قیمت دستگاه اکسیژن ساز امریکایی 10 لیتری ایرسپ

قیمت دستگاه اکسیژن ساز آمریکایی ۱۰ لیتری ایرسپ در این مجموعه کاملا مناسب و اقتصادی عرضه می گردد، جهت تهیه دستگاه اکسیژن ساز آمریکایی به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش سفارشات خود را ثبت کنید.

جایگزین کردن دستگاه اکسیژن ساز در حال حاضر به جای کپسول های اکسیژن اهمیت زیادی دارد، زیرا این دستگاه ها کاملا ایمن بوده و امکان تولید اکسیژن به طور متداول را دارد.
آیا از مزایای اکسیژن ساز پرتابل اطلاع دارید؟ آیا با مشخصات دستگاه اکسیژن ساز آمریکایی آشنایی دارید؟
در صورتی که پاسخ شما به این سوالات منفی است تا پایان این مطلب همراه ما باشید تا اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید.

اکسیژن ساز 10 لیتری ایرسپ

مزایای اکسیژن سازهای پرتابل چیست؟

دستگاه های اکسیژن ساز که وظیفه گرفتن هوای محیط و جدا کردن ناخالصی‌ ها از آن را به عهده دارند تا بتوانند اکسیژن با خلوص بالای ۹۰ درصد را برای بیماران فراهم کنند.
برای اغلب بیماران ریوی، قلبی و بسیاری از مشکلات دیگر که به تنهایی قادر به تنفس نیستند و معمولا از انواع دستگاه اکسیژن ساز مطابق نیاز آنها استفاده می شود.
دستگاه های اکسیژن ساز به دو دسته پرتابل و ثابت تقسیم بندی می شود.
دستگاه های ثابت مناسب برای محیط های بیمارستانی و درمانی و بیماران بستری در منزل است.
اما دستگاه های اکسیژن ساز همراه یا پرتابل جزء مناسب ترین دستگاه هایی است که برای بیمارانی که قصد خروج از منزل و رفتن به محیط کار و محیط های دیگر را دارند مورد استفاده قرار می گیرد.
دستگاه اکسیژن ساز پرتابل با داشتن یک باتری قابل شارژ و همچنین امکان شارژ با کمک فندکی اتومبیل تا ساعت های طولانی در محیط بیرون از منزل قابل استفاده است.
با داشتن وزن سبک و حجم کم بیماران این دستگاه را با خود حمل و نقل می کنند و از اکسیژن تولید شده توسط آن استفاده می برند.
به طور کلی استفاده از دستگاه اکسیژن ساز پرتابل مزایای زیادی برای بیمار دارد که در اینجا به چند مورد آن اشاره می ‌کنیم:

  • کاربری ساده و آسان دستگاه اکسیژن ساز پرتابل
  • وزن بسیار سبک و حجم کم
  • امکان تولید اکسیژن با خلوص بالای ۹۰ درصد
  • امکان انجام فعالیت های روزانه بیمار به آسانی

مشخصات اکسیژن ساز همراه ایرسپ امریکا

دستگاه اکسیژن ساز همراه ایرسپ آمریکا یکی از برندهای مطرح در این حوزه هستند که به دلیل کیفیت بالا، موارد استفاده از این دستگاه افزایش زیادی پیدا کرده است.
معمولا دستگاه اکسیژن ساز پرتابل ایرسپ بسیار سبک است و دارای درجه تنظیم گاز اکسیژن به صورت پالسی می باشد.
این دستگاه‌ها در چند حجم مختلف از 3 لیتری، ۵ لیتری تا ۱۰ لیتری وجود دارند که به راحتی به دلیل وزن سبک، قابل حمل و نقل می باشند و افراد مطابق نیاز و نسخه پزشک هر کدام از این دستگاه ‌ها را تهیه می کنند.
از مشخصات مهم دستگاه اکسیژن ساز آمریکایی تنظیمات راحت آن است که بر روی دستگاه کاملا مشخص می باشد و چه در مراکز درمانی و چه در منازل به آسانی تنظیم می گردد.
اکسیژنی که دستگاه تولید می کند بالای ۹۰ درصد خلوص دارد و همچنین فشار خروجی اکسیژن کاملاً قابل تنظیم از یک لیتر به بالا است.
میزان صدایی که این دستگاه تولید می کند بسیار کمتر از ۴۵ دسی بل است و هیچ گونه آزاری برای اطرافیان ندارد.
قیمت دستگاه اکسیژن ساز آمریکایی ۱۰ لیتری کاملا مناسب و مقرون به صرفه است و این جزء مهمترین مشخصاتی است که در این دستگاه ها قرار می گیرد و هر فرد مطابق نیاز خود با صرف هزینه مناسب این دستگاه را تهیه می کند.

بهترین قیمت دستگاه اکسیژن ساز امریکایی 10 لیتری

بهترین قیمت دستگاه اکسیژن ساز آمریکایی ۱۰ لیتری توسط این مرکز فروش ارائه می گردد، زیرا در این مرکز هیچ گونه واسطه حضور ندارد و تمامی معاملات به شکل مستقیم انجام می پذیرد.
این مرکز به عنوان یک پل ارتباطی بین بازرگانی های وارد کننده دستگاه های اکسیژن ساز آمریکایی و مصرف ‌کنندگان نهایی عمل کرده و این دستگاه را با گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر با کیفیت اصلی ارائه می دهد.
انتخاب این مرکز برای خرید این اطمینان را در شما به وجود می ‌آورد که با صرف هزینه مناسب دستگاه کاملا سالم و اصل به همراه گارانتی را تهیه می کنید و از افتادن به دام واسطه ها و دلالان در امان هستید.
جهت دریافت مشاوره در مورد خرید انواع دستگاه اکسیژن ساز، نحوه کارکرد آن و بسیاری از موارد دیگر مانند استعلام قیمت دستگاه اکسیژن ساز آمریکایی ۱۰ لیتری با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما