مرجع فروش باتری دستگاه اکسیژن ساز همراه

باتری دستگاه اکسیژن ساز همراه به عنوان یکی از مهم ترین قطعات این اکسیژن ساز، برای مارک های آمریکایی همچون اینوژن، آماده خرید با قیمت ارزان از مرجع فروش اکسیژن سازهای مارک معتبر می باشد.
اکسیژن ساز دستگاهی پیشرفته و جدید برای استفاده بیماران با مشکلات تنفسی و ریوی است که امروزه بجای کپسول های اکسیژن به عرضه می رسد و استفاده از آن مزایای خیلی زیادی را داشته است.

اکسیژن سازهای همراه یکی از مدل های این محصول هستند که امروزه توانسته برای خیلی از افراد، یک دستگاه مناسب بوده، به گونه ای که هیچ محدودیت مکانی و زمانی در استفاده نداشته و افراد می توانند به راحتی کارهای روزمره خود را انجام دهند، در عین اینکه این دستگاه را با خود حمل می کنند.
قدرت عملکرد یک دستگاه اکسیژن ساز همراه، رابطه مستقیمی با باتری آن دارد و اگر باتری دستگاه اکسیژن ساز همراه خراب شود و خوب شارژ را نگه ندارد، می تواند دچار اختلال در عملکرد اکسیژن رسانی به بیماران شده باشد.

[highlight color=”red”]آیا می دانید که از طریق کدام نمایندگی های فروش می توان لوازم جانبی و به خصوص باتری دستگاه اکسیژن ساز همراه را در صورت خرابی و تعویض، خریداری کرد؟[/highlight]

باتری اکسیژن ساز همراه

اهمیت باتری دستگاه اکسیژن ساز همراه

حتما می دانید که اکسیژن سازها در دو مدل خانگی و همراه یا همان شارژی در بازار موجود بوده که هر یک از طیف خاصی از افراد و بیماران ریوی، مناسب می باشند.
در این میان دستگاه اکسیژن ساز همراه که با باتری قابل شارژ کار می کند، یکی از گزینه های مناسب برای بیمارانی بوده که می خواهند بدون هیچ محدودیت مکانی و زمانی، اکسیژن طبی و خالص را دریافت کرده باشند و در عین حال کارهای روزمره خود را انجام دهند و حتی مثلا به راحتی به مسافرت بروند.

شایان ذکر است که باتری دستگاه اکسیژن ساز همراه، از اهمیت خیلی زیادی برخوردار بوده، چرا که اگر باتری معیوب باشد و شارژ را نگه ندارد، دستگاه عملکرد درستی نداشته و خاموش می گردد و در این صورت می تواند مشکلاتی را به بار آورد.
به همین سبب است که خریداران دستگاه اکسیژن ساز همراه حین خرید می توانند از نمایندگی های فروش، باتری اضافی هم طلب کرده باشند.

به طور کلی اکسیژن سازهای همراه با یک یا دو باتری لیتیومی کار می کنند که مدت زمان شارژ باتری به طور میانگین، 4 ساعت است.
به عنوان مثال دستگاه اکسیژن ساز همراه اینوژن که یکی از مشهورترین مارک هاست، با یک باتری حدود 8 ساعت و با دو باتری حدود 10 ساعت عمل اکسیژن رسانی پالسی را انجام می دهد.

چه راهکارهایی برای خرید باتری اکسیژن ساز وجود دارد؟

یکی از نگرانی هایی بجایی که مصرف کنندگان دستگاه اکسیژن ساز همراه دارند، این است که در صورت نیاز به یک باتری دستگاه اکسیژن ساز، آن را از کجا و چگونه می توانند خرید کنند؟
شما برای خرید باتری اکسیژن ساز، به طور کلی 2 راهکار دارید:

  1. راهکار اول این است که به بازارهای خرید و فروش انواع دستگاه اکسیژن ساز بروید و به دنبال باتری مارک مورد نظر خود باشید.
  2. راهکار دوم این است که از طریق سایت های فروش اینترنتی که نمایندگی های رسمی فروش برندهای درجه یک دستگاه اکسیژن ساز همراه هستند، خرید خود را انجام دهید.

بنظر شما بهترین راهکار خرید باتری دستگاه اکسیژن ساز همراه در میان این دو راهکار چیست؟

نمایندگی رسمی فروش باتری دستگاه اکسیژن ساز اینوژن آمریکا

در حال حاضر در نمایندگی رسمی فروش مارک اینوژن از دستگاه اکسیژن همراه در شمال کشور، خریداران این امکان را داشته تا بدون نیاز به مراجعه حضوری، خرید باتری این دستگاه را هم انجام بدهند.
مناسب ترین کیفیت و قیمت باتری دستگاه اکسیژن ساز اینوژن آمریکا، هم اکنون در این نمایندگی رسمی به فروش می رسد.

اگر نگران چگونگی سفارش خرید باتری اکسیژن ساز و حتی انواع دستگاه اکسیژن ساز هستید، این مجموعه می تواند کمک شایانی به شما خریداران کرده باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما