قیمت بهترین دستگاه اکسیژن ساز همراه بیمار

دستگاه اکسیژن ساز همراه بیمار با بهترین قیمت ممکن و موجود در بازار از بهترین مارک های تولیدی، هم اکنون امکان خرید همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش ویژه از طریق این مجموعه داشته است.

اکسیژن سازها یکی از مناسب ترین جایگزین ها برای کپسول ها و سیلندرهای اکسیژن می باشند که امروزه توسط شرکت های مختلف چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور ما، تولید و به بازار عرضه شده اند.
دستگاه های اکسیژن ساز می توانند خلوص 90 الی 96 درصدی از اکسیژن را به بیمارانی که مشکلات ریوی، تنفسی، قلبی و کمبود سطح اکسیژن خون داشته، برسانند.

[highlight color=”orange”]این دستگاه ها یا خانگی اند و با برق شهری کار می کنند و یا همراه و پرتابل بوده و قابل شارژ هستند.[/highlight]

در اینجا قصد داریم تا شما را با بهترین مارک های دستگاه اکسیژن ساز همراه بیمار آشنا کرده و در آخر خریدی مطمئن از قیمت و کیفیت را برایتان رقم بزنیم.
پس فرصت را غنیمت شمرده و برای آنکه خریدی آگاهانه داشته باشید تا پایان این مطلب ما را همراهی نمایید.

دستگاه اکسیژن ساز همراه

آشنایی با دستگاه اکسیژن ساز همراه بیمار

همانطور که متوجه شدید امروزه شرکت های تولیدی دستگاه اکسیژن ساز دو مدل خانگی و همراه از این دستگاه را روانه بازارهای فروش نموده اند.
اکسیژن ساز خانگی، عملکرد تنها با برق شهری دارد و به هیچ وجه قابل استفاده در مکان هایی که برق در دسترس نیست، نمی باشد و غالبا در خانه ها و درمانگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

در طرف مقابل دستگاه اکسیژن ساز همراه بیمار که با نام اکسیژن ساز پرتابل و شارژی نیز مشهور بوده، به سبب دارا بودن باتری و قابلیت شارژ، می تواند بدون محدودیت مکانی و زمانی برای بیماران مفید و مناسب تر باشد.

یک دستگاه اکسیژن ساز همراه بیمار از یک باتری با قابلیت نگهداشتن 5 الی 10 ساعت شارژ امروزه در دو مدل مولد کونداکتوری که به طور مدام اکسیژن می دهند و دیگری مدل اکسیژن رسانی پالسی هنگام تنفس بیمار اکسیژن می دهند، تولید و به عرضه می رسند.
طبیعی است که مدل پالسی دستگاه اکسیژن ساز همراه بیمار می تواند مناسب ترین گزینه برای صرفه جویی در مصرف انرژی و باتری این دستگاه ها باشد.

اما به هر حال به بیمارانی که نیاز به اکسیژن زیاد دارند توصیه می گردد تا از مدل اول اکسیژن ساز همراه یعنی مدلی که به طور مدام اکسیژن می دهند استفاده کرده باشند.

بهترین اکسیژن ساز همراه

بهترین مارک های اکسیژن سار همراه کدام اند؟

جدای از شناخت مشخصات و ویژگی ها یا نحوه عملکرد دستگاه های اکسیژن ساز پرتابل و قابل حمل، خریداران همواره به دنبال بهترین مارک های این دستگاه در بازار هستند که البته قیمت خوبی هم داشته باشد.

بهترین مارک دستگاه اکسیژن ساز همراه بیمار آن مارکی است که برای شما بیماران با توجه به نکات ذیل انتخاب شده باشد:

  1. وزن کم دستگاه برای جابجایی آسان توسط بیمار
  2. میزان خروجی دستگاه مطابق با نیاز بیمار
  3. صدای بسیار کم بیمار که فاکتور بسیار مهمی می باشد
  4. برند انتخابی بایستی دارای گارانتی و خدمات پس از فروش واقعی و ویژه باشد
  5. داشتن خروجی نبولایزر در صورت نیاز

در میان تمامی مارک های اکسیژن ساز همراه که در بازار ایران عرضه می شود، مارک اینوژن آمریکا از طرفداران زیادی برخوردار بوده است.

اکسیژن ساز همراه اینوژن با مدل ONE G2 یکی از کوچکترین و سبک ترین اکسیژن سازهای مدل پرتابل است که می تواند با توجه به کیفیت خوبی که داشته، قیمت قابل قبولی را هم برای تمامی مشتریان داشته باشد.

مناسب ترین قیمت اکسیژن ساز همراه و خرید آنلاین آن

اگر قصد دارید تا بهترین اکسیژن ساز همراه بیمار را با بهترین قیمت ممکن خرید کنید، یکی از ویژه ترین راهکارها برای شما، خرید آنلاین است.
خریدی که می تواند از یک نمایندگی فروش مستقیم و بی واسطه، مستقیما از دست وارد کنندگان و یا تولید کنندگان بهترین برندهای این محصول با قیمت واقعی به انجام رسیده باشد.
مناسب ترین و ارزان ترین قیمت اکسیژن ساز پرتابل را همین حالا از این مجموعه خریداری کنید و از خرید خود راضی باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما