وارد کننده اکسیژن ساز پرتابل آمریکایی اینوژن

وارد کننده اکسیژن ساز پرتابل آمریکایی اینوژن با همکاری این گروه بازرگانی، به شکل کاملا تضمین شده و همراه با گارانتی، بهترین قیمت را برای مشتریان و خریداران در نظر گرفته است.

امروزه بیماران ریوی و تنفسی که غالبا با کمبود سطح اکسیژن خون مواجه هستند، از جمله افرادی بوده که گزینه استفاده از دستگاه های اکسیژن ساز می باشند.

در پایان این مقاله می توانید فیلم آموزشی نحوه کار با دستگاه اکسیژن ساز اینوژن ONE G3 را ملاحظه نمایید.

دستگاه اکسیژن ساز همراه امریکایی

سیلندرها یا کپسول های اکسیژن به سبب آنکه در چندین ساعت استفاده خالی می گردند و نیاز مجدد به پر شدن داشته، چندان نتوانسته اند برای بیماران موثر واقع شده باشند.
به خصوص که برخی از این بیماران بایستی در تمامی ساعات شبانه روز و حتی مواقعی که در منزل نیستند هم اکسیژن کافی به آنها برسد.
در اینجا بود که برخی از شرکت های تولید کننده دستگاه اکسیژن ساز به دنبال تولید مدل پرتابل و یا همراه دستگاه های اکسیژن ساز شدند.

[highlight color=”yellow”]آیا می دانید که بهترین مارک یا برند دستگاه های اکسیژن ساز پرتابل موجود در بازار کدام اند؟[/highlight]

چگونه می توان در بازارهای امروری، ضمن شناخت بهترین مارک های ایرانی و خارجی، خریدی تضمین شده از نظر کیفیت و قیمت دستگاه اکسیژن ساز انجام داد؟

در ادامه پیشنهاد مشاورین فروش دستگاه های اکسیژن ساز، خرید مارک آمریکایی اینوزن به شکل مستقیم از نمایندگی وارد کننده اکسیژن ساز پرتابل آمریکایی می باشد.

اکسیژن ساز پرتابل امریکایی

انواع دستگاه اکسیژن ساز آمریکایی اینوژن

همانطور که می دانید امروزه علاوه بر مارک های ایرانی دستگاه اکسیژن ساز در کشور ما، انواع دستگاه اکسیژن ساز مارک خارجی نیز به فروش می رسند.
گل سر سبد برندهای خارجی، برندهای آمریکایی دستگاه اکسیژن ساز بوده که امروزه خود را به عنوان به روزترین و مجهزترین دستگاه های اکسیژن ساز به دنیا معرفی نموده اند.
از جمله مارک های معتبر دستگاه اکسیژن ساز آمریکایی می توان به برندهای نایدک و اینوژن اشاره کرد.
شایان ذکر است که با توجه به ضرورت استفاده از دستگاه های اکسیژن ساز در بیرون از منازل برای برخی از بیماران، شرکت اینوژن آمریکا تصمیم به تولید انواع دستگاه اکسیژن ساز پرتابل یا قابل حمل نمود.

دستگاه اکسیژن ساز آمریکایی پرتابل با برند اینوژن و مدل ONE-G3 از پرفروش ترین برندها و مدل های اکسیژن ساز پرتابل به شمار می آید که با مشخصات و قابلیت های منحصربفردی در بازارهای کشور ما خرید و فروش می گردد.

دستگاه اکسیژن ساز inogen

حتما می دانید که یک اکسیژن ساز قابل حمل مدلی است که با باطری هم کار می کند و از نظر کارایی مشابه اکسیژن سازهای ایستا یا خانگی بوده اما بسیار جمع و جور تر است و قابل حمل به مکان با توجه به کیف مخصوصش، می باشد.
گفتنی است که در مقایسه با اکسیژن سازهای خانگی، اکسیژن ساز پرتابل به صورت پالسی یا در صورت نیاز به اکسیژن خالص کار می کند. به عنوان مثال تنها در زمان تنفس بیمار، اکسیژن لازم را تأمین می نمایند.

[highlight color=”green”]در این میان دستگاه اکسیژن ساز پرتابل اینوژن آمریکا، دستگاهی سبک و کوچک است که وزنی تقریبا معادل 2.2 کیلوگرم دارد.[/highlight]

این دستگاه انرژی بسیار کمی مصرف کرده و در خارج از منزل می تواند چیزی در حدود 5 ساعت با یک باتری 8 سلی کار کرده باشد.
دستگاه اکسیژن ساز اینوژن مدل G3 مجهز به صفحه نمایشگری بوده که نشانگر عمر باقی مانده باتری، فلوی اکسیژن و تمامی هشدارهای دستگاه می باشد.
این محصول دارای ستون های زئولیت بوده، که بایستی پس از مدتی تعویض گردند و تعویض آنها هم کار ساده ای بوده و اکثر کاربران می توانند خودشان آن را تعویض کنند.
از جمله دیگر مشخصات دستگاه اکسیژن ساز پرتابل اینوژن می توان به این موارد اشاره داشت:

  • ابعاد دستگاه: 8*18*22
  • نرخ جریان اکسیژن پالسی: 5 لیتری
  • صدای دستگاه اکسیژن ساز: 39 دسی بل
  • دارای هشدار عدم تشخیص تنفس
  • دارای یک سال گرانتی

اکسیژن ساز پرتابل اینوژن

وارد کننده اکسیژن ساز پرتابل آمریکایی به کشور

متأسفانه امروزه به سبب برخی دلایل از جمله شرایط اقتصادی و …، برخی از عرضه کنندگان دستگاه اکسیژن ساز، مارک های تقلبی از این محصول را بجای مارک های اورجینال به فروش می رسانند.
به همین سبب است که شاید خیلی از خریداران دستگاه اکسیژن ساز همراه، به عرضه کنندگان یا فروشگاه های موجود اطمینان چندانی ندارد و گاها حتی تشخیص اینکه از کدام مراکز خرید کنند نیز کار را برای انتخاب و خرید سخت می کند.
یکی از بهترین و منطقی ترین راهکارهایی که پیش روی مشتریان است این بوده که آنها بتوانند ضمن شناخت نمایندگی های معتبر وارد کننده اکسیژن ساز خارجی به ایران، خریدی مطمئن از اورجینال بودن برند را انجام داده باشند.

در حال حاضر خوشبختانه این امکان فراهم شده تا تمامی مشتریان دستگاه های اکسیژن ساز بتوانند با در ارتباط بودن با نمایندگی وارد کننده اکسیژن ساز پرتابل آمریکایی اینوژن به کشور، متفاوت تر از سایر بازارها و فروشگاه ها خرید نمایند.

اکسیژن ساز اینوژن

خرید اکسیژن ساز اینوژن با گارانتی

خرید مستقیم از وارد کننده اکسیژن ساز پرتابل آمریکایی اینوژن مدل G3 از طریق همین سایت فروش اینترنتی بهترین مارک های دستگاه اکسیژن ساز امکان ذیر می باشد.
تمامی محصولات عرضه شده در این نمایندگی فروش، بی واسطه و همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش مختص شرکت یا برند اکسیژن ساز ارائه می گردند.
آیا تاکنون شده که شما هم خرید اکسیژن پرتابل مورد نظر خود را از سایت های اینترنتی، برای خود، دوستان و آشنایان انجام دهید؟

مناسب ترین قیمت دستگاه اکسیژن ساز پرتابل

مناسب ترین قیمت دستگاه اکسیژن ساز پرتابل در همین نمایندگی فروش به تمامی اقشار جامعه ارائه می شود.
اگر می گوییم مناسب ترین قیمت یا ارزان ترین قیمت، مقصود این نیست که کیفیت پایینی از دستگاه های اکسیژن ساز نصیب شما خریداران می گردد.
بلکه مقصود این است که خریداران می توانند با تضمین در اورجینال بودن برند اکسیژن ساز همراه یا حتی خانگی، خرید خود را انجام داده و هیچ نیازی به تعویض این دستگاه یا حتی تا مدت ها نیازی به تعمیر آن نداشته اند.

قیمت اکسیژن ساز اینوژن

اکسیژن ساز خانگی آمریکایی در نمایندگی فروش مستقیم

در پایان لازم به ذکر است که در این نمایندگی وارد کننده اکسیژن ساز پرتابل آمریکایی اینوژن، دستگاه های اکسیژن ساز خانگی از برند نایدک NIDEK نیز به عرضه می رسند.
این دستگاه ها هم به شکل فروش مستقیم و همراه با گارانتی عرضه شده و دارای مشخصات منحصربفردی هستند و با برق شهری کار می کنند.
اکسیژن ساز خانگی آمریکایی نایدک با مدل NUVO LITE در حجم های 5، 8 و … آماده عرضه به تمامی مشتریان می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما