قیمت بی واسطه دستگاه اکسیژن ساز خانگی ایرانی

قیمت بی واسطه دستگاه اکسیژن ساز خانگی ایرانی ارزان تر از دستگاه های اکسیژن ساز خارجی است زیرا تولیدکنندگان ایرانی محصول را با قیمت مناسب تری به شما عرضه خواهند کرد. هدف ایران از تولید دستگاه های اکسیژن ساز فروش مستقیم یا در دسترس قرار دادن دستگاه در اختیار مشتریان است.

دستگاه اکسیژن ساز خانگی ایرانی و مشخصات آن

در ایران دستگاه اکسیژن ساز برای اشخاصی که به بیماری های ریوی و تنفسی دچار هستند کاربرد دارد و دستگاه اکسیژن ساز به منظور رساندن اکسیژن خالص به بیماران مورد استفاده قرار می گیرد. انواع دستگاه های اکسیژن ساز ایرانی قیمتی مناسبی دارند و قیمت مناسب از قابلیت های دستگاه نمی کاهد. دستگاه های ایرانی مانند دستگاه های خارجی کیفیت و قابلیت های ویژه خود را دارد و دستگاه های اکسیژن ساز در دو نوع خانگی و پرتابل ایرانی در بازار موجود هستند.
دستگاه اکسیژن ساز خانگی ایرانی یکی از گزینه های مناسب برای خرید دستگاه اکسیژن ساز است. اگر به دنبال یک دستگاه اکسیژن ساز خانگی هستید بهتر است که دستگاه اکسیژن ساز ساخت ایران را خریداری کنید تا از کیفیت و قیمت مناسب دستگاه بهره ببرید.

همه قطعات اکسیژن ساز ایرانی در داخل ایران تولید شده و خریداران از خدمات بعد از فروش دستگاه بهره خواهند برد. همچنین تغییرات بازار ارز و مشکلات مربوط به واردات وسایل پزشکی روی قیمت دستگاه تأثیری ندارد.

مشخصات دستگاه های ایرانی را باید به صورت موارد زیر بیان کرد.

1. نیازی به تعویض فیلتر دستگاه ندارید چرا که فیلتر دستگاه قابلیت شستشو را دارند و در صورت کثیفی و گرد و خاک می توانید فیلتر دستگاه را بشورید.
2. دستگاه های ایرانی حداقل برای 2 سال ضمانت نامه و گارانتی دارند در صورتی که دستگاه های خارجی برای مدت کمتری گارانتی دارند.
3. قابلیت کارکرد همیشگی و مداوم بدون کاهش اکسیژن را دارند و در ضمن دستگاه در زمان کار کردن داغ نخواهد شد.

اکسیژن ساز خانگی ایرانی

قیمت دستگاه اکسیژن ساز ایرانی در مرجع رسمی فروش

قیمت بندی دستگاه اکسیژن ساز ایرانی بر حسب نوعی که دارد در مرجع رسمی فروش متفاوت است اما اگر به دنبال قیمت مناسب دستگاه اکسیژن ساز ایرانی هستید، قیمت مناسب را از مرجع رسمی فروش بخواهید. مناسب ترین دستگاه اکسیژن ساز خانگی ایرانی که دارای قابلیت های متعدد و گارانتی است را می توانید از فروشگاه های معتبر بخواهید. تولیدکنندگان اکسیژن سازهای ایرانی توانسته اند دستگاه های اکسیژن ساز را با خلوص از اکسیژن به بیماران تحویل دهند تا بدین ترتیب به بیماران کمک کرده باشند.
مرجع رسمی فروش دستگاه های اکسیژن ساز اغلب نمایندگی های فروش دستگاه های اکسیژن ساز هستند که می توانید با قیمت مناسب تری نسبت به بازار دستگاه را تهیه کنید.

نکات مهم قبل از خرید دستگاه اکسیژن ساز

دستگاه اکسیژن ساز تکنیک ساده ای برای تهیه اکسیژن بیماران دارد؛ بدین صورت که هوای داخل محیط را مکیده و با عبور از محفظه های پودری زئولیت، 21 درصد اکسیژن مورد نیاز بیمار را از دیگر گازهای موجود در هوا تفکیک کرده و در اختیار بیمار از طریق محفظه قرار خواهد داد. در زمان خرید دستگاه اکسیژن ساز باید به میزان تولید اکسیژن و عملکرد دستگاه توجه کنید.

سایر مواردی که در خرید دستگاه اکسیژن ساز باید در نظر بگیرید:

  • صدای دستگاه در زمان کار کردن
  • قابلیت جابه جایی
  • قیمت
  • و مدت گارانتی

همچنین برای خرید دستگاه اکسیژن ساز خانگی ایرانی نیز باید به موارد زیر توجه کنید.

  1. منبع تغذیه انرژی الکتریکی باید بهینه باشد.
  2. دستگاه بر حسب نیاز بیمار خریداری شود.
  3. میزان اکسیژن ساخته شده توسط دستگاه برای بیمار مناسب باشد.
  4. برند و مارک ایرانی را نیز در نظر بگیریم زیرا هر دستگاه بر حسب برند و مارکی که دارد قدرت مکش متفاوتی خواهد داشت.

قیمت اکسیژن ایرانی

خرید ارزان دستگاه اکسیژن ساز خانگی ایرانی

دستگاه های اکسیژن ساز خانگی ایرانی برای نگهداری بیماران ایرانی در منزل ضروری هستند. هدف ما از تشویق شما برای خرید دستگاه های ایرانی خرید برندهای بی کیفیت ایرانی نیست بلکه پیشنهاد ما به شما خرید دستگاه های باکیفیت و قیمت مناسب ایرانی است. برای خرید یک دستگاه مناسب بهتر است
با پزشک بیمار در مورد میزان نیاز اکسیژن شخص بیمار در 24 ساعت و ظرفیت دستگاه صحبت کنید.
یک برند ایرانی شناخته شده را انتخاب کنید.
در مورد برند و مارک مناسب برای بیمار مشاوره بگیرید.
کم صدا یا بی صدا بودن دستگاه را در نظر بگیرید.
از خدمات مربوط به بعد از فروش دستگاه مطمئن شوید (دستگاه دارای ضمانت نامه و گارانتی را خریداری کنید).
برای خرید به یک مرکز معتبر (مثل مرکز رسمی خرید یا نمایندگی) مراجعه کنید.
گفتنی است که دستگاه های اکسیژن ساز ایرانی مطابق با استانداردهای جهانی اروپا ساخته شده اند و از نظر کیفیت با برندهای خارجی قابل رقابت هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما