اکسیژن ساز سوشیا مدل sa5 | فروشگاه اینترنتی زنیس طب

اکسیژن ساز سوشیا مدل sa5 از شرکت نفس یار طب را می توانید همین حالا با قیمت رقابتی و کمتر از سایر مراکز، از طریق فروشگاه اینترنتی زنیس طب، سفارش خرید آنلاین دهید.
اکسیژن سازها از جمله بهترین و مطمئن ترین روش های اکسیژن رسانی به بیماران تنفسی و سایر بیمارانی هستند که پزشک برایشان، اکسیژن تراپی را تجویز نموده است. در سال های اخیر که شاهد شیوع ویروس کرونا بوده ایم و متأسفانه شمار افراد مبتلا به بیماری های تنفسی، رو به افزایش بوده، بازار فروش دستگاه اکسیژن ساز نیز داغ و داغ تر شده است.
بسیاری از خریداران نمی دانند که چه مارکی از دستگاه اکسیژن ساز را از کدام مراکز فروش موجود در بازار خریداری کنند! چرا که در این بازارهای پرتقاضا، ممکن است برندهای تقلبی و بی کیفیت وجود داشته یا اینکه دلالان و واسطه ها اجازه ندهند دو اصل کیفیت و قیمت اکسیژن ساز، متناسب با هم به دست مشتریان برسد.
در این میان یکی از چالش های هر خریدار اکسیژن ساز، خرید اکسیژن ساز ایرانی است یا خارجی! اگر نظر مشاورین ما را بخواهید، با توجه به کیفیتی که اکسیژن ساز سوشیا مدل sa5 داشته، می توان روی این برند ایرانی، حساب ویژه ای باز کرد.

مشخصات اکسیژن ساز سوشیا مدل sa5

پس اگر شما هم تصمیم گرفتید که با قیمتی مناسب تر، کیفیتی بالاتر از یک اکسیژن ساز ایرانی مارک معتبر را خریداری کنید، کافی است با مشخصات اکسیژن ساز سوشیا از شرکت نفس یار طب، بیشتر آشنا شوید.
مدل 5 لیتری اکسیژن ساز سوشیا که با نام اکسیژن ساز sa5 در بازار شهرت داشته، یکی از کم صداترین اکسیژن سازهای ایرانی به شمار می آید. این دستگاه، در دسته اکسیژن سازهای ثابت خانگی قرار داشته و می تواند برای بیماران در منزل که نیاز به اکسیژن خالص 24 ساعته دارند، گزینه بسیار مناسبی باشد.
از جمله سایر مشخصات اکسیژن ساز سوشیا مدل sa5 می توان به این موارد اشاره داشت:

  • این اکسیژن ساز مجهز به خروجی نبولایزر بوده و جهت داروهای استنشاقی بیماران ریوی، از کاربرد مناسبی برخوردار می باشد.
  • ال سی دی این اکسیژن ساز، بزرگ با قابلیت انتخاب زبان و پشتیبانی از زبان فارسی بوده است.
  • مجهز به سیستم زمان سنج جهت تنظیم خاموش شدن خودکار دستگاه در صورت کار کردن و حرارت بالا می باشد.
  • دارای فیلتر آنتی باکتریال که از ورود ناخالصی ها و باکتری ها جلوگیری می کند.
  • فشار خروجی بسیار مناسب جهت استفاده از شلنگ های با طول های بیشتر

اکسیژن ساز ایرانی سوشیا مدل 5 لیتر که یکی از بهترین برندهای اکسیژن ساز خانگی در ایران به شمار می آید، با 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش عرضه می گردد. این دستگاه مناسب کارکرد شبانه روزی بوده و می تواند خلوص بالای 95 درصد را ارائه داده باشد.

اکسیژن ساز سوشیا مدل sa5

قیمت دستگاه اکسیژن ساز soshya sa5

یکی از دغدغه های اغلب خریداران دستگاه اکسیژن ساز، خرید ارزان ترین قیمت این محصول از طرفی با مارک معتبر و کیفیت عالی می باشد. بنظر می رسد که دستگاه اکسیژن ساز soshya sa5 با ظرفیت 5 لیتری، تولید یک شرکت ایرانی، از نظر کیفیت هیچ تفاوتی با نمونه های خارجی نداشته است.
از طرفی شما می توانید اکسیژن ساز خانگی سوشیا را با قیمت کاملا ارزانتر و اقتصادی تر نسبت به مارک های مشابه خارجی، خریداری کنید. این موضوع با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه، برای اغلب مشتریان، از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.
بهترین قیمت اکسیژن ساز سوشیا 5 لیتری، در نمایندگی های فروشی عرضه می گردد که:

  1. مستقیما و بدون هیچ واسطه ای با شرکت نفس یار طب در ارتباط هستند.
  2. امکان خرید اینترنتی این اکسیژن ساز را فراهم می آورند.
  3. با ارائه مشاوره های رایگان، خریدی آگاهانه را برای مشتریان رقم می زنند.

نمایندگی اکسیژن ساز سوشیا

پیدا کردن یک نمایندگی معتبر فروش با دارا بودن مشخصات فوق، ممکن است برای شما خریداران، کمی چالش برانگیز باشد. اما اگر اهل جستجو در اینترنت هستید، حتما با یک سرچ ساده می توانید نمایندگی اکسیژن ساز سوشیا که با این شرکت به صورت بی واسطه در ارتباط بوده را پیدا کنید.
خوشبختانه گروه بازرگانی زنیس طب به عنوان باسابقه ترین مرکز فروش آنلاین اکسیژن ساز در کشور؛ توانسته خرید اینترنتی و بی واسطه اکسیژن ساز سوشیا مدل sa5 را برای تمامی خریداران در کل کشور، به ارمغان آورده باشد.

در این نمایندگی فروش، محصولات ارائه شده تماما با گارانتی و خدمات پس از فروش واقعی به عرضه می رسند. پس همین حالا جهت چگونگی خرید اکسیژن ساز خانگی سوشیا، با مشاورین ما ارتباط بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما