اکسیژن ساز پرتابل امریکایی اینوژن قیمت روز

اکسیژن ساز پرتابل امریکایی قیمت روز از مارک اینوژن مدل ONE G3 به شکل آنلاین و مستقیم از طریق نمایندگی رسمی وارد کننده این برند، آماده خرید توسط تمامی مشتریان در سراس کشور می باشد.

حتما می دانید که اکسیژن سازها یا پرتابل و شارژی اند و یا خانگی بوده و با برقی شهری کار می کنند.
بهترین مزیتی که اکسیژن سازهای پرتابل داشته، قابلیت استفاده از آن ها در تمامی مکان ها بدون هیچ محدودیت می باشد، یعنی شما می توانید از آن در خودرو، محل کار، قطار، هواپیما و … به راحتی استفاده کنید.
این دستگاه ها دارای باتری قابل شارژ بوده و به طور میانگین می توانند از 5 تا 10 ساعت، شارژ خود را نگه داشته و به طور پالسی یا مداوم، عمل اکسیژن رسانی را به بیماران تنفسی انجام داده باشند.

در اینجا قصد داریم ضمن معرفی بهترین برند اکسیژن ساز پرتابل امریکایی، خرید با قیمت روز آن را برای مشتریان خود سهل و آسان نماییم.

اکسیژن ساز پرتابل امریکایی

آشنایی با مشخصات اکسیژن ساز پرتابل امریکایی

اکسیژن سازهای امریکایی از جمله بهترین ها هستند که با جدیدترین تکنولوژی روز تولید و با دارا بودن استاندارهای معتبر، تولید و به عرضه رسیده اند.
به طوری که این اطمینان را به مصرف کنندگان می دهند که خلوص بیش از 95 درصد از اکسیژن طبی را به آنان می دهند.
اکسیژن ساز پرتابل امریکایی با برند اینوژن در بازارهای دنیا و به خصوص در بازارهای کشور ما خرید و فروش می گردد.

[highlight color=”orange”]این دستگاه مدل ONE G3 بوده و به سبک ترین و کوچکترین دستگاه اکسیژن ساز پرتابل امریکایی نیز معروف می باشد که می توان آن را با خود به راحتی حمل کرد و به هر کجا برد.[/highlight]

این دستگاه انرژی کمی مصرف می کند و می تواند چیزی در حدود 10 ساعت با باتری قابل شارژ خود در بیرون از خانه، قابلیت استفاده را داشته باشد.

از مشخصات فنی و خوب اکسیژن ساز اینوژن می توان این موارد را متذکر شد:

  • ابعاد دستگاه: 8*18*22
  • وزن دستگاه: 2.2 کیلوگرم
  • مجهز به آلارم های افت خلوص اکسیژن، شارژ کم باتری، عدم اتصال کانولا، عدم تشخیص تنفس
  • صدای دستگاه: کمتر از 39 دسی بل
  • دارای 1 سال گارانتی

قیمت اکسیژن ساز پرتابل

اکسیژن ساز اینوژن اورجینال کجا عرضه می شود؟

از آنجایی که امروزه متأسفانه شاهد عرضه برندهای تقلبی از انواع دستگاه اکسیژن ساز امریکایی در کشور هستیم، همواره دغدغه و نگرانی زیادی در میان مشتریان برای خرید برند اورجینال اکسیژن ساز اینوژن وجود داشته است.
گفتنی است که برند اورجینال اکسیژن ساز اینوژن را تنها از نمایندگی های رسمی فروش که با وارد کنندگان این برند مستقیما در ارتباط اند، می توان خرید کرد.
خوشبختانه این مجموعه توانسته نمایندگی رسمی فروش برند اینوژن در شمال کشور باشد و پاسخگوی نیاز مشتریان خود نه تنها در شمال کشور بلکه در تمامی جای جای ایران بوده باشد.

اگر اکسیژن ساز اینوژن اورجینال را می خواهید، کافیست به شکل اینترنتی خرید خود را انجام داده و خریدی متفاوت تر از سایر بازارهای کشور را تجربه کنید.

اکسیژن ساز پرتابل امریکایی قیمت روز

اکسیژن سار پرتابل امریکایی قیمت روز و قیمت ارزان یا همان قیمت واقعی خودش را در این مجموعه و نمایندگی اصلی فروش دارد.
در واقع مقصود از خرید اکسیژن ساز پرتابل امریکایی قیمت روز این است که شما می توانید با همان قبمتی که در دست وارد کننده این برند بوده، خرید خود را به انجام رسانیده باشید.
با خرید اینترنتی اکسیژن ساز پرتابل امریکایی می توانید همین حالا کاملا متفاوت و در کمتر از چند ثانیه، سفارش خریدی باورنکردنی را ثبت کرده و از مشتریانی باشید که با خود مشتری می آورند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما