فروش تخصصی دستگاه اکسیژن معمولی خانگی

دستگاه اکسیژن ساز معمولی خانگی با مقرون به صرفه ترین قیمت به صورت مستقیم و بی واسطه توسط معتبرترین سایت عرضه آنلاین انواع اکسیژن ساز، همین حالا به صورت تخصصی به فروش می رسد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما ارتباط بگیرید.

انواع اکسیژن ساز خانگی و تفاوت آنها

همانطور که مستحضر هستید؛ دستگاه اکسیژن معمولی برای بیمارانی که افت سطح اکسیژن خون دارند بسیار مهم است. دستگاه های اکسیژن ساز معمولی خانگی به صورت کلی از نظر قابلیت جابجایی به دو نوع دستگاه اکسیژن ساز ثابت و دستگاه اکسیژن ساز پرتابل تقسیم می شوند.
دستگاه های اکسیژن ساز ثابت به دستگاه های اکسیژن ساز خانگی نیز معروف هستند و دارای ظرفیت های متفاوتی می باشند که بیمار با توجه به وضعیت بیماری خود و همچنین طبق دستور پزشک معالج موظف است ظرفیت متناسب را خریداری کند.
بطور کلی ظرفیت ‌های موجود عبارتند از اکسیژن ساز خانگی با ظرفیت ۳لیتری، اکسیژن ساز خانگی با ظرفیت ۵ لیتری، اکسیژن ساز خانگی با ظرفیت ۸ لیتری و اکسیژن ساز خانگی با ظرفیت ۱۰ لیتری
منظور از ظرفیت این است که دستگاه اکسیژن ساز در هر دقیقه حجمی معادل ظرفیت خود، اکسیژن خالص و غلیظ شده را تولید ‌کند.
به طور مثال یک اکسیژن ساز خانگی با ظرفیت ۳ لیتر قادر است در هر دقیقه 3 لیتر اکسیژن خالص را در اختیار بیمار قرار دهد.

اکسیژن ساز خانگی معمولی

نوع دیگر دستگاه اکسیژن ساز خانگی همان طور که گفتیم دستگاه اکسیژن ساز پرتابل یا دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل می باشد. با کمی دقت و توجه می‌ توان به سادگی دریافت که این نوع دستگاه اکسیژن ساز برای بیماران مناسب تر می باشد زیرا به دلیل داشتن قابلیت جابجایی و حمل و نقل راحت، بیمار می تواند در هر زمان و هر مکان بدون هیچ محدودیتی از آن استفاده کند.
اکسیژن ساز پرتابل اغلب در ظرفیت های دو، سه و پنج لیتری موجود هست. شایان ذکر است که دستگاه های اکسیژن ساز پرتابل خانگی مجهز به سنسورهای فشار بسیار حساس می باشند. این سنسور دم و بازدم بیمار را تشخیص داده و در موقع دم اکسیژن را خارج و در هنگام بازدم آن را قطع می کند. این تکنیک سبب می شود تا در مصرف اکسیژن و انرژی دستگاه صرفه جویی به عمل بیاید.
اما مهمترین ویژگی این دستگاه و همچنین مزیت آن نسبت به دستگاه های اکسیژن ساز خانگی ثابت اندازه و حجم دستگاه می باشد که به دلیل داشتن اندازه و وزن کوچک قابلیت جابجایی آن برای بیمار راحت است.

قیمت مناسب دستگاه اکسیژن ساز خانگی

قیمت دستگاه اکسیژن ساز طی یک سال اخیر به خاطر شیوع ویروس کرونا و همچنین نوسانات ارز بسیار افزایش یافته است.
همین امر موجب شده بیمارانی که مشکلات تنفسی دارند و طبق نظر پزشک معالج مجبور به استفاده از دستگاه اکسیژن ساز هستند، از لحاظ اقتصادی قادر به خرید و تهیه آن نباشند.
در حال حاضر گزینه پیشنهادی برای دسترسی به قیمت مناسب دستگاه اکسیژن ساز معمولی خانگی مراجعه به نمایندگی ‌های معتبر و مورد تایید وزارت بهداشت است.
زیرا این نمایندگی ها به دلیل امکان برقراری ارتباط مستقیم با شرکت تولید کننده قیمت ‌های مناسب تری را نسبت به سایر مراکز فروش موجود در بازار به خریدار ارائه می دهند.

فروش تخصصی دستگاه اکسیژن ساز معمولی

همانطور که متوجه شدید این روزها بیمارانی که نیاز به استفاده از دستگاه اکسیژن ساز معمولی خانگی دارند به دلیل شرایط اقتصادی برای خرید دچار مشکلاتی هستند.
مرکز فروش ما با ارائه و فروش تخصصی دستگاه اکسیژن ساز معمولی خانگی به شما عزیزان کمک می کند تا دستگاه اکسیژن ساز معمولی را با قیمت های مناسب تری بخرید.
برای خرید از ما فقط کافی است که توسط پل ‌های ارتباطی ارائه شده با کارشناسان فروش ما تماس گرفته و علاوه بر خرید دستگاه اکسیژن ساز با قیمت مناسب و عادلانه از مشاوره های رایگان قبل از خرید نیز برخوردار شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما