فروش عمده اسپلش برای پرورش ماهی قزل آلا

پرورش دهندگان ماهی قزل آلا در مناطق مختلفی از کشور در حال پرورش این ماهی هستند. پرورش ماهی قزل آلا نسبت به بقیه ماهیان پرورشی به علت حساس بودن این ماهی کار دشوارتری میباشد. به دلیل اینکه قزل آلا جزو دسته ماهیان سردابی است و با شروع فصل گرما و افزایش دما کار برای پرورش دهنده سخت تر میشود. وقتی دمای آب بالا می رود به نسبت اکسیژن آب نیز کمتر میشود که این موضوع میتواند باعث تلف شدن ماهی قزل آلا شود. در این مواقع بهترین کار پایین آوردن دمای آب استخر است و این کار با استفاده از دستگاه هواده اسپلش امکان پذیر میباشد.

هواده اسپلش چیست و چطور میتوان بصورت عمده این دستگاه را تهیه کرد؟
اسپلش یکی از دستگاههای هواده در پرورش ماهی میباشد که معملا برای همه نوع استخر پرورش ماهی قابل استفاده است. زمانی که اسپلش شروع به کار میکند، با این عملکرد که آب استخر را بصورت عمودی به سمت بالا فواره میکند که این عمل باعث میشود تا دمای آب تا حد قابل ملاحضه ای کاهش یابد و شرایط مطلوب تری برای ماهیان فراهم شود.
هواده اسپلش با شکستن سطح آب موجب مخلوط شدن اکسیژن با آب میشود و باعث تخلیه شدن گازهای مضر داخل استخر نظیر آمونیاک و … میشود.
امروزه پرورش دهندگان برای افزایش تراکم تولید از وسایل جانبی نظیر هواده ها استفاده میکنند که از جمله این دستگاه های هواده میتوان به اسپلش اشاره کرد. هواده های دیگری مانند ایرجت، سوپر اسپلش، پدل ویل، بلوئر و … در صنعت آبزی پروری مورد استفاده قرار میگیرند که هر کدام از این هواده ها کاربرد مخصوص بخود را دارند.
فروش عمده اسپلش برای پرورش ماهی قزل آلا، ماهی کپور، ماهی خاویاری و دیگر آبزیان از طریق این سایت صورت میگیرد و دستگاههای هواده پرورش ماهی به قیمت عمده کارخانه عرضه میشود.
برای تهیه بصورت عمده و استعلام قیمت روز دستگاه اکسیژن ساز اسپلش و سایر تجهیزات پرورش ماهی هم اکنون میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما