قیمت اکسیژن ساز خانگی کرونا ساخت ایران

اکسیژن ساز خانگی کرونا ساخت ایران، با قیمتی بسیار اقتصادی و کیفیت بالا توسط این شرکت اینترنتی به صورت مستقیم و بدون واسطه به فروش می رسد. جهت خرید اکسیژن ساز پیشرفته و مقرون بصرفه می توانید از طریق این سایت اقدام نمایید.

اکسیژن ساز خانگی کرونا و هرآنچه که نمی دانید

اکسیژن ساز، دستگاهی بسیار پیشرفته ای است که به جهت تامین اکسیژن مورد نیاز بیماران تنفسی مورد استفاده قرار می گیرد.
این دستگاه با نام تغلیظ کننده هوا نیز شناخته می شود، چرا که با دمیده شدن هوای محیط اطراف مقدار نیتروژن آن را حذف و اکسیژن خالص ۹۵ درصد را به بیمار می رساند.
اکسیژن ساز خانگی کرونا، یکی از مهمترین و ضروری ترین وسایل پزشکی می باشد که در دو نوع پرتابل و ثابت طراحی و تولید می گردد، البته در مدل های خانگی و نمونه های کاربردی در بیمارستان نیز وجود دارد.
همانگونه که می دانید امروزه بیماری کرونا ریه بسیاری از افراد را درگیر خود کرده و بدون نیاز به اکسیژن ساز آن ها قادر به نفس کشیدن نخواهند بود.

اکسیژن ساز کرونا

اکسیژن سازهای خانگی در دو مدل پرتابل و تابت هستند که در مدل ثابت نمی توان آن ها را همراه خود به محل های دیگر حمل کرد ولی دارای چرخ هایی هستند که می توان در منزل آن را حرکت داد.
در اکسیژن ساز مدل پرتابل، می توان این دستگاه را با خود به بیرون از منزل، محل کار و … برد که این دو مدل هر دو به جهت تامین اکسیژن مورد نیاز به کار می روند ولی این مدل و فرایند اکسیژن سازی آن ها است که کمی با یکدیگر تفاوت دارند.

موارد کاربرد اکسیژن ساز و عملکرد آن:

بی شک می دانید که با توجه به پیشرفت روزافزون تکنولوژی روز به روز دستگاه ها و تجهیزات در مدل و قابلیت های بهتر و بیشتر طراحی و تولید می گردد که گوی سبقت را از میان تولیدات قبل، می گیرد.
اکسیژن ساز خانگی کرونا، برای تامین میزان اکسیژن مورد نیاز بیماران تنفسی به کار می روند که حتی گاهی اوقات افراد به دلیل خستگی و مشغله های زیاد نیز از آن استفاده می کنند.
نقش اصلی را در این دستگاه، سیستمی با نام زئولیت انجام می دهد و وظیفه حذف نیتروژن و رساندن اکسیژن را بر عهده دارد.
هوایی که تنفس می کنیم شامل ۷۸ درصد نیتروژن و ۲۱ درصد اکسیژن است که بیماران قادر به تحمل این میزان ناخالصی هوا نیستند و با نرسیدن اکسیژن مورد نیاز به مغز از طریق خون، ممکن است سکته مغزی کنند که در نتیجه به مرگ منجر خواهد شد.
این دستگاه برای بیماران ریوی، قلبی، تنفسی، کرونایی و … مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت اکسیژن ساز کرونا

خرید اکسیژن ساز درجه یک از درب کارخانه

همانگونه که مستحضر هستید، اکسیژن سازها جزو یکی از دستگاه های مهم پزشکی هستند که در این صنعت از اهمیت ویژه ای برخوردارند.
هم اکنون نیز با بیماری کرونا نیاز به این دستگاه در بازار دو چندان شده، زیرا که قابلیت آن بسیار زیاد بوده و دارای مزیت های بسیاری می باشد.
اکسیژن ساز خانگی کرونا یکی از پرفروش ترین نوع دستگاه های تنفسی می باشد که دارای مشخصات منحصربفرد خود است و همین مشخصات و ویژگی ها کاربرد آن را ارتقا داده اند.
مرکز معتبر فروش تجهیزات پزشکی، بهترین دستگاه اکسیژن ساز خانگی کرونا را با قیمت رقابتی عرضه می کند، جهت خرید با مشاورین این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما