قيمت دستگاه اكسيژن ساز ١٠ ليترى ايرانى

قيمت دستگاه اكسيژن ساز ١٠ ليترى ایرانی در مقایسه با مارک های خارجی، قیمتی کاملا اقتصادی است که می تواند همراه با کیفیت بالا در این نمایندگی خریداری گردد.

دستگاه های اکسیژن ساز به عنوان یکی از بهترین دستگاه های کمک تنفسی در دنیای امروزی به شمار می آیند که توانسته اند در کمک به بیماران با مشکلات تنفسی، کاهش سطح اکسیژن خون و … از نقش فزاینده ای برخوردار باشند.
در حال حاضر شاهد این موضوع هستیم که بسیاری از شرکت های تولید کننده دستگاه ها و تجهیزات پزشکی، انواع مدل های مختلفی از یک دستگاه اکسیژن ساز را تولید و روانه بازارهای فروش می نمایند.

دستگاه اکسیژن ساز خانگی

در کشور ما هم شرکت های تولید کننده دستگاه اکسیژن ساز توانسته اند مطابق با نیاز بازارهای امروزی، محصولات خود را به این بازارها عرضه بدارند.
اگر چه هجمه های زیادی علیه برندها و مارک های ایرانی وجود داشته، اما هنوز هم که هنوزه درصد بالایی از مشتریان به این برندها وفادار بوده و آنها را به برندهای خارجی ترجیح می دهند.

شرکت نفس یار طب یکی از بزرگترین تولید کنندگان دستگاه اکسِژن ساز خانگی در کشور ماست که توانسته است گامی مهم را در کمک رسانی به بیماران دارای مشکلات گوناگون، برداشته باشد.

آیا می دانید که رنج قیمت دستگاه اکسیژن ساز 10 لیتری ایرانی چقدر است و چگونه می توان در بازارهایی که تبلیغات در آن زیاد بوده و واسطه های زیادی دارد، بتواند خریدی ارزان و مطمئن از قیمت و کیفیت این دستگاه انجام داد؟

[highlight color=”yellow”]در ادامه به شما می گوییم که یکی از بهترین راهکارهای خرید دستگاه اکسیژن ساز ایرانی، خرید از بزرگترین مرکز فروش اینترنتی انواع دستگاه اکسیژن ساز می باشد.[/highlight]

اکسیژن ساز ایرانی

اکسیژن ساز ایرانی یا خارجی بخرم؟

برای اغلب خریدارانی که می خواهند یک دستگاه اکسیژن ساز تهیه کنند، فروشندگان مارک های ایرانی و خارجی را به آنان پیشنهاد می دهند.
در این میان ممکن است برخی از مشتریان سردرگم شده باشند که کدام مارک را می توانند خریداری کنند.
آیا مارک ایرانی اکسیژن ساز را بخرند یا اینکه به قیمت توجه نکرده و مارک های خارجی را خریداری کنند؟
این موضوع در درجه اول می تواند رابطه مستقیمی با میزان بودجه خریداران داشته باشد و غالبا مشتریانی که از نظر مالی و بودجه مشکل خاصی ندارند، ترجیح می دهند مارک های خارجی را خریداری کرده باشند.
آیا می دانید که اگر شما مشتریان بتوانید از یک نمایندگی معتبر فروش، اکسیژن ساز ایرانی را خریداری کنید؛ جدای از کیفیت مطمئن، توانسته اید خرید با مناسب ترین قیمت را هم تجربه کرده باشید؟

[highlight color=”pink”]در ادامه اینکه اگر بنا به هر دلیلی یکی از قطعات اکسیژن ساز نیاز به تعمیر داشت، قطعا مدل ایرانی خیلی راحت تر و آسان تر در ایران مورد تعمیر قرار می گیرد.[/highlight]

پس توصیه مشاورین باتجربه در حوزه فروش انواع دستگاه های اکسیژن ساز، به مشتریان با هر میزان بودجه، خرید مارک ایرانی این دستگاه می باشد.
شرکت نفس یار طب یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده انواع اکسیژن سازهای خانگی در حجم های گوناگون است که امروزه توانسته به نیاز مشتریان خود پاسخگو باشد.
در ادامه کمی بیشتر با مدل های این شرکت آشنا خواهیم شد.

اکسیژن ساز نفس یار طب

انواع اکسیژن ساز شرکت نفس یار طب

همانطور که متوجه شدید شرکت نفس یار طب از شرکت های شناخته شده و مشهور در تولید انواع دستگاه اکسیژن ساز به شمار می آید.
این شرکت با دارا بودن کادری مجرب و نیزوی متعهد، توانسته است گامی مهم در زمینه کمک رسانی به بیماران دارای مشکلات تنفسی، کمبود اکسیژن خون و …، برداشته است.
در این شرکت انواع اکسیژن سازهای خانگی یا همان اکسیژن سازهای ایستا با حجم های گوناگون تولید شده و با برند سوشیا یا SOSHYA در دو مدل ذیل عرضه می گردند:

  1. اکسیژن ساز خانگی سوشیا مدل SA5
  2. اکسیژن ساز خانگی سوسیا مدل SA10

این اکسیژن سازها با گارانتی و خدمات پس از فروش کاملا مناسب تمامی مشتریان عزضه می شوند و می توانند این اطمینان را به خریداران داده باشند که دو اصل قیمت و کیفیت را متناسب با هم خریداری نموده اند.

دستگاه اکسیژن ساز 10 لیتری

مشخصات اکسیژن ساز 10 لیتری سوشیا

همانطور که متوجه شدید اکسیژن ساز ایرانی سوشیا در حجم های 5 و 10 لیتری که مدل خانگی بوده، روانه بازارهای فروش می گردد.
بی تردید آشنایی با مشخصات این اکسیژن ساز قبل از خرید می تواند نقش فزاینده ای را در انتخاب این دستگاه داشته باشد.
مشخصات اکسیژن ساز 10 لیتری سوشیا عبارتست از:

  • این اکسیژن ساز دارای خروجی مجهز به نبولایزر می باشد.
  • عملکرد این دستگاه کاملا آرام و کم صدا است.
  • مناسب برای استفاده 24 ساعته و شبانه روزی بوده است.
  • مجهز به برد هوشمند بوده و آلارم خودکار برای حرارت بالا، فشار کم یا زیاد، قطع برق و افت خلوص اکسیژن دارد.
  • میزان خلوص اکسیژن 96 درصد است.
  • مجهز به صفحه نمایشگر بزرگ بوده که از زبان فارسی هم پشتیبانی می نماید.
  • با دو سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش عرضه می گردد.
آیا می دانید که چگونه می توان مناسب ترین و ارزان ترین قیمت اکسیژن ساز 10 لیتری ایرانی سوشیا را در بازارهای حال حاضر کشور خریداری کرد؟

اکسیژن ساز بیمار

مناسب ترین قیمت اکسیژن ساز 10 لیتری

مقصود از مناسب ترین قیمت اکسیژن ساز 10 لیتری ایرانی یعنی اینکه خریداران بتوانند این دستگاه را بدون واسطه و با قیمت واقعی خریداری کنند.
قیمت واقعی اکسیژن ساز 10 لیتری سوشیا، همان قیمت درب کارخانه است که ممکن بوده توسط برخی از واسطه ها در آن تغییراتی حاصل گردد.
در اینجا این فروشندگان دستگاه اکسیژن ساز هستند که ممکن است همان قیمت درب کارخانه را به مشتریان خود ارائه ندهند.
اما آیا می دانید که شما با خرید اکسیژن ساز شرکت نفس یار طب از این نمایندگی فروش آنلاین دستگاه های اکسیژن ساز، می توانید به قیمت واقعی خرید این دستگاه در بازارهای کشور دست پیدا کرده باشید؟

فروش اکسیژن سازهای خانگی و پرتابل مارک خوب

شایان ذکر است که هم اکنون فروش ویژه اکسیژن سازهای خانگی و پرتابل از بهترین مارک های ایرانی و خارجی توسط این مجموعه به انجام می رسد.
خریدارانی که نگرانی از بابت عدم آگاهی از مارک ها و برندهای خوب داشته، می توانند ضمن مشاوره با مشاورینی باتجربه در این حوزه، سفارش خرید خود را در هر کجای ایران که هستند به راحتی و در کمترین زمان ممکن به ثبت برسانند.
علاوه بر مارک های ایرانی، مارک های خارجی همچون نایدک، اینوژن، ایرسپ و … از انواع اکسیژن سازهای پرتابل و خانگی در این مجموعه آماده فروش مستقیم هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما