قیمت اکسیژن ساز 10 لیتری امریکایی

قیمت اکسیژن ساز 10 لیتری امریکایی از بهترین مارک های موجود در بازار مانند نایدک و …، قیمتی بین 50/000/000 تا 60/000/000 میلیون تومان درفروش بی واسطه این مجموعه می باشد.

با توجه به اینکه امروزه شاهد بیماری های گوناگون ریوی در جوامع مختلف هستیم، نقش دستگاه های کمک تنفسی، بیش از گذشته شده است.
راه دوری نمی رویم. در همین چند وقت اخیر بیماری یا ویروس منحوسی با نام کرونا در دنیا فراگیر شده که اولین آسیبی که به فرد وارد می کند، به ریه های وی می باشد.
درگیر شدن ریه افراد با عفونت، می توان حجم ریه را کاهش داده و فرد را وابسته به دستگاه کمک تنفسی نموده باشد.
چه بسا پنومونی ریه به قدری حاد باشد که فرد حتی پس از ترخیص شدن از بیمارستان نیز بایستی برای بلند مدت یا کوتاه مدت، اکسیژن کمکی دریافت کند.

دستگاه اکسیژن ساز از بهترین دستگاه های کمک تنفسی است که می تواند برای بیماران حاد و مزمن ریوی، جهت استفاده در منازل و حتی بیرون از منزل، تجویز گردد.

اکسیژن ساز 10 لیتری امریکایی از برندهای معتبر، یکی از بهترین اکسیژن سازهای خانگی بوده که غالبا برای بیماران حاد ریوی مناسب است.

اکسیژن ساز امریکایی 10 لیتری

مارک های اکسیژن ساز خانگی امریکایی

همانطور که می دانید، اکسیژن ساز دستگاهی کمک تنفسی است که می تواند با حذف گازهای غیر از اکسیژن موجود در هوا، تا نزدیک به 5 برابر اکسیژن را به ریه های فرد، تزریق نموده باشد.
اکسیژن خالص و طبی با خلوص نزدیک به 95 درصد، می تواند کمک شایانی به بیماران دارای بیماری های حاد و مزمن ریوی و حتی بیماری های قلبی، آسم و … نموده باشد.
در این میان مارک های معتبر اکسیژن ساز در مدل های خانگی و پرتابل در بازار موجود هستند که با دارا بودن مشخصات و ویژگی های منحصربفرد، امکان خرید داشته اند.
بی شک اکسیژن سازهای خانگی تولید امریکا، یکی از بهترین ها در بازار جهانی بوده که معتبرترین آن عبارتند از:

  1. دستگاه اکسیژن ساز خانگی نایدک
  2. دستگاه اکسیژن ساز خانگی ایرسپ

اکسیژن ساز نایدک در حجم های 5 و 8 لیتری و اکسیژن ساز ایرسپ فروش نسبتا خوبی را در بازار تجهیزات پزشکی داشته اند.
در این میان برای بیماران حادتری که مشکلات تنفسی و ریوی دارند، اکسیژن ساز 10 لیتری امریکایی، گزینه مناسب تری می باشد.
اکسیژن ساز نایدک یکی از قدرتمندترین اکسیژن سازهای خانگی لقب گرفته که تا 11 لیتر می تواند قدرت اکسیژن دهی داشته باشد و مشخصات ذیل را دارا هست:

  • قابلیت کاربری برای مدت زمان طولانی و مخصوص بیماران حاد ریوی
  • امکان استفاده به طور شبانه روزی و 24 ساعته
  • دارای طول عمری بالا
  • دارای صدای حین کارکرد نزدیک به 55 دسی بل

اکسیژن ساز امریکایی 10 لیتری

بهترین قیمت اکسیژن ساز 10 لیتری امریکایی کجا عرضه می شود؟

حتما می دانید که قیمت دستگاه اکسیژن ساز در بازار داخلی کشور ما، کمی گران بوده و این موضوع برای اقشار کم درآمد جامعه؛ چالش برانگیز است.

شایان ذکر است که بهترین قیمت اکسیژن ساز 10 لیتری امریکایی می تواند تنها توسط وارد کننده انحصاری آن دریافت شود.
بهترین قیمت اکسیژن ساز 10 لیتری امریکایی می تواند از طریق این مجموعه قابل استعلام و سپس امکان ثبت سفارش داشته باشد.

همچنین به شما در تعیین اینکه یک دستگاه اکسیژن ساز برای شما مناسب است یا خیر کمک خواهیم نمود تا انتخابی از مدل اشتباه نداشته باشید.

در انتخاب دستگاه اکسیژن ساز 10 لیتری به چه نکاتی توجه کنیم؟

  • وزن و اندازه دستگاه اکسیژن ساز 10 لیتری: برخی از مدل های اکسیژن ساز 10 لیتری سبک تر و قابل حمل تر از سایر مدل ها هستند.
  • سطح نویز و صدای دستگاه اکسیژن ساز: برخی از اکسیژن ساز ها کم صداتر از سایرین هستند، پس قبل از خرید اکسیژن ساز 10 لیتری به این نکته اهمیت دهید.
  • ویژگی های دستگاه اکسیژن ساز 10 لیتری: بعضی از اکسیژن ساز های 10 لیتری دارای ویژگی هایی هستند، مانند زنگ هشدار که در صورت قطع شدن جریان اکسیژن به صدا در می آیند.
  • هزینه دستگاه اکسیژن ساز 10 لیتری: قیمت دستگاه های اکسیژن ساز 10 لیتری آمریکا از 50/000/000 تا 60/000/000 میلیون متغیر است، پس گران نخرید.

سایت فروش اینترنتی اکسیژن ساز خانگی و پرتابل

در سایت فروش اینترنتی دستگاه های اکسیژن ساز، خریداران می توانند قیمت زیر بازار از مدل های خانگی و پرتابل این دستگاه را سفارش خرید دهند.
فروش اکسیژن ساز خانگی نایدک nidek nano با ظرفیت 8 لیتری و 10 لیتری، همراه با 1 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش به انجام می رسد.

بازه قیمتی دستگاه اکسیژن ساز 10 لیتری امریکایی 50/000/000 تا 60/000/000 میلیون تومان می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما