروش اکسیژن ساز، مدل ها و برندهای مختلفی از این دستگاه عرضه شده؛ خریدارانی که نیاز به اکسیژن سازی با کارایی خوب و برند معتبر دارند، کمی دچار سردرگمی شده اند. چرا که گاها برخی از عرضه کنندگان، برندهای متفرقه و ناآشنا را با قیمت های غیر منصفانه به عرضه می رسانند.
از طرفی یکی از چالش های خریداران اکسیژن ساز با آن مواجه بوده اند، خرید اکسیژن ساز ایرانی یا خارجی می باشد. بنظر شما بهتر است اکسیژن ساز ایرانی با مارک خوبی را بخریم یا فقط اکسیژن ساز خارجی انتخاب شماست؟

چرا اکسیژن ساز ایرانی بخریم؟

با توجه به اینکه دو فاکتور کارایی و برندینگ، از مهم ترین فاکتورهای خرید دستگاه اکسیژن ساز به شمار می آیند، گاها برخی از خریداران تصور می کنند که فقط با نمونه های خارجی به این مهم دست پیدا می کنند. البته این موضوع را کتمان نمی کنیم که برندهای خارجی، کیفیت خوبی دارند، اما به مراتب دارای قیمت های بسیار بالایی هم هستند.
بنظر می رسد که با توجه به شرایط اقتصادی امروزی، خرید بهترین اکسیژن ساز ایرانی می تواند خریدی اقتصادی تر و حتی منطقی تر باشد. چرا که هم قیمت مناسب داشته و هم در صورت نقص فنی، قطعات و نمایندگی های آن در بازار وجود دارند.
اما کدام برند اکسیژن ساز ایرانی را خریداری کنیم؟ از آنجا که عمده خریداران اکسیژن ساز، جهت مصارف خانگی بیماران خود، اکسیژن ساز را می خواهند، در اینجا یکی از برترین مارک های اکسیژن ساز خانگی یعنی اکسیژن ساز ایرانی سوشیا را به شما پیشنهاد می دهیم.
اکسیژن ساز ایرانی سوشیا از شرکت نفس یار طب، در دو مدل 5 و 10 لیتری عرضه شده و توانسته کارایی، بازدهی و کیفیت اکسیژن رسانی با خلوص بالای 90 درصد را برای بیماران داشته باشد. کاملا چیزی مشابه نمونه های خارجی که حتی قیمت بالاتری هم از این برند دارند!

اکسیژن ساز 10 لیتری ایرانی سوشیا

ویژگی‌های اکسیژن ساز سوشیا مدل SA10 شرکت نفس یار طب

اگر شما هم می خواهید که یک اکسیژن ساز خانگی ایرانی خوب و با قیمت مناسب تری تهیه کنید، اکسیژن ساز سوشیا پیشنهاد ما به شما است. از آنجا که خرید ظرفیت 5 یا 10 لیتری این دستگاه به پیشنهاد پزشک شماست، اما ما در اینجا به نوع کاملتر این دستگاه یعنی اکسیژن ساز 10 لیتری ایرانی سوشیا می پردازیم.
این دستگاه با مدل s10 روانه بازارهای فروش شده و یکی از بارزترین مشخصه های آن، کم صدا بودن حین اکسیژن رسانی و روشن بودن دستگاه می باشد. از طرفی این دستگاه دارای نبولایزر می باشد که می تواند جهت استنشاق داروهای ریوی، مورد استفاده قرار بگیرد.
یکی دیگر از قابلیت های اکسیژن ساز سوشیا 10 لیتری، کارکرد 24 ساعته و شبانه روزی این دستگاه است که می تواند خلوص بالای 96 درصد را برای بیماران به ارمغان بیاورد. همچنین این مدل مجهز به برد هوشمند و آلارم خودکار برای حرارت بالای دستگاه یا افت میزان خلوص اکسیژن می باشد.
ویژگی مهم اکسیژن ساز 10 لیتری سوشیا، ارائه آن با 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش بوده که می تواند خیال هر مصرف کننده ای را از بابت خرید، راحت کند.

فروش مستقیم اکسیژن ساز 10 لیتری ایرانی سوشیا

با توجه به اینکه ممکن است در بازار فروش دستگاه اکسیژن ساز شاهد ارانه مارک های تقلبی یا دستگاه های کهنه بجای دستگاه های نو و آکبند باشیم، دو موضوع هنگام خرید اکسیژن ساز اهمیت دارد:

  1. موضوع اول خرید دستگاه اکسیژن ساز با گارانتی اصالت و خدمات پس از فروش ویژه می باشد.
  2. موضوع دوم خرید از مراکز فروش مستقیمی می باشد که مستقیما با کارخانجات تولیدی در ارتباط بوده و تمامی واسطه ها را حذف نموده اند.
خوشبختانه گروه زنیس طب با هدف ارتقای سطح سلامت افراد جامعه، دو اصل قیمت و کیفیت را متناسب با هم از دستگاه اکسیژن ساز 10 لیتری ایرانی سوشیا به تمامی مشتریان ارائه می نماید. شما می توانید در کمترین زمان ممکن سفارش خرید خود را همین حالا ثبت کرده و هر کجا که هستید آن را تحویل بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما