قیمت دستگاه اکسیژن ساز 10 لیتری ایرانی

قیمت دستگاه اکسیژن ساز 10 لیتری ایرانی تولید شرکت نفس یار طب، از آنجا که تولید داخل بوده، قیمت مناسب و مقرون به صرفه تری برای خریدارانی است که هم قیمت و هم کیفیت خوب از این دستگاه می خواهند.

ریه قسمت مهمی از بدن انسان هاست که در صورت بروز هر گونه مشکل، مانند سرماخوردگی، عفونت، سرطان و …، می تواند عملکرد نرمال خود را از دست داده و منجر شود تا فرد به سختی و با ناراحتی زندگی کند.
چه بسا امروزه متأسفانه سبک غلط زندگی انسان ها سبب شده تا شاهد آسیب های جدی به ریه باشیم. مانند سیگار و قلیون کشیدن که شاید در ایران چیزی حدود 80 درصد بیماری های ریوی، مربوط به سیگار، قلیون و حتی آلودگی هوا بوده هست.
در این میان عده ای از بیماران حاد ریوی، مجبور هستند تا پایان عمرشان، وابسته به اکسیژن مصنوعی زندگی کرده و برخی دیگر، برای مدتی محدود، چه در خانه و چه بیرون از منزل، ملزم به استفاده از اکسیژن کمکی می باشند.

در حال حاضر یکی از بهترین دستگاه های کمک تنفسی که هم برای خانه و هم برای بیرون از خانه مدل های گوناگون داشته، دستگاه اکسیژن ساز است.

اگر بودجه کافی برای خرید اکسیژن ساز های خارجی ندارید، می توانید بهترین مارک ایرانی اکسیژن ساز را با بهترین قیمت ممکن خریداری کنید.

اکسیژن ساز 10 لیتری ایرانی

دستگاه اکسیژن ساز 10 لیتری سوشیا

اگر چه امروزه در بازارهای خرید و فروش دستگاه اکسیژن ساز، مارک های گوناگون خارجی موجود بوده و گاها طرفداران بیشتری دارند، اما آیا می دانید که خرید مارک ایرانی دستگاه اکسیژن ساز چه مزایایی دارد؟
دستگاه اکسیژن ساز 10 لیتری سوشیا تولیدی شرکت نفس یار طب، یکی از باکیفیت ترین برندهای دستگاه اکسیژن ساز است که کیفیتی برابر با مارک های خارجی داشته و از طرفی، قیمتی ارزان و مقرون به صرفه دارد.

[highlight color=”red”]در واقع مشتریان با خرید دستگاه اکسیژن ساز سوشیا می توانند هم کیفیت خوب و هم قیمت عالی از این دستگاه را خریداری کرده باشند.[/highlight]

از مشخصات خوب دستگاه اکسیژن ساز 10 لیتری برند سوشیا که با مدل SA10 در بازار شناخته شده هست، این موارد را نام می برند:

  • دارای خلوص بالای 90 درصد
  • مناسب جهت کارکرد 24 ساعته
  • امکان اتصال قطعه ای جانبی جهت بهره مندی از نبولایزر برای دستگاه و مخصوص بیماران ریوی
  • دارای ال سی دی بزرگ با قابلیت انتخاب زبان و پشتیبانی از زبان فارسی
  • وزن حدود 24 کیلوگرم
  • مجهز به سیستم زمان سنج مخصوص خاموش شدن خودکار دستگاه
  • دو سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش

بازار فروش دستگاه اکسیژن ساز ایرانی

اگر پزشک شما برای خودتان یا یکی از اعضای خانواده تان، دستگاه اکسیژن ساز تجویز کرده، حتما شما هم در بازار شهر یا محل سکونت خود، به دنبال خریدی مطمئن از قیمت و کیفیت دستگاه اکسیژن ساز هستید.
شاید با گشتن در بازارهای فروش دستگاه اکسیژن ساز، متوجه شده باشید که چقدر تفاوت قیمت وجود داشته و چه تعداد گوناگونی مارک و برند از این دستگاه موجود می باشد.
در حال حاضر از آنجا که مارک دستگاه اکسیژن خیلی مهم بوده و حتی در قیمت نهایی دستگاه هم نقش مستقیم دارد، خیلی از خریداران به دنبال مارکی هستند که علاوه بر بازدهی بالا و کیفیت خوب، قیمت ارزانی هم داشته باشد.
بی شک مارک های خارجی دستگاه اکسیژن ساز، نسبت به مارک های ایرانی، گرانترند.

قیمت دستگاه اکسیژن ساز 10 لیتری ایرانی بسیار مناسب تر از برند های خارجیست.
این موضوع سبب می گردد تا بازار فروش دستگاه اکسیژن ساز ایرانی، نسبت به گذشته پررونق تر شده باشد.

چرا که تمامی اقشار جامعه می توانند با پیدا کردن راهکاری مناسب، بهترین قیمت دستگاه اکسیژن ساز ایرانی را خریداری کنند.

آیا می دانید که این راهکار، همان راه خرید اینترنتی دستگاه اکسیژن ساز است؟

بهترین قیمت دستگاه اکسیژن ساز 10 لیتری در بازار

بهترین قیمت دستگاه اکسیژن ساز 10 لیتری ایرانی با مارک سوشیا، توسط این مجموعه که فروش مستقیم و بی واسطه داشته، ارائه می گردد.
خریداران می توانند با کاهش هزینه های رفت و آمدی خود و بدون اتلاف وقتی اضافی، سفارش خرید اکسیژن ساز مورد نظر خود را به شکل آنلاین ثبت کنند.
قیمت اکسیژن ساز ایرانی سوشیا در این مرکز فروش اینترنتی، بدون شک زیر قیمت بازار و کاملا مقرون به صرفه تر برای مشتریان می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما