قیمت فروش دستگاه درام فیلتر پرورش ماهی

معمولا در همه جای دنیا تولید کنندکان در هر صنفی مشتاقند تا با هزینه کمتر و منطقی به تولید و سود بیشتر دست یابند. در حوزه آبزی پروری هم اکثر پرورش دهندگان تمایل دارند تا با استفاده از علم روز و پیشرفت تکنولوژی، راندمان تولید در پرورش ماهی خود را بالا برده تا به درآمد بیشتری برسند.
امروزه یکی از دغدغه های آبزی پروری کمبود آب میباشد که گاها این امر، کار را برای پرورش دهنده سخت تر میکند. استفاده از دستگاه درام فیلتر میتواند بخشی از این مشکل پرورش دهنده را کاهش دهد.

آیا نسبت به عملکرد دستگاه درام فیلتر و کاربرد آن در استخرهای پرورش ماهی آشنایی دارید؟

معمولا در مزارع پرورش ماهی عواملی مثل فضولات دفع شده ماهی، غذای اضافه در استخر، ذرات و جامدات منتقل شده از بیرون به داخل استخر، باعث آلوده شدن آب استخر شده و اکسیژن آب را کاهش میدهد که این امر مشکلاتی را برای ماهیان داخل استخر بوجود می آورد و ممکن است باعث تلفات نیز شود. در نتیجه نیاز به تعویض آب در استخر را افزایش میدهد و در صورت کمبود آب مشکل بزرگی در این حوزه میتواند باشد. استفاده از درام فیلتر باعث کاهش ذرات معلق در آب شده و تا حدود 90% باعث تمیزی آب میشود در نتیجه اکسیژن آب بالا رفته و باعث شادابی ماهی میشود که این کار موجب افزایش تراکم تولید نیز میشود، در واقع پرورش دهنده با استفاده از دستگاه درام فیلتر لزومی به تعویض آب بصورت مکرر نخواهد داشت.
قیمت فروش دستگاه درام فیلتر بسته به ظرفیت و همچنین کیفیت آن در بازار متفاوت است. در حال حاضر شرکتهای مختلفی در کشور مشغول به تولید این دستگاه، با کیفیت و ظرفیت های مختلف هستند. مجموعه تولیدی ما با کادری متخصص در امر آبزی پروری و تجربه چندین ساله در این حوزه مشغول به فعالیت در این زمینه است تا بتواند بخش کوچکی از سهم خود را در تولید ملی در این حوزه به پرورش دهنگان عزیز عرضه کند. پرورش دهندگان محترم جهت استعلام قیمت و خرید دستگاههای هواده و تجهیزات آبزی پروری میتوانند از طریق راههای ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما