فروش ویژه دستگاه اکسیژن ساز خون

فروش ویژه ی دستگاه اکسیژن ساز خون با قیمت مقرون به صرفه و ارزان در سایت ما با کمترین زمان امکان پذیر می باشد. این فرصت ویژه را از دست ندهید.
باید بدانیم که اکسیژن یک عنصر موجود در هوای اطراف ماست که کاربرد های فراوانی دارد. اکسیژن به دو نوع مایع و گاز مورد استفاده قرار می گیرد. همانطور که می دانیم هیچکدام از موجودات زنده نمی توانند بدون اکسیژن به حیات خود ادامه دهند.
البته اکسیژن خالص و بدون آلودگی با گسترش شهرنشینی و توسعه ی علم و تکنولوژی امکان پذیر نیست و تمامی برای تمامی بیماران تنفسی و بیماران تحت جراحی و آسمی و حتی افراد سالم این موضوع حیاتی و زندگی بخش است.

اکسیژن ساز خون

ضرورت دستگاه اکسیژن ساز خون چیست؟

دستگاه اکسیژن ساز خون هوای محیط را می گیرد و با حذف نیتروژن، هوای خالص با درصد 95 به ما می دهد. جالب است بدانید دستگاه اکسیژن ساز با اینکه تنظیمات پیچیده ای دارد اما کار با آن بسیار آسان است.
شایان ذکر است هنگامی که اکسیژن موجود در هوا به زیر 10 درصد برسد، مغز انسان دچار نوعی آسیب و تورم می شود و اگر به کمتر از 6 درصد برسد زندگی فرد در معرض خطر جدی قرار می گیرد. باید بدانیم وقتی با کمبود اکسیژن مواجه می شویم باید به عوارض ناشی از آن توجه کنیم.

در اصطلاح پزشکی، به کمبود اکسیژن موجود در بدن، هیپوکسی گفته می شود و تغییر رنگ در لب ها و صورت و شاید قسمتی از بدن علامت هیپوکسی است و این مسأله را باید جدی بگیریم.

تورم در مغز و آسیب به سایر نقاط بدن اگر ادامه پیدا کند، مرگ مغزی و یا مرگ سلول و آسیب به نقاط بدن را حاصل می شود. سلول های مغزی حساسیت بسیار بالایی نسبت به کمبود اکسیژن دارند و اگر کمبود اکسیژن بیشتر از چند دقیق طول بکشد، آسیب می بیند و اگر سریع به این موضوع رسیدگی نشود، به مرگ مغزی منجر می شود.

فروش اکسیژن ساز خون

بهترین دستگاه اکسیژن ساز برای بیماران کرونایی

با توجه به افزایش ویروس کرونا، مصرف دستگاه اکسیژن ساز برای بیماران کرونایی و تنفسی بسیار افزایش پیدا کرده و رشد 3 برابری نیز داشته است.
یکی از دستگاه های کاربردی برای بیماران تنفسی و کرونایی ،دستگاه اکسیژن ساز نایدک می باشد.
دستگاه اکسیژن ساز نایدک ساخت کشور امریکا می باشد و ساختار زیبا و طرح متفاوتی دارد. برای تمامی بیماران کرينایی، و تنفسی و بیماران قلبی و آسمی و پنومنی و… اکسیژن زیادی تولید کرده و دارای سیستم آلارم و صوتی در صورت قطع برق می باشد.
جالب است بدانید این دستگاه تا 24 ساعت کار می کند.

ویژگی دستگاه اکسیژن ساز نایدک:

  1. غلظت اکسیژن 95 درصد
  2. صدای دستگگاه کمتر از 40 دسی بل
  3. توان برق مصرفی 290 وات

از دیگر دستگاه های اکسیژن ساز خون می توان به مارک سوشیا اشاره کرد که تولید کشورمان ایران است و بسیار کاربردی است.

ویژگی دستگاه اکسیژن ساز خون سوشیا:

  1. ولتاژ برق 220-240
  2. دارای قدرت 330 وات
  3. فرکانس 50 تا 60 هرتز
  4. غلضت اکسیژن 93 درصد

فروش اکسیژن ساز مارک معتبر و ارزان

همه ی ما خواستار خرید کالا با مارک شناخته شده و ارزان هستیم. محققین عرصه سلامت ما بستر فروشگاه اینترنتی فروش دستگاه اکسیژن ساز نایدک و سوشیا را برای افزایش رفاه مردم و جامعه پزشکی را فراهم کرده است.
لذت یک خرید اینترنتی امن با کیفیت محصول بالا و مقرون به صرفه را با ما تجربه کنید.

هم اکنون میتوانید برای اطلاع از قیمت به روز شده ی محصول با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما