قیمت دستگاه اکسیژن ساز امریکایی

قیمت دستگاه اکسیژن ساز امریکایی از بهترین مارک های موجود در بازار مانند اینوژن و نایدک همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب، قیمتی استثنایی در این مرکز فروش آنلاین است.

آیا می دانید که یک اکسیژن ساز خوب می تواند برای بیمارانی که نیاز مبرم و شبانه روزی به اکسیژن خالص داشته، از بهترین دستگاه های کمک تنفسی باشد؟
اما چگونه می توان در بازارهایی که مارک ها و برندهای تقلبی از انواع دستگاه اکسیژن ساز خرید و فروش می گردد، بهترین مارک اکسیژن ساز امریکایی را با مناسب ترین قیمت ممکن سفارش خرید داد؟

دستگاه اکسیژن ساز بیمار

چه تضمینی وجود داشته که خرید دستگاه اکسیژن ساز می تواند از کیفیت و کارایی مناسبی برخوردار بوده باشد؟
بنظر شما خرید دستگاه اکسیژن ساز خارجی منطقی تر است یا خرید مارک ایرانی این دستگاه؟
چقدر انتخاب یک دستگاه اکسیژن ساز خارجی یا ایرانی به بودجه خریداران بستگی داشته است؟

در میان برندهای گوناگون دستگاه اکسیژن ساز موجود در بازار، بی تردید برندهای آمریکایی را می توان از جمله باکیفیت ترین و مطمئن ترین برندها به شمار آورد که اگر به مشتریان پیشنهاد گردد، قطعا پشیمانی را برای آنان به همراه نخواهد داشت!

بله امروزه از بهترین، به روزترین و استانداردترین دستگاه های اکسیژن ساز خارجی، دستگاه اکسیژن ساز آمریکایی است که در دو مدل ذیل با برندهای متفاوت خرید و فروش می گردد:

  • دستگاه اکسیژن ساز خانگی آمریکایی با برند نایدک
  • دستگاه اکسیژن ساز پرتابل آمریکایی با برند اینوژن
در ادامه کمی بیشتر با این دستگاه ها آشنا شده پیرامون چگونگی خرید آنها با مناسب ترین قیمت دستگاه اکسیژن ساز امریکایی موجود در بازار مطالبی را عنوان خواهیم کرد.

اکسیژن ساز امریکایی نایدک

مشخصات اکسیژن ساز خانگی امریکایی NIDEK

همانطور که متوجه شدید یکی از برندهای پرفروش و مشهور دستگاه اکسیژن ساز خانگی، اکسیژن ساز نایدک است که با مدل Nidek nuvo lite در بازارهای تجهیزات پزشکی، خرید و فروش می گردد.
این دستگاه همانطور که از نامش پیداست، مناسب استفاده در منازل برای بیماران بوده که در حجم های 5، 8 و 10 لیتری با قیمت متفاوتی به عرضه می رسد.
غالبا به مشتریان توصیه شده تا حجم 5 لیتری این دستگاه را خریداری کنند، چرا که قیمت مناسب تری را دارا بوده و می تواند به تأمین اکسیژن خالص آنها کمک شایانی نموده باشد.
البته که ناگفته نماند انتخاب حجم اکسیژن ساز غالبا بر اساس دستور پزشک به انجام می رسد و بیماران بایستی در این خصوص از توجه کافی برخوردار باشند.

اکسیژن ساز 5 لیتری nuvo lite

مشخصات دستگاه اکسیژن ساز خانگی امریکایی نایدک به شرخ ذیل بوده است:

  • نحوه عملکرد: برقی
  • تأمین کننده اکسیژن تمیز و خالص در تمامی شبانه روز
  • دارای قابلیت استفاده همزمان برای دو بیمار
  • مجهز به آلارم های فشار بالا و پایین، قطع برق، افت غلظت اکسیژن و …
  • دارای خلوص اکسیژن طبی 95 درصد
  • حداقل صدای تولیدی 40 دسی بل
  • دارای عملکرد آرام و بی صدا
  • مجهز به کلید قطع اضطراری
  • مجهز به تنظیم فلو خروجی بر روی دستگاه
  • دارای دستگیره مخصوص جهت جابجایی راحت در تمامی نقاط منزل
  • هدست دهانی و تایمر زمانی
  • قطع اتوماتیک دستگاه در صورت افزایش حرارت سیستم
  • خروجی اکسیژن قابل تنظیم توسط شیر کنترل بسیار دقیق
  • دارای سیستم چک پیشرفته جهت اعلام اخطارهای افزایش یا کاهش فشار و خلوص
  • دارای استانداردهای CE و FDA
بیماران می توانند از مجهزترین دستگاه اکسیژن ساز خانگی آمریکایی، به خوبی استفاده کرده و نگران خلوص اکسیژن نباشند.

اکسیژن ساز پرتابل امریکایی

مشخصات اکسیژن ساز پرتابل امریکایی اینوژن

یکی دیگر از بهترین اکسیژن سازهای امریکایی موجود در بازارهای کشور ما، اکسیژن ساز پرتابل با برند اینوژن است که توانسته در میان مشتریان جایگاه بسیار خوبی را دارا بوده باشد.
این دستگاه که با مدل ONE-G3 تولید شده، نوعی دستگاه کوچک و سبک وزن است که وزن آن چیزی در حدود 2.2 کیلوگرم می باشد.
این دستگاه از نظر مصرف انرژی نیز کم مصرف بوده و قابلیت استفاده در بیرون از خانه با یک باتری به مدت 5 تا 10 ساعت را دارا است.
دستگاه اکسیژن ساز پرتابل اینوژن دارای صفحه نمایش کوچکی بوده که در آن می توان به عمر باقی مانده باتری، فلوی اکسیژن و هشدارهای دستگاه پی برد.
به طور کلی می توان گفت که این دستگاه از مناسب ترین جایگزین های کپسول های اکسیژن سنگین است که می تواند در هر مکانی مانند ماشین، قطار، هواپیما و … مورد استفاده بیماران قرار گرفته و اکسیژن خالص و تمیز را برای آنان تأمین نموده باشد.

از دیگر ویژگی های دستگاه اکسیژن ساز پرتابل امریکایی اینوژن می توان به این موارد اشاره داشت:

  • دارای ابعاد 8*18*22
  • صدای دستگاه تا 39 دسی بل
  • مجهز به هشدار عدم تشخیص تنفس
  • دارای گارانتی یک ساله
  • دارای ستون های زنوئیت قابل تعویض آسان

حال که با مشخصات و ویژگی های دستگاه های اکسیژن ساز آمریکایی آشنا شدید، حتما شما هم دغدغه ی چگونگی خرید این دستگاه ها با مناسب ترین قیمت ممکن را داشته اید.
چرا که متأسفانه وجود دلالان اقتصادی و عرضه کنندگان ناشناخته در بازار سبب شده تا مارک های تقلبی به بازارهای کشور ورود پیدا کرده باشد که به نوعی ممکن است در سلامت انسان ها نقش خطر آفرینی داشته باشند.
بنظر می رسد که تنها راهکار خرید دستگاه اکسیژن ساز آمریکایی با قیمت مناسب و مارک اصلی یا اورجینال، خرید از نمایندگی های معتبر فروش در کشور است.
آیا شما این نمایندگی های معتبر را می شناسید؟

قیمت اکسیژن ساز امریکایی

مناسب ترین قیمت دستگاه اکسیژن ساز امریکایی

اگر شما هم می خواهید مناسب ترین قیمت دستگاه اکسیژن ساز امریکایی در مدل های خانگی و پرتابل را خرید کنید، می توانید نمایندگی فروش اینترنتی این دستگاه در شمال کشور را برای خرید انتخاب کرده باشید.
نه تنها مشتریان در شمال کشور، بلکه تمامی خریدارانی که قیمت واقعی دستگاه اکسیژن ساز امریکایی اصل را می خواهند، می توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری از هر کجای ایران که هستند، سفارش خرید خود را به ثبت رسانیده باشند.
مقصود از مناسب ترین قیمت دستگاه اکسیژن ساز امریکایی این است که مشتریان می توانند بدون هیچ واسطه ای، با عدم هزینه اضافی برای رفت و آمد به بازار، خرید خود را به شکل تضمین شده از این نمایندگی فروش به انجام می رسانند.

کافیست شما هم برای اولین و آخرین بار، مشتری دائم و ثابت این نمایندگی فروش اینترنتی بهترین مارک های دستگاه اکسیژن ساز ایرانی و خارجی بوده تا از خرید خود مطمئن باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما