فروش استثنایی کم صداترین دستگاه اکسیژن ساز

کم صداترین دستگاه اکسیژن ساز کدام برند است؟ آیا از شرایط فروش ویژه انواع دستگاه های اکسیژن ساز برقی مارک معتبر آن هم بدون واسطه، آگاهی دارید؟

شایان ذکر است که امروزه مشکلات ریوی و تنفسی در جوامع گوناگون، کارخانجات تولیدی دستگاه ها و تجهیزات پزشکی را به این موضوع وادار کرد که به دنبال تولید دستگاه های کمک تنفسی خوب و درجه یک باشند.
این موضوع سبب شد تا امروزه شاهد تولید انواع دستگاه اکسیژن ساز باشیم که در مدل های خانگی و پرتابل یا همراه در بازار موجود بوده و خرید و فروش می گردد.

اکسیژن ساز کم صدا

گفتنی است که تمامی افرادی که دارای بیماری های ریوی بوده و پس از ترخیص از بیمارستان ها، نگران هوای پاک و اکسیژن خالص هستند، اکسیژن سازها توانسته یار و یاور آنها هم در منازل و هم در بیرون از منازل باشند.

یک سوال همواره در میان خریداران دستگاه اکسیژن ساز وجود داشته که کم صداترین دستگاه اکسیژن ساز کدام است و یا اصلا همچنین دستگاهی وجود دارد؟

تمامی دستگاه های اکسیژن ساز حین کارکرد، صدایی را داشته اند که بر اساس دسی بل بیان می گردد.
باید گفت که یکی از مارک های کم صدا حین کارکرد، مارک نایدک آمریکاست که در مدل های خانگی مخصوص تمامی بیماران به عرضه می رسد.

کم صداترین دستگاه اکسیژن ساز از برند نایدک

همانطور که گفته شد، اکسیژن سازها حین کارکرد خود، دارای صدایی هستند که در برخی از مارک ها به قدری زیاد بوده که می تواند منجر به اذیت شدن مصرف کنندگان شده باشد.
بر همین اساس لازم است تا یکی از بهترین و کم صداترین دستگاه اکسیژن ساز را که در بازارهای کشور ما خرید و فروش می گردد را به شما معرفی کنیم.

کم صداترین دستگاه اکسیژن ساز موجود در بازار، برند نایدک ساخته آمریکاست که در مدل Nuvo lite و در حجم های 5 و 8 لیتری خرید و فروش می گردد.

این دستگاه مجهز به تمامی استانداردهای CE و FDA بوده و می تواند با توجه به دارا بودن مشخصات ویژه، در صدر خواسته های مشتریان قرار گرفته باشد.
اکسیژن سازهای برند NIDEK دارای مشخصات ذیل هستند:

  • دارای قابلیت استفاده برای دو بیمار به شکل همزمان
  • دارای کلید تنظیم میزان اکسیژن خروجی
  • هدست دهانی
  • آلارم های دیداری و شنیداری
  • تأمین اکسیژن خالص به طور 24 ساعته
  • مجهز به سیستم چک پیشرفته برای اعلام اخطارهای دستگاه
  • دارای قابلیت حمل
  • کارکرد با برق شهری
  • وزن سبک و در حدود 13 کیلوگرم
  • دارای صدای بسیار کم در حدود 40 دسی بل
  • قابلیت استفاده در منازل، درمانگاه ها، اورژانس ها و …
  • دارای گارانتی 1 ساله و خدمات پس از فروش 10 ساله

فروش دستگاه اکسیژن ساز

سفارش آنلاین اکسیژن ساز نایدک

یکی از اقتصادی ترین و البته امن ترین شیوه های خرید دستگاه اکسیژن ساز نایدک، می تواند خرید از معتبرترین بازارهای فروش آنلاین دستگاه های اکسیژن ساز باشد.
اگر شما به عنوان یکی خریدار، نگرانی بابت کیفیت و قیمت اکسیژن ساز نایدک دارید، می تواند این مجموعه را برای خرید انتخاب کرده باشید.
حذف واسطه ها، داشتن ارتباط مستقیم با وارد کنندگان برند نایدک و ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش واقعی، از ویژگی های کلیدی این نمایندگی به شمار می آیند.

نمایندگی فروش اکسیژن سازهای آمریکایی در کشور

در نمایندگی فروش اکسیژن ساز به شکل آنلاین، علاوه بر اکسیژن ساز نایدک از مدل خانگی، اکسیژن ساز اینوژن از مدل پرتابل و قابل حمل نیز به دست مشتریان می رسد.
خریداران می توانند در کمترین زمان ممکن پس از انجام مشاوره های لازم قبل از خرید، خریدی مطمئن و کاملا اقتصادی را تجربه نمایند.

[highlight color=”orange”]خرید اینترنتی کم صداترین اکسیژن ساز موجود در بازار، مساوی است با خرید بی واسطه و بدون دغدغه برای تمامی مشتریان در سراسر کشور![/highlight]

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما