قیمت دستگاه اکسیژن ساز خانگی 5 لیتری

قیمت دستگاه اکسیژن ساز خانگی 5 لیتری در بازار چند است؟ آیا می دانید دستگاه اکسیژن ساز چه برندهای ایرانی و خارجی در بازار به عنوان بهترین ها شناخته می شوند؟ آیا تا به حال قیمت نمونه های ایرانی و خارجی را قیاس کرده اید؟

دستگاه های طبی و پزشکی بسیاری این روزها در بازار موجود است که نمونه های قابل حمل آن برای استفاده در منزل هم وارد بازار فروش شده است. یکی از این دستگاه ها که در هر خانه ای با بیمار ریوی، نیاز به آن حس می شود، دستگاه اکسیژن ساز می باشد.

این دستگاه را می توان از روی پارامترهای مختلف دسته بندی کرد. مثلاً:

  • دسته بندی دستگاه اکسیژن ساز از روی ایرانی و خارجی بودن
  • دسته بندی دستگاه اکسیژن ساز از لحاظ ظرفیت تولید اکسیژن
  • دسته بندی دستگاه اکسیژن ساز از روی درصد خلوص اکسیژن تولیدی
  • دسته بندی دستگاه اکسیژن ساز از روی مدل
  • دسته بندی دستگاه اکسیژن ساز از روی قابلیت ها

اکسیژن ساز خانگی

معرفی مدل دستگاه اکسیژن ساز خانگی

در این بخش تصمیم گرفته ایم مدل های مختلف دستگاه اکسیژن ساز خانگی را معرفی کرده تا اگر قصد خرید آن برای خود یا نزدیکانتان را دارید، بتوانید راحت تر انتخاب کنید.
اگر بخواهیم از روی مدل، دستگاه اکسیژن ساز خانگی را دسته بندی کنیم، باید از دو مدل زیر نام ببریم:

  • دستگاه اکسیژن ساز خانگی ثابت
  • دستگاه اکسیژن ساز خانگی پرتابل یا قابل حمل

این دو دستگاه تفاوت های بسیاری با یکدیگر دارند و جالب است بدانید که اغلب در نمونه های خانگی، از دستگاه اکسیژن ساز ثابت استفاده می شود. دستگاه های ثابت هم به صورت مداوم کار می کنند و هم به صورت پالسی. اما عملکرد دستگاه های اکسیژن ساز قابل حمل و پرتابل تنها به نوع پالسی محدود می شود.
خیلی از شما آنطور که باید و شاید درباره دستگاه اکسیژن ساز نمی دانید و بی شک به سایت های اینترنتی مراجعه کرده تا اطلاعاتی کلی در خصوص این دستگاه طبی به دست آورید. در اینجا، ما مختصراً نحوه عملکرد دستگاه را توضیح داده تا متوجه شوید که چرا استفاده از آن در مکانی که بیمار ریوی وجود دارد، لازم و کافی است.
نحوه عملکرد دستگاه اکسیژن ساز را می توان چنین بیان کرد که این دستگاه با متراکم ساختن اکسیژن موجود در هوا، نیاز بیمار به اکسیژن غنی را کاملاً پاسخ می دهد. اما اگر بخواهیم با جزئیات بیشتر توضیح دهیم باید بگوییم که:

  1. اکسیژن ساز هوای اتاق را دریافت می کند.
  2. نیتروژن موجود در هوای دریافتی را حذف می نماید.
  3. گاز اکسیژن با درصد خلوصی حدود 95 درصد را در اختیار افراد قرار می دهد.

بد نیست در این باره بیشتر بدانید. مطمئناً مطلع هستید که هوا از ازت و اکسیژن با درصدهای 78 و 21 تشکیل شده است. وقتی نیتروژن هوا کامل حذف شود، اکسیژن با درصد خلوصی بین 90 تا 95% تولید می شود.

اکسیژن ساز خانگی 5 لیتری

اکسیژن ساز خانگی چه مزایایی دارد؟

شاید در نگاه اول فکر کنید که دستگاه اکسیژن ساز تنها مخصوص کسانی است که از بیماری های ریوی رنج می برند. در صورتی که اینطور نیست و افراد عادی هم می توانند از این دستگاه در منزل استفاده کنند. زیرا این دستگاه معایبی نداشته و استفاده از آن حتی همراه با مزایای بسیاری هم می باشد. در زیر، مختصر و مفید چندی از مزایای دستگاه اکسیژن ساز خانگی را بیان کرده تا اگر قصد خرید نداشته و تنها برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا هستید، ترغیب به خریدن آن شوید تا بتوانید از مزایای خوب و عالی آن بهره مند گردید:

  • به تصفیه خون کمک کرده و گردش خون در بدن را تنظیم می کند.
  • درصد بروز بیماری های قلبی و عروقی را به حداقل می رساند.
  • از افزایش فشار خون جلوگیری کرده و در صورت بروز آن را درمان می کند.
  • سطح اکسیژن خون را تنظیم کرده و به بافت های بدن خون رسانی می کند.
  • از پیری زودرس جلوگیری نموده و باعث می شود پوست و موی شفافی داشته باشید.
  • فعالیت مغز افراد سالمند را بهبود بخشیده و کمک می کند تا به آلزایمر دچار نشوند.
  • به عملکرد نرمال ریه افراد سیگاری کمک شایانی می کند.

حال متوجه می شوید که چرا به جز افرادی که درگیر بیماری هایی نظیر آسم، پنومونی، آمبولی هوا، آمفیزم و همچنین انسداد ریه هستند، افراد عادی، زنان باردار و سالمندان هم از این دستگاه استفاده می کنند.

قیمت دستگاه اکسیژن ساز خانگی

کدام ظرفیت از دستگاه اکسیژن ساز را خریداری کنم؟

به منظور اینکه هر بیمار بسته به شدت بیماری، لازم دارد 1 الی 24 ساعت در شبانه روز را از دستگاه اکسیژن ساز استفاده کند، ظرفیت های مختلفی از این دستگاه تولید و روانه بازار فروش شده است.
ظرفیت های رایج عبارتند از:

  1. دستگاه اکسیژن ساز 5 لیتری
  2. دستگاه اکسیژن ساز 3 لیتری
  3. دستگاه اکسیژن ساز 8 لیتری
  4. دستگاه اکسیژن ساز 10 لیتری

بی شک می توان فهمید دستگاه اکسیژن سازهایی که از ظرفیت 3 لیتر و 5 لیتر برخوردار هستند، مناسب برای افرادی است که دچار بیماری های ریوی مزمن بوده و یا اصلاً مشکلی ندارند. در مقابل، دستگاه های اکسیژن ساز 8 و 10 لیتری هستند که مصرف آن ها محدود می شود به مواردی که فرد دچار بیماری ریوی حاد می باشد.
پس اگر این سوال در ذهنتان به وجود آمده که کدام ظرفیت از دستگاه اکسیژن ساز را خریداری کنید، باید تمامی شرایط را در نظر بگیرید.
موارد و نکاتی که در نگهداری از دستگاه اکسیژن ساز باید رعایت کنید را در زیر آورده ایم:

  • قرار ندادن دستگاه روی سطوح نرم و قابل انعطاف
  • دور نگه داشتن دستگاه از مواد مشتعل و آتش زا
  • قرار دادن دستگاه در مکانی باز با جریان هوای عالی
  • نریختن آب و مایعات بر روی دستگاه
  • خاموش کردن دستگاه بعد از 6 ساعت کار به منظور افزایش طول عمر آن
  • قرار ندادن دستگاه در مقابل باد مستقیم کولر

راهنمای خرید دستگاه اکسیژن ساز

بهترین مارک های اکسیژن ساز خانگی کدام اند؟

در بخش ابتدایی، یکی از دسته بندی های دستگاه اکسیژن ساز را دسته بندی آن از روی کشور سازنده معرفی کردیم. بله درست است. در بازار داخلی ایران، دستگاه های اکسیژن ساز خانگی دارای دو نوع ایرانی و خارجی هستند.
هم نمونه های ایرانی دستگاه اکسیژن ساز و هم نمونه های خارجی آن، مارک های متعددی در بازار فروش دارند که تفاوت آن ها در موارد زیر است:

  1. قابلیت ها
  2. ظرفیت تولید
  3. درصد خلوص
  4. سایز و ابعاد
  5. کیفیت عملکرد
  6. شکل ظاهری

این وجوه تمایز در برخی از دستگاه های اکسیژن ساز به عنوان نقاط قوت شناخته شده و در برخی دیگر به عنوان نقاط ضعف. شما باید آنقدر برندها و مارک های مختلف انواع دستگاه اکسیژن ساز ایرانی و خارجی را مورد بررسی قرار دهید تا به یک جمع بندی خوب برسید.
در زیر، دو تا از مارک های برتر ایرانی و خارجی دستگاه اکسیژن ساز را معرفی کرده و نهایتاً به شما خواهیم گفت که کدام را خریداری نمایید:

  1. دستگاه اکسیژن ساز سوشیا: این دستگاه محصول تولیدی شرکت نفس یار طب بوده که در دو ظرفیت 5 و 10 لیتر تولید می شود. این دستگاه صدای بسیار کمی داشته و قابلیت این را دارد تا به صورت 24 ساعته مداوم کار کند. این دستگاه ال سی دی بزرگی داشته و زبان فارسی را ساپورت می کند. خلوص اکسیژن این دستگاه برابر با 94 درصد می باشد. 3 فیلتر مجزای این دستگاه باعث شده تا هیچ گونه آلودگی، میکروب و … امکان ورود نداشته باشند.
  2. دستگاه اکسیژن ساز نایدک: این دستگاه که محصول تولیدی شرکتی در کشور آمریکا می باشد، از ظرفیت 5 لیتر برخوردار است. این دستگاه دارای شیر کنترل خروج اکسیژن بوده و چراغ سبز تعبیه شده بر روی آن نشان می دهد که دستگاه آماده است تا اکسیژن مورد نیاز فرد را تامین سازد. این دستگاه به خاطر داشتن چهار چرخ در قسمت زیرینش، حمل آسان و بدون دردسری داشته. بد نیست بدانید که خلوص اکسیژن خروجی این دستگاه چیزی برابر با 96% می باشد.

قیمت دستگاه اکسیژن ساز خانگی

مقایسه قیمت دستگاه اکسیژن ساز خانگی ایرانی و خارجی

اینکه قیمت دستگاه اکسیژن ساز خانگی ایرانی و خارجی با یکدیگر تفاوت دارد، امری طبیعی است. زیرا مثلاً برخی از دستگاه ها قابلیت های بیشتری داشته و نحوه عملکرد بهتری دارند. اما برخی دستگاه ها آنطور که باید و شاید از نظر کیفی، نظر افراد را به خود جلب نمی کنند.
از آنجایی که میزان و سطح کیفیت، تعیین کننده قیمت دستگاه اکسیژن ساز در بازار می باشد، هرچه دستگاه مرغوب تر، درصد خلوص اکسیژن خروجی بالاتر و قابلیت های بیشتری داشته باشد، با قیمت گران تری از بازار قابل خریداری خواهد بود.
هزینه های گمرک در ایران که مدام در حال تغییر است و گران بودن ارزهای رایج، باعث شده تا قیمت دستگاه اکسیژن ساز خارجی به مراتب گران تر از قیمت دستگاه های ایرانی باشد.
برخی این مقایسه قیمت و گران بودن دستگاه های خارجی را دلیلی بر باکیفیت بودن این دستگاه ها نسبت به نمونه های ایرانی می دانند. در صورتیکه اینطور نبوده و این روزها که تکنولوژی در ایران با پیشرفت چشم گیری همراه بوده است، باعث شده دستگاه های اکسیژن ساز برندهای ایرانی روانه بازار فروش شوند که از نظر کیفی با دستگاه های تولید کشور آمریکا و غیره رقابت نمایند.
در کارخانه تولیدی دستگاه اکسیژن ساز ایران، بهترین قطعات و تجهیزات مورد استفاده قرار می گیرد. تمامی استانداردها در خطوط تولیدی رعایت شده و نهایتاً یک دستگا اکسیژن ساز خوب با عملکرد فوق العاده روانه بازار فروش می شود.
اگر کیفیت برایتان مهم است و توانایی پرداخت هزینه های گزاف را ندارید، گزینه پیشنهادی ما به شما، خرید دستگاه اکسیژن ساز ایرانی می باشد.
با اینکار نه تنها در هزینه های مصرفی صرفه جویی خواهید کرد، بلکه می توانید از تولید کنندگان داخلی حمایت کرده و به بهبود عملکردشان در بازار جهانی کمک کنید.

فروش آنلاین اکسیژن ساز خانگی بدون واسطه

فروش اکسیژن ساز خانگی به شیوه های مختلفی انجام می شود. برخی از مراکز به فروش تکی دستگاه در سطح کشور مشغول بوده و برخی دیگر عمده فروش دستگاه اکسیژن ساز هستند تا هر کس در تعداد بالا به این دستگاه نیاز دارد، بتواند از این مراکز با قیمت عمده، دستگاه اکسیژن ساز را خریداری نماید.
برای خریداران عمده، پیشنهاد دیگری هم وجود دارد و آن هم این است که به مراکز فروش بدون واسطه برای خرید اکسیژن ساز مراجعه نمایند. کارخانه های تولیدی جدای از اینکه طی عقد قراردادی با برخی از ارگان ها به فروش عمده اکسیژن ساز مشغول هستند، به منظور راحتی حال خریداران عمده، مراکز فروش بدون واسطه ای را در سطح کشور مشغول به کار کرده اند. این مراکز فروش بدون واسطه در اصل همان نمایندگی های رسمی فروش اکسیژن ساز خانگی هستند.
چون بین کارخانه تولیدی و نمایندگی ها واسطه ای وجود نداشته و خود هم فروشنده واسطه ای محسوب نمی شوند، خرید اکسیژن ساز از آن ها به خاطر اطمینان از کیفیت و قیمت به شدت توصیه می شود.
بد نیست بدانید، با همه گیر شدن اینترنت و دسترسی آسان به آن، نمایندگی ها اقدام به تاسیس مراکز فروش آنلاین در بازار مجازی گرفته اند.
برخی مدت زیادی است که در فضای مجازی به فروش آنلاین اکسیژن ساز مشغول بوده و برخی به تازگی فعالیت خود را آغاز نموده اند.
توجه داشته باشید که در انتخاب سایت باید دقت کرده و مطمئن شوید که سایت مورد نظر شما، زیر نظر نمایندگی رسمی برند ایرانی و یا خارجی فعالیت می کند.

خرید اینترنتی دستگاه اکسیژن ساز

مزایای خرید اینترنتی دستگاه اکسیژن ساز چیست؟

از زمانی که سایت های فروش آنلاین دستگاه اکسیژن ساز فعالیت خود را آغاز کرده اند، خیلی ها دیگر تمایلی به خرید و فروش حضوری ندارند. زیرا وقتی این دو روش خرید اینترنتی و خرید حضوری دستگاه اکسیژن ساز را قیاس کنیم، متوجه می شوید که:

  1. خرید اینترنتی نسبت به خرید حضوری، هزینه کمتری را به خود اختصاص می دهد.
  2. خرید اینترنتی در مقایسه با خرید حضوری، سبب صرفه جویی در زمان مصرفی می شود.
  3. در خرید اینترنتی محدودیت زمان ثبت سفارش نداشته در صورتیکه خرید حضوری باید در ساعات مشخصی انجام شود.
  4. در خرید اینترنتی، دسترسی به لیست قیمت آسان می باشد ولی در خرید حضوری لازم و کافی است تا از مراکز فروش متعدد اقدام به دریافت لیست قیمت کنید.

به نوعی با بیان این مقایسه، به مزایای خرید اینترنتی دستگاه اکسیژن ساز اشاره کردیم.
اگر شما هم دغدغه این را داشته که چگونه می توان بهترین کیفیت و قیمت از دستگاه اکسیژن ساز خانگی را خریداری کرد، می توانید حساب ویژه ای روی این مجموعه داشته باشید.
مشاورین این مجموعه می توانند خریدی مطمئن را برای تمامی متقاضیان خرید اکسیژن ساز خانگی، به ارمغان آورده باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما