لیست قیمت بهترین دستگاه های اکسیژن ساز خانگی

بهترین دستگاه های اکسیژن ساز خانگی را از طریق این مرکز معتبر می توانید تهیه کنید برای دریافت لیست قیمت انواع دستگاه های اکسیژن ساز خانگی همین حالا با بخش فروش این مرکز ارتباط برقرار نمایید.

اکسیژن ساز خانگی مناسب چه افرادی است؟

معمولاً افرادی که به راحتی توسط ریه های خود نمی‌ توانند تنفس کنند و دچار آسیب های شدید ریوی هستند باید از دستگاه اکسیژن ساز استفاده کنند.
انواع مختلفی از دستگاه های اکسیژن ساز وجود دارد که با استفاده از این دستگاه ها بیماران می توانند به زندگی و کارهای روزانه خود ادامه دهند.

دستگاه های اکسیژن ساز خانگی

در سال های گذشته برای استفاده از اکسیژن باید در مراکز درمانی حضور پیدا می ‌کردند و همچنین از کپسول های اکسیژن بهره می بردند که کاری بسیار سخت و زجر آور بود.
اما با پیشرفت های تکنولوژی و تولید دستگاه های اکسیژن ساز در تنوع بسیار بالا از لحاظ سایز، اندازه و ابعاد و همچنین پرتابل و ثابت، روبرو شدن با انواع بیماری های تنفسی آسان تر از گذشته می باشد.
در حال حاضر تولید دستگاه های اکسیژن ساز خانگی به عنوان مهم ‌ترین دستگاه‌ های پزشکی محسوب می‌ شود زیرا افراد بیمار به راحتی می‌ توانند در منزل بوده و از طریق این دستگاه به درمان خود ادامه دهند.
اکسیژن ساز خانگی مناسب چه افرادی است؟
این سوال ممکن است برای هر کدام از شما به وجود بیاید، که ما در اینجا به چند مورد مهم از بیماری‌ های خاص که لازم است تا از دستگاه های اکسیژن برای تنفس استفاده کنند اشاره می‌ کنیم از جمله:

  • بیماران حاد ریوی بیماران
  • بیماران آسمی
  • بیماری های تنفسی مانند آمفیزم
  • بیماری و مشکلات غددی
  • مشکل کوچک بودن ریه به شکل مادرزادی
  • بیماران قلبی

شناخت بهترین دستگاه های اکسیژن ساز خانگی

دستگاه های اکسیژن ساز جز دستگاه های پزشکی مهم هستند که هوای اطراف را گرفته و با جدا کردن نیتروژن، اکسیژن تقریباً خالص را به ریه افراد بیمار می رساند.
برای شناخت و تهیه بهترین دستگاه های اکسیژن ساز خانگی بهتر است تا با توجه به نیاز بیمار و توصیه پزشک اقدام به تهیه این محصول نمایید.
برای شناخت بهترین دستگاه های اکسیژن ساز خانگی بهتر است تا به چند ویژگی بر روی این دستگاه ها وجود دارد بپردازیم:

  • صدای اکسیژن ساز در حین کار اهمیت زیادی پیدا می کند، هرچه دستگاه با صدای کمتری کار کند از کیفیت بالاتری برخوردار است. زیرا افراد بیمار به خودی خود احساس ناخوشایندی از استفاده این دستگاه دارند، که در صورت ایجاد صداهای گوش خراش ممکن است که بر روی سیستم اعصاب آنها تاثیر منفی بگذارد.
  • حجم اکسیژن تولید شده در دقیقه اهمیت پیدا می کند. زیرا برای هر بیمار باید مطابق با نیاز این دستگاه‌ ها تهیه شوند. البته اغلب دستگاه‌ ها حداقل ۵ لیتر اکسیژن در دقیقه تولید می نمایند.
  • قابل حمل و جابجایی دستگاه مورد توجه است، زیرا در نمونه های ثابت باید دارای چرخ هایی باشد که به راحتی بتوان در بین اتاق ها آن را جابجا کرد و همچنین در نمونه های پرتابلی نیز از وزن کمی برخوردار باشد، که بتوان در فضای بیرون از منازل و در محیط کار هم از آن استفاده نمود.
  • قیمت عرضه شده دستگاه و همچنین گارانتی همراه آن باید مورد توجه قرار بگیرد، زیرا ارائه یک دستگاه با قیمت مناسب به همراه گارانتی نشان دهنده کیفیت بالای آن می باشد.

قیمت مناسب اکسیژن ساز برقی در ایران

در حال حاضر به دلیل شرایط بیماری کرونا استفاده از دستگاه های اکسیژن ساز افزایش زیادی پیدا کرده است.
بدین جهت پیدا کردن قیمت مناسب اکسیژن ساز برقی در ایران مورد توجه و اهمیت زیادی برای خریداران می باشد.
برای خرید بهترین دستگاه های اکسیژن ساز خانگی می توانید از طریق این مرکز فروش اقدام کنید و این دستگاه را با کیفیت بالا به همراه گارانتی معتبر به دست بیاورید.
مرکز فروش اکسیژن یکی از معتبرترین مراکزی است که با خیال راحت می توانید انواع مختلف دستگاه های اکسیژن ساز خانگی به صورت پرتابل و یا ثابت در بالاترین سطح کیفیت تهیه نمایید.
با بخش فروش این مجموعه ارتباط برقرار کرده و پس از دریافت اطلاعات کافی سفارشات خود را ثبت کرده و تجربه ی خرید لذت بخش را برای خود ایجاد کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما