فروشگاه مرکزی دستگاه اکسیژن emg

دستگاه اکسیژن ساز emg تایوانی یکی از بهترین برندهای موجود در بازار می باشد. فروشگاه مرکزی ما با راه اندازی وب سایت خود، اقدام به فروش آنلاین بهترین دستگاه اکسیژن ساز با نازل ترین قیمت کرده است.

معرفی اکسیژن ساز خانگی برند emg

دستگاه اکسیژن ساز یک وسیله ضروری و حیات بخش در علم پزشکی به شمار می رود که در بیمارستان ها، کلینیک ها، مراکز درمانی و حتی منازل کاربرد زیادی دارد.
این دستگاه مناسب برای بیماران تنفسی و کسانی که دچار انسداد ریه و آسم می باشد، و به آن ها کمک می کند تا راحت تر تنفس کنند. در حقیقت کارایی دستگاه به این صورت است که اکسیژن هوا را می گیرد، داخل مخزن خود متراکم کرده و به اکسیژن غلیظ تر تبدیل می کند.
بیمارانی که سال های سال از بیماری های تنفسی رنج می برند، ترجیح می دهند تا به جای رفتن به بیمارستان ها و کلینیک ها، در منزل خود از دستگاه استفاده نمایند و تقاضا برای دستگاه های اکسیژن ساز در منازل بیشتر شده است.

اکسیژن ساز emg

لازم به ذکر است که دستگاه های اکسیژن ساز کپسول دار قدیمی، برای استفاده در منزل مناسب نیستند چون بعد از مدتی اکسیژن درون کپسول خالی می شود و نیاز به پر کردن مجدد دارد. علاوه بر این حمل و نقل و استفاده از آن ها برای افراد دشوار می باشد.
از این رو شرکت های تولید کننده داخلی و خارجی در صدد آن بر آمدند که دستگاه اکسیژن ساز جدید را در ابعاد کوچک، قابل حمل و با عملکرد آسان تولید و عرضه کنند. دستگاه های اکسیژن ساز جدید دارای قابلیت تأمین اکسیژن به صورت بی وقفه می باشند.

یکی از بهترین و پرطرفدارترین برندهای دستگاه اکسیژن ساز خارجی، برند emg ساخت کشور تایوان می باشد. میزان اکسیژن تولید شده در این دستگاه حداکثر 5 لیتر در دقیقه است و کاربر می تواند بر اساس نیاز خود آن را تنظیم نماید.

چرا اکسیژن ساز emg بخریم؟

از ویژگی ها و امکانات دستگاه اکسیژن ساز emg عبارتند از:

  • مجهز به سنسور درصد خلوص اکسیژن و آلارم افت فشار
  • دارای فیلتر میکروباکتری و گرد و غبار
  • مجهز به صفحه نمایشگر عملکرد دستگاه
  • نشان دهنده زمان سرویس دستگاه
  • امکان تعویض آسان فیلترها
  • مصرف حداقل برق نسبت به سایر دستگاه های مشابه
  • دارای استانداردهای FDA آمریکا و CE اروپا

دستگاه اکسیژن ساز emg علاوه بر مشخصات و امکانات معرفی شده، از یک طراحی زیبا و منحصر به فرد برخوردار بوده و نسبت به نمونه های مشابه دوام بیشتری دارد. این دستگاه به سبب ویژگی های خوبی که دارد، می تواند بهترین گزینه پیش رو برای مصرف کننده باشد و به راحتی در منزل از آن استفاده شود.

مرکز فروش بهترین مارک اکسیژن ساز

فروشگاه ها و نمایندگی های معتبر برندها، در سراسر کشور مشغول به فعالیت هستند و انواع دستگاه اکسیژن ساز را عرضه می دارند و مشتریان می توانند به صورت حضوری جهت خرید این دستگاه اقدام کنند.
ولی مجموعه ما به عنوان یک مرکز فروش غیر حضوری و آنلاین در حال فعالیت است و به طور مستقیم بین مشتری و تولید کننده یا وارد کننده ارتباط برقرار می کند. این ارتباط مستقیم به دلیل حذف واسطه ها، سبب کاهش چشمگیر قیمت تمام شده کالاها می شود و برای مشتری بسیار مقرون به صرفه است.

اگر تمایل به خرید عمده بهترین مارک دستگاه اکسیژن ساز با مناسب ترین قیمت را دارید، همین حالا از طریق وب سایت فروشگاه ما برای خرید اقتصادی اقدام کنید و در کم ترین زمان ممکن سفارش خود را تحویل بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما