قیمت اکسیژن ساز نایدک 5 لیتری از وارد کننده

اکسیژن ساز نایدک 5 لیتری را به صورت مستقیم و بدون واسطه از وارد کننده آن با قیمت مقرون به صرفه بخرید، شما می توانید جهت خرید این دستگاه با گارانتی معتبر و به صورت آنلاین همین حالا اقدام کنید.

مشخصات فنی و عملکرد اکسیژن ساز خانگی نایدک ۵ لیتری

دستگاه های اکسیژن‌ ساز از جمله ابرار پزشکی هستند که علاوه بر استفاده در بیمارستان ها برای بیماران با مشکلات تنفسی در منزل نیز مورد استفاده قرار می گیرند. این موضوع به سادگی اهمیت بالایی اکسیژن ساز ها را نشان می دهد.
در واقع اکسیژن سازها از جمله تجهیزات پزشکی ضروری هستند که جهت درمان بسیاری از بیماری های تنفسی حاد مورد استفاده قرار می یرند. همچنین این سیستم های مدرن و پیشرفته با ساختار باکیفیت و مناسبی که دارند جهت استفاده های طولانی مدت طراحی شده اند.

اکسیژن ساز نایدک

اکسیژن ساز خانگی 5 لیتری نایدک که از جمله اکسیژن سازهای با کیفیت است، اکسیژن را با درصد خلوص بالاتری (96%) تولید می کند و امکان به کارگیری به صورت 24 ساعته را دارد. همچنین با تولید صدایی کمتر از 40 دسی بل جز دسته دستگاه های کم‌صدا محسوب می شود.

لازم به ذکر است که ظرفیت دستگاه اکسیژن نایدک ۵ لیتری بسیار ایده آل بوده و آن را کاملا کارآمد و مفید می سازد.

5 لیتر در واقع ظرفیت خروجی این دستگاه محسوب می شود و سیستم در هر دقیقه امکان خروج 5 لیتر اکسیژن سالم و تمیز را دارد. همچنین سیستم اکسیژن ساز نایدک ۵ لیتری به نحوی است که امکان خدمت رسانی به دو بیمار را به صورت همزمان دارد.
این دستگاه دارای تأییدیه CE اروپا و FDA آمریکا، با وزن نسبتاً سبک، کیفیت ساخت عالی، عملکرد بدون صدا (کمتر از 40 دسی بل)، و قابل استفاده در تمام طول شبانه روز بهترین گزینه برای افرادی است که وابستگی زیادی در طول شبانه روز به اکسیژن دارند.

مشخصات فنی دستگاه اکسیژن ساز ناید با ظرفیت ۵ لیتری:

میزان اکسیژن دهی: 0.125 تا 5 لیتر در دقیقه

غلظت اکسیژن: (3 / 6.5 +) 95 درصد

فشار خروجی دستگاه اکسیژن ساز : 6 ± 58.6 کیلو پاسکال

صدای دستگاه: کمتر از 40 دسی بل

توان برق مصرفی: 290 وات

وزن دستگاه اکسیژن ساز: 13.6 کیلوگرم

ابعاد دستگاه اکسیژن ساز: 35x22x58 سانتیمتر (طولxعرضxارتفاع )

ویژگی ها و امکانات نایدک ۵ لیتری:

مجهز به هدست دهانی و تایمر زمانی

مجهز به سیستم چک پیشرفته برای اعلام اخطارهای افزایش یا کاهش فشار و خلوص

قطع اتوماتیک برق دستگاه در صورت افزایش حرارت سیستم

آلارم های دیداری و شنیداری (افت و افزایش فشار و خلوص)

خرید اکسیژن ساز خانگی با گارانتی معتبر

همانطور که متوجه شدید؛ دستگاه اکسیژن ساز به لحاظ اینکه با جان بیمار رابطه دارد، از نظر عملکرد صحیح و استاندارد بودن بسیار حائز اهمیت است.
لذا لازم هست که هنگام خرید دستگاه اکسیژن ساز به اصالت و کارکرد صحیح و بی نقص آن ایمان کامل داشت.
از آنجایی که دستگاه اکسیژن ساز نایدک یک برند خارجی محسوب می گردد احتمال وجود نمونه های مشابه تقلبی آن در بازار بسیار بالا است، و همچنین به علت نیاز مبرم و همیشگی این دستگاه ها به سرویس دهی، توجه به گارانتی و خدمات پس از فروش بسیار مهم می باشد.
حتما از مراکزی خرید کنید که علاوه بر ارائه دستگاه اصلی به طور دائم در دسترس بوده تا خدمات رسانی های ثانوی را به نحو احسن به عمل بیاورند.

بهترین نمایندگی اکسیژن ساز نایدک

همانطور که گفتیم؛ هنگام خرید دستگاه اکسیژن ساز نایدک ۵ لیتری توجه به گارانتی و خدمات پس از فروش بسیار مهم است.
پس بر همین اساس می توان نتیجه گرفت که بهترین نمایندگی اکسیژن ساز نایدک، همان نمایندگی می باشد که علاوه بر داشتن اعتبار و اصالت کاری واضح و روشن در این عرصه، برای محصولات ارائه شده خود گارانتی و خدمات پس از فروش مناسبی را هم در نظر بگیرد.
این نمایندگی فروش آنلاین یکی از بهترین ها در این زمینه می باشد که تمامی انتظارات و خواسته های شما را به بهترین شکل فراهم می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما