انتخاب دستگاه اکسیژن ساز برای بیماران ریوی

دستگاه اکسیژن ساز برای بیماران ریوی مستلزم انتخاب درست بوده است که به همین سبب این مجموعه گام های مهم جهت خرید مناسب ترین دستگاه اکسیژن ساز را برای خریداران معرفی می کند.

ریه عضوی حیاتی در بدن است که اگر به درستی عملکرد نداشته باشد، قطعا تنفس و زندگی کردن را برای افراد مشکل می کند.
متأسفانه برخی از افراد در هر سنینی، به سبب سبک غلط زندگی، حادثه و یا درگیری شدن با بیماری منحوسی مانند کرونا؛ مبتلا به انواع بیماری های ریوی می گردند.
این موضوع سبب می گردد که درصد بالایی از افراد که البته سنین بیشتری دارند، برای مدتی یا برای همیشه، نیاز به اکسیژن درمانی داشته باشند.

در حال حاضر یکی از بهترین دستگاه های کمک تنفسی که می شود از آن در منزل و حتی در بیرون از منازل استفاده کرد، مدل های دستگاه اکسیژن ساز است.
اما برای آنکه بیماران ریوی بتوانند خرید و انتخاب درست تر از یک دستگاه اکسیژن ساز داشته باشند، بایستی با یک سری نکات قبل از خرید، آشنا گردند.
در ادامه چند گام موثر و مهم در انتخاب دستگاه اکسیژن ساز برای بیماران ریوی را برای شما معرفی می نماییم.

دستگاه اکسیژن ساز بیمار

7 گام تا انتخاب دستگاه اکسیژن ساز برای بیماران ریوی

همانطور که متوجه شدید امروزه بنا به هر دلیلی، برخی از افراد نیازمند به اکسیژن درمانی با توجه به بروز مشکلاتی در ریه خود هستند.
اگر بیماری ریوی این افراد حاد نبوده و نیاز به بستری در بیمارستان نداشته باشند، پزشک به بیماران خود توصیه استفاده از دستگاه اکسیژن ساز می کند.
اما انتخاب و خرید دستگاه اکسیژن ساز برای بیماران ریوی بایستی با پشت سر گذاشتن چند گام به بهترین شکل ممکن صورت بگیرد.

7 گام مهم و موثر در انتخاب یک اکسیژن ساز مناسب، عبارتند از:

  1. تعیین ظرفیت دستگاه اکسیژن ساز: اکسیژن سازها در مدل های خانگی و همراه، با ظرفیت ها یا جریان های مختلفی در بازار موجود می باشند. انتخاب جریان اکسیژن مورد نیاز بیماران، بایستی با تجویز پزشک صورت گیرد. به نظر می رسد که اکسیژن ساز 5 لیتری یکی از مناسب ترین هاست که اغلب بیماران به راحتی از آن استفاده می نمایند.
  2. مدل مناسب دستگاه: همانطور که می دانید، اکسیژن ساز در دو نوع خانگی و همراه در بازار موجود هست. خریداران بایستی با توجه به میزان بودجه خود، انتخاب مدل دستگاه اکسیژن ساز را انجام دهند. در این میان استفاده از اکسیژن ساز همراه، محدودیت مکانی و زمانی نداشته، اما گران قیمت تر است.
  3. آشنایی با برندهای اکسیژن ساز موجود در ایران: از جمله شناخته شده ترین برندهای اکسیژن ساز در بازار ایران می توان به نایدک، ایرسپ، نفس یار طب و غیره اشاره داشت.
  4. قیمت اکسیژن ساز در ایران: با توجه به فاکتورهایی مانند ظرفیت دستگاه و برند اکسیژن ساز، قیمت این دستگاه می تواند متفاوت باشد.
  5. گارانتی دستگاه اکسیژن ساز: توجه به گارانتی دستگاه و پیدا کردن قطعات لازم، از نکات مهم قبل از خرید است. امروزه برخی برندهای چینی، هیچگونه خدماتی را در ایران ندارند.
  6. نحوه تحویل دستگاه: توجه به نحوه و نکاتی که هنگام تحویل دستگاه توسط عرضه کنندگان رعایت می گردد، اهمیت جدی در انتخاب حتی شرکت و نمایندگی فروش دارد.
  7. مراقبت از افراد سودجو: متأسفانه برخی از فروشندگان دستگاه اکسیژن ساز، دستگاهی که مشخصاتش کلی با مشخصات دستگاهی که پزشک برای بیمار تجویز کرده را عرضه می کنند. بماند که برخی حتی برندهای تقلبی را نیز به بازارهای فروش تزریق می نمایند.

چرا اکسیژن ساز از هر نمایندگی فروش نخریم؟

با توجه به نکات مهمی که قبل از خرید دستگاه اکسیژن ساز مطرح بوده و در خطوط فوق عنوان شد، بنظر می رسد که خرید از هر نمایندگی فروش، به صلاح خریداران نیست.
اگر پزشک برای بیمار شما، دستگاه اکسیژن ساز با ظرفیت معلوم و مشخصات لازم را تجویز کرده، فقط و فقط خرید خود را از نمایندگی هایی انجام دهید که:

  • با بزرگترین کارخانجات تولیدی داخلی یا وارد کنندگان برندهای معتبر ارتباط دارند.
  • تمامی واسطه ها را حذف نموده اند.
  • مشاوره های لازم قبل از خرید را به طور رایگان به مشتریان می دهند.
  • دستگاه ها را با گارانتی و خدمات پس از فروش واقعی عرضه می نمایند.

خوشبختانه این مجموعه توانسته یکی از بزرگترین مراکز فروشی باشد که بهترین مارک های دستگاه اکسیژن ساز خانگی و همراه را به بازارهای کشور تزریق می نماید.

سایت خرید اینترنتی دستگاه اکسیژن ساز مارک معتبر

در سایت خرید اینترنتی دستگاه اکسیژن ساز، تمامی مارک ها، معتبر بوده و با گارانتی و خدمات پس از فروش ایده آل، به فروش می رسند.
مشتریان دیگر نیازی به مراجعه حضوری ندارند. پس خریدشان قطعا خرید با زیر قیمت بازار است.
کافیست همین حالا سفارش خرید اکسیژن ساز مارک معتبر را از طریق این مجموعه انجام دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما