مرجع فروش دستگاه اکسیژن ساز اکساز

مرجع فروش دستگاه اکسیژن ساز اکساز بهترین دستگاه ایرانی را با کیفیت بی نظیر و قیمت بصرفه توزیع می کند. قیمت اکسیژن ساز این شرکت بصرفه تر از دیگر مراکز بوده و به صورت اینترنتی با حذف واسطه ها به دست مشتری خواهد رسید.

اکسیژن ساز اکساز

اکسیژن ساز اکساز چگونه دستگاهی است؟

اکسیژن ساز، یکی از دستگاه های تولید اکسیژن یا تغلیظ کننده اکسیژن است که به عنوان ضروری ترین وسایل پزشکی شناخته می شود.
این دستگاه پرکاربرد و پر اهمیت جهت تامین اکسیژن مورد نیاز بیماران با تغلیظ کردن هوای محیط اطراف به اکسیژن خالص به کار می رود.
همه ما انسان ها نیاز به اکسیژن کافی داریم که این اکسیژن از طریق خون به مغز می رسد؛ اما در بعضی از بیماران تنفسی، قلبی و … این امکان وجود ندارد.
با این حساب به منظور تنفس عمیق با درصد خلوص بالایی از اکسیژن پزشکان برای این بیماران دستگاه اکسیژن ساز تجویز می کند.
استفاده از دستگاه اکسیژن ساز بسیار ساده و نیاز به تخصص خاصی ندارد اما باید حتما با توجه به نظر پزشک از این دستگاه کارآمد استفاده کرد.
امروزه این دستگاه با کارآیی بیشتر و کیفیت عالی به تولید می رسد که می تواند درصد اکسیژن مورد نیاز را با امکانات و شرایط بهتری تامین کند.
وظیفه اصلی در دستگاه اکسیژن ساز به عهده زئولیت آن است که البته با همکاری دیگر قسمت ها اکسیژن کافی بیماران با درصد خلوص بالایی تولید می شود.
این دستگاه، نیتروژن موجود در هوا را تحت شرایطی خاص حذف کرده و اکسیژن خالص را از طریق راه تنفسی به ریه بیمار انتقال می دهد.
اکسیژن سازها به دلیل اهمیت زیادی که در علم پزشکی دارند در انواع مختلف و توسط شرکت های زیادی جهت تامین نیاز بازار به تولید می رسند.

دستگاه اکسیژن ساز اکساز یکی از دستگاه های بسیار پرطرفدار بازار داخل است که کیفیت این دستگاه بی نظیر بوده و قیمت مقرون بصرفه ای نیز دارد.

انواع دستگاه های اکسیژن ساز خانگی

دستگاه اکسیژن ساز جزو تجهیزات پزشکی است که علی رغم مراکز بهداشتی در منزل نیز جهت استفاده بیماران تجویز می شود.
مدل خانگی این دستگاه به دو نوع اکسیژن ساز ثابت و اکسیژن ساز قابل حمل (پرتابل) تقسیم می شود که هریک دارای مزایا و مشخصات خاصی هستند.

• دستگاه اکسیژن ساز خانگی ثابت:

همانگونه که از نام این دستگاه پیداست، به صورت ثابت است و در ظرفیت های ۳ و ۵ و ۸ و ۱۰ لیتر در دقیقه تولید می شود.
این دستگاه اکسیژن مورد نیاز بیماران را به صورت سیستم پیوسته تولید می کنند و دارای چرخ هایی است که قابلیت جابجایی آن در منزل وجود دارد.
همچنین سوند این اکسیژن سازها بلند است و بیماران با استفاده از این سوند ها می توانند به راحتی در منزل حرکت کنند.

• دستگاه اکسیژن ساز خانگی قابل حمل:

این مدل اکسیژن ساز ثابت نیست و می توان آن را جابجا کرد و این قابلیت باعث شده است که حتی افراد در محیط بیرون از منزل از آن استفاده کنند.
اکسیژن ساز پرتابل بیشتر جهت استفاده بیماران در بیرون از منزل طراحی شده است که در این دستگاه از سنسورهای فشار بسیار حساس استفاده شده که دم و بازدم بیمار را تشخیص می دهد.
دستگاه اکسیژن ساز اکساز نیز در دو مدل ثابت و قابل حمل هم اینک در بازار به فروش می رسد.

فروش دستگاه اکسیژن ساز اکساز با قیمت مناسب

همانگونه که اشاره شد، دستگاه اکسیژن ساز اکساز جزو بهترین دستگاه های تولید داخل است که کیفیت خوبی دارد.
این دستگاه کارآمد قابلیت تولید اکسیژن با خلوص ۹۵ درصد را دارد که می توان در دو مدل ثابت و قابل حمل آن را طبق نیاز خود خریداری کرد.
اگر به دنبال مرکزی مطمئن جهت خرید بهترین دستگاه اکسیژن ساز با قیمت ارزان هستید، درست انتخاب کرده اید.
این شرکت، اکسیژن ساز درجه یک ایرانی همین حالا بهترین برند تولید داخل را با قیمت درب کارخانه و به صورت اینترنتی توزیع می کند.
جهت اطلاع از قیمت روز اکسیژن ساز اکساز و یا خرید آنلاین آن با کادر فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما