فروش عمده دستگاه اکسیژن ساز بیمار

فروش دستگاه اکسیژن ساز بیمار به صورت عمده از بهترین مارک های موجود در بازار را همین حالا به شکل آنلاین و مستقیم از طریق بزرگترین نمایندگی آنلاین دستگاه های اکسیژن ساز دنبال کنید.

اکسیژن سازها دستگاهی مجهز و پیشرفته در راستای تأمین اکسیژن خالص برای بیماران با مشکلات تنفسی هستند که امروزه توسط شرکت های گوناگون داخلی و خارجی تولید و به بازارهای فروش عرضه شده اند.
دستگاه اکسیژن ساز بیمار در مدل های ایستا یا خانگی و پرتابل یا قابل شارژ در بازار موجود بوده که هر یک با توجه به ویژگی هایی که داشته می توانند برای بیماران قابلیت استفاده را داشته باشند.

اکسیژن ساز بیمار

در حال حاضر آن دسته از فروشگاه های ارائه دهنده انواع تجهیزات پزشکی که به دنبال خرید عمده دستگاه اکسیژن ساز بیمار هستند از مخاطبین اصلی این مطلب به شمار می آیند.
آیا می دانید که با فروش عمده دستگاه اکسیژن ساز بیمار توسط این نمایندگی آنلاین، خریداران می توانند خریدی اقتصادی تر را در بازارهای امروزی تجربه کرده باشند؟
شاید تنها یه سوال باقی می ماند آن هم این است که آیا کیفیت عمده فروشی دستگاه های اکسیژن ساز، همانند کیفیت فروش تکی و جزئی این دستگاه ها بوده است یا خیر؟
اصلا به کدام مراکز فروش دستگاه اکسیژن ساز بیمار به شکل عمده می توان اطمینان کرد؟
بهترین مارک های اکسیژن ساز خانگی و پرتابل کدام مارک ها بوده و دارای چه مشخصاتی می باشند؟
در ادامه با تمامی این موارد آشنا شده و قطعا خریدی بدون هیچ نگرانی و دغدغه را خواهید داشت.

دستگاه اکسیژن ساز بیمار

دستگاه اکسیژن ساز خانگی و مشخصات آن

همانطور که متوجه شدید یکی از انواع مدل های اکسیژن ساز موجود در بازار، دستگاه اکسیژن ساز خانگی می باشد.
این دستگاه که با برق شهری کار می کند، بدون باتری بوده و با توجه به دستگیره و چرخ هایی که در آن تعبیه شده می تواند به راحتی قابلیت حمل به تمامی نقاط منزل را دارا باشد.
اکسیژن سازهای خانگی معروف به اکسیژن ساز ایستا هم بوده که مقصود از آن این است که نمی توان از این دستگاه ها در خارج از منازل و بدون برق استفاده کرد.
انواع دستگاه اکسیژن ساز خانگی با تجهیزات گوناگونی توسط شرکت ها و برندهای مختلف در داخل و خارج از کشور تولید شده و هم اکنون در بازارهای ایران هم خرید و فروش می گردند.

این دستگاه ها دارای حجم های 5، 8 و 10 لیتری بوده که بنا به توصیه پزشک برای بیماران گوناگون قابلیت استفاده داشته اند.

در این اکسیژن ساز خانگی 5 لیتری غالبا برای اکثر بیماران مناسب ترین گزینه بوده و می تواند از قیمت خرید بسیار مناسبی هم برخوردار باشد.
در حال حاضر از جمله بهترین مارک های اکسیژن سازهای خانگی می توان به این مارک ها اشاره داشت:

  • دستگاه اکسیژن ساز خانگی سوشیا با مدل های sa5 و sa10
  • دستگاه اکسیژن خانگی نایدک آمریکا مدل nuvo lite
  • اکسیژن ساز خانگی مارک یوول
  • اکسیژن ساز خانگی مارک لانگفیان

فروش اکسیژن ساز

به عنوان در ادامه به معرفی مشخصات اکسیژن ساز خانگی سوشیا مدل sa5 می پردازیم:

  • دارای صدای بسیار کم
  • مناسب جهت کارکرد 24 ساعته
  • مجهز به خروجی نبولایزر
  • دارای سیستم زمان سنج جهت تنظیم خاموش شدن خودکار دستگاه
  • وزن حدود 18 کیلوگرم
  • دارای LCD بزرگ با قابلیت انتخاب زبان فارسی
  • دارای سیستم ذخیره اطلاعات کارکردی
  • دو سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش

ناگفته نماند که در میان مارک های گوناگون اکسیژن ساز خانگی، اکسیژن سازهای آمریکایی با برند نایدک از جمله بهترین برندهای موجود در بازار بوده که با مدل nuvo lite و در حجم 5 لیتری فروش خوبی را دارا می باشد.
این سایت فروشگاهی توانسته یکی از بزرگترین نمایندگی های فروش دستگاه اکسیژن ساز خانگی از برند نایدک در شمال کشورمان باشد که همواره سعی در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود داشته است.

دستگاه اکسیژن ساز پرتابل

دستگاه اکسیژن ساز پرتابل و مشخصات آن

از دیگر مدل های دستگاه اکسیژن ساز تولیدی توسط شرکت های گوناگون می توان به دستگاه اکسیژن ساز پرتابل یا قابل شارژ اشاره داشت که از قیمت خرید بیشتری نسبت به مدل های خانگی و ایستا برخوردار بوده است.
این دستگاه جهت استفاده بیمار در بیرون از منزل طراحی و تولید گردیده و از همان مکانیزم عمومی تولید اکسیژن استفاده می کند.
تنها تفاوت اکسیژن ساز پرتابل و اکسیژن ساز خانگی در مجهز بودن به باتری شارژی داخلی و اندازه کوچک و وزن سبک و قابل حمل می باشد.
اغلب دستگاه های اکسیژن ساز پرتابل از سیستم خروجی IMPULS استفاده می کنند و توسط سنسورهای فشار بسیار حساس داخل دستگاه دم و باز دم بیمار را تشخیص داده که هنگام دم اکسیژن را خارج و هنگام باز دم اکسیژن را قطع می نماید.
این سیستم منجر به صرفه جویی انرژی دستگاه و سهولت در تنفس بیمار می گردد.

یکی از شناخته شده ترین برندهای آمریکایی اکسیژن ساز پرتابل موجود در بازار، برند اینوژن بوده که توسط این نمایندگی فروش آماده خرید عمده و بی واسطه می باشد.

اکسیژن ساز پرتابل اینوژن با مدل ONE-G2 می تواند گزینه مناسبی برای مشتریان بوده و از مشخصات ذیل برخوردار است:

  • دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • قابلیت کاربرد در خانه، هواپیما، اتومبیل و قطار
  • صدای کارکرد کمتر از 37 دسی بل
  • مجهز به آلارم های فشار کم و زیاد، قطع برق، افت غلظت اکسیژن،
  • دارای نشانگر درصد خلوص اکسیژن
  • مجهز به کلید قطع اضطراری
  • زمان شارژ باتری تا 4 ساعت
  • قابلیت 5 ساعت کار مداوم

آیا می دانید که امروزه راهکارهای فروش دستگاه اکسیژن ساز بیمار کدام است و کدام راهکار به سود مشتریان و هم فروشندگان می باشد؟

[highlight color=”green”]چگونه می توان با تضمین در قیمت و کیفیت یا برند معتبر اکسیژن سازهای بیمار، خریدی آسان در بازارهای این روزها داشت؟[/highlight]

فروش دستگاه اکسیژن ساز

نحوه فروش دستگاه اکسیژن ساز بیمار

فروش دستگاه اکسیژن ساز بیمار در بازارهای امروزی، به دو شیوه می تواند صورت بگیرد:

  1. فروش از طریق بازارهای حقیقی و فروشگاه های تجهیزات پزشکی
  2. فروش آنلاین از طریق سایت های فروش مستقیم

آیا می دانید که بهترین و اقتصادی ترین شیوه فروش دستگاه اکسیژن ساز بیمار در حال حاضر، فروش به شیوه اینترنتی است؟
چرا که اولا بدین طرق مشتریان با طیف گسترده تری قابلیت مراجعه به فروشگاه های آنلاین را داشته و می توانند از دورترین نقاط ممکن خریدی آسان را داشته باشند.
همچنین فروش آنلاین اکسیژن ساز به شکل مستقیم از درب کارخانجات تولیدی یا مراکز معتبر وارد کننده دستگاه های اکسیژن ساز خارجی بدون هیچ واسطه ای صورت می گیرد و این موضوع می تواند همراه با قیمت و گارانتی واقعی باشد.

سفارش خرید مستقیم انواع اکسیژن ساز مارک خوب

اگر می خواهید همین حالا بهترین کیفیت و قیمت انواع اکسیژن ساز مارک خوب را خریداری کنید، راهکاری بهتر از خرید اینترنتی از این مجموعه نخواهید داشت.
شما می توانید پس از آنکه با مشاورین در این حوزه ارتباط برقرار کرده و اطلاعات کافی پیرامون اکسیژن ساز مورد نظر خود را دریافت کرده، در کمتر از چند دقیقه سفارش خرید خود را ثبت نمایید.
خرید مستقیم انواع اکسیژن ساز بیمار از مارک های خوب همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش ویژه به شکل عمده امکان پذیر است و قطعا خریدی متفاوت در انتظار شما خریداران می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما