مرکز فروش دستگاه اکسیژن ساز برای منزل

دستگاه اکسیژن ساز برای منزل هم اکنون توسط بزرگترین شرکت معتبر توزیع انواع تجهیزات پزشکی عرضه می گردد. این شرکت بهترین دستگاه های پزشکی اعم از اکسیژن ساز درجه یک را با پیشرفته ترین امکانات و قیمت مناسب به صورت آنلاین به فروش می رساند.

دستگاه اکسیژن ساز برای منزل و کاربرد آن

اکسیژن ساز، دستگاهی است که با نام تغلیظ کننده نیز شناخته می شود و به جهت فرآیند اکسیژن رسانی برای بیماران حاد ریوی، قلبی و … مورد استفاده قرار می گیرد.
همانگونه که می دانید، اکسیژن یکی از ضروری ترین هایی است که برای زنده ماندن به واسطه تنفس به آن نیاز داریم و از طریق خون به مغز می رسد که در غیر این صورت فرد دچار مرگ مغزی خواهد شد.
اکسیژن ساز، هوای محیط اطراف را دمیده، سپس با تغلیظ کردن هوای محیط به اکسیژن خالص باعث تنفس بهتر بیماران می گردد.

مرکز فروش اکسیژن ساز خانگی

بی شک هوایی که ما تنفس می کنیم شامل ۷۸ درصد نیتروژن و ۲۱ درصد اکسیژن و ۱ درصد گازهای دیگر است که این میزان ناخالصی برای بیماران مناسب نیست؛ پس این دستگاه بسیار پیشرفته با قابلیت های بسیار می تواند اکسیژن خالص را تولید نماید.
در واقع این دستگاه با کمپرس کردن هوای داخل اتاق به مخازن زﺋولیت، نیتروژن موجود در آن را تحت شرایطی خاص جدا می کند و اکسیژن خالص مدیکال بالای ۹۵ درصد را در اختیار بیمار قرار می دهد.
دستگاه های اکسیژن ساز به دو صورت اکسیژن ساز ثابت و اکسیژن ساز قابل حمل (پرتابل) برای کاربردهای مختلف طراحی و تولید می گردند که هر یک کارآیی خاص خود را دارد.
اکسیژن سازهای ثابت که همان دستگاه اکسیژن ساز برای منزل هستند، در ظرفیت های ۳ و ۵ و ۸ و ۱۰ لیتر در دقیقه تولید می شوند که اکسیژن مورد نیاز بیماران را به صورت سیستم پیوسته تولید می کنند.

این دستگاه خانگی دارای چرخ هایی می باشد که جابجایی آن در منزل را راحت می کند.

مشخصات بهترین دستگاه اکسیژن ساز خانگی

همانگونه که مستحضر هستید، علم روز به روز در حال پیشرفت بوده و دستگاه های مدرن و پیشرفته تری طراحی و تولید می گردد که هر یک به نسبت نوع قدیمی تر قابلیت بهتری دارند.
این دستگاه اهمیت زیادی در علم پزشکی دارد، مخصوصا اینکه این روزها با وجود بیماری کرونا نیاز به اکسیژن سازها افزایش یافته است.
با وجود اهمیت و ارزش این دستگاه بسیار پیشرفته، بسیاری از شرکت ها اقدام به تولید آن در نوع خانگی و قابل حمل می کنند که دستگاه اکسیژن خانگی از بهترین گزینه هایی است که خواهان زیادی دارد.
از مشخصات مهم دستگاه اکسیژن ساز برای منزل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابل استفاده برای دو بیمار به طور همزمان
  • دارای سیستم هشدار فشار بالا و پایین، قطع برق، افت غلظت اکسیژن
  • دارای خروجی اکسیژن قابل تنظیم از ۱۲۵.۰تا ۵ لیتر در دقیقه توسط شیر کنترل
  • با حداکثر خلوص اکسیژن طی ۹۵ درصد
  • دارای حداقل صدای تولیدی ۴۰ دسی بل
  • عملکرد عالی، آرام و بی صدا
  • دارای کلید قطع اضطراری و تنظیم فلو خروجی بر روی دستگاه
  • دارای دستگیره برای جابجایی راحت

فروش مستقیم بهترین دستگاه تولید اکسیژن باکیفیت

اکسیژن سازها از بهترین نوع تجهیزات پزشکی هستند که با استفاده از علم روز و تجارب متخصصین تولید می گردند و فروش بسیار بالایی دارند.
امروزه با ارتقا درخواست و نیاز بازار، شرکت های توزیع تجهیزات پزشکی به صورت اینترنتی فعالیت می کنند و بدین واسطه باعث حذف واسطه ها و هزینه های اضافی می شوند.
مرکز اینترنتی و معتبر فروش انواع اکسیژن ساز، از برترین شرکت ها های سطح کشور است که بهترین دستگاه اکسیژن ساز برای منزل را با کیفیت عالی و قیمت مناسب توزیع می کند.
اگر قصد اطلاع از قیمت و یا خرید اکسیژن ساز درجه یک خانگی را دارید، با مشاورین این مجموعه تماس حاصل کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما