فروشگاه مرکزی دستگاه اکسیژن ساز همراه اینوژن

دستگاه اکسیژن ساز همراه اینوژن را با کم ترین و ارزان ترین قیمت و با کیفیتی فوق العاده به صورت آنلاین از فروشگاه مرکزی ما خریداری فرمایید.

مشخصات دستگاه اکسیژن ساز همراه اینوژن مدل ONE G2

امروزه یکی از پر فروش ترین دستگاه های اکسیژن ساز پرتابل حتی در ایران، دستگاه اکسیژن ساز همراه اینوژن می باشد.
دستگاه اکسیژن ساز همراه اینوژن به دلیل حجم کمی که دارد و به خاطر وزن سبکش و هچنین کوچک بودن آن و جابه جایی آسان، مورد استفاده ی افراد زیادی قرار گرفته است.

همچنین دستگاه اکسیژن ساز همراه اینوژن مدل ONE G5 مصرف انرژی بسیار کمی دارد و می توانید آن را در خارج از منزل به مدت 13 ساعت با استفاده از یک باتری مورد استفاده ی خود قرار دهید.

دستگاه اکسیژن ساز همراه اینوژن جایگزین کپسول های اکسیژن شده و شما عزیزان دیگر هیچ گونه نگرانی و اضطرابی برای خالی بودن دستگاه و یا جابه جا کردن و حمل و نقل آن ندارید.

دستگاه اکسیژن ساز اینوژن

لازم به ذکر است که بگوییم دستگاه اکسیژن ساز دارای یک صفحه ی نمایشگر بوده که در آن مقدار زمان باقی مانده از عمر باطری و هشدار های دستگاه و مدت زمان کار کرد دستگاه نشان داده می شود.
دستگاه اکسیژن ساز اینوژن دارای ستون های زئولیت بوده که توسط شرکت به خریدار داده می شود و شما باید پس از مدتی استفاده این ستون ها را تعویض کنید. عوض کردن این ستون ها بسیار راحت و آسان بوده و شما دوستان می توانید این کار را خودتان در منزل هم انجام دهید.

آیا می دانید دستگاه اکسیژن سار همراه اینوژن مدل ONE G5 چه ویژگی هایی دارد؟

دستگاه اکسیژن ساز همراه اینوژن 6 لیتر در دقیقه ظرفیت خروجی دارد و دارای دو کیلو گرم وزن بوده و باتری آن قابل شارژ می باشد.
به علاوه دستگاه اکسیژن ساز همراه اینوژن به صورت آرام و تقریبا بدون صدا کار می کند و ابعاد آن ۳۱*۲۹*۱۵ سانتی متر بوده و قابلیت دارد که به برق ۱۱۰ و یا ۲۲۰ ولت اتصال پیدا کند.
همچنین کشور سازنده ی مارک اینوژن، آمریکا می باشد و برای کسانی که به صورت مداوم و مرتب به اکسیژن رسانی نیاز دارند بسیار خوب و مناسب است.
این دستگاه دارای آلارم فشار کم، آلارم فشار زیاد، آلارم قطع برق، آلارم افت غلظت اکسیژن، قابلیت محاسبه و تنظیم زمان کارکرد دلخواه، کلید قطع اضطراری و مونیتور دارد و درصد خلوص اکسیژن را هم نشان می دهد.
دستگاه اکسیژن ساز همراه اینوژن را پزشکان زیادی برای کسانی که بیماری های تنفسی و به اکسیژن مداوم نیاز دارند معرفی می کنند.
اگر می خواهید این محصول کم حجم و سبک وزن را با قیمتی خارق العاده خریداری فرمایید می توانید از همین سایت آن را سفارش دهید.

فروش اکسیژن ساز همراه اینوژن

فروش مستقیم اکسیژن ساز همراه آمریکایی با گارانتی

دستگاه اکسیژن ساز همراه ساخت کسور آمریکا به دلیل ویژگی های زیاد و قیمت نسبتا مناسبی که دارد تقاضا کنندگان زیادی داشته و توسط شرکت های گوناگونی به عرضه و فروش می رسد.
یکی از بهترین راه های خریداری محصولات، خرید به صورت آنلاین می باشد.
همچنین برای خرید آنلاین باید محصولات خود را از سایت و شرکتی خریداری فرمایید که معتبر و ایمن بوده و معروف باشد.
شرکت ما دستگاه اکسیژن ساز همراه اینوژن را با بهترین و کمترین قیمت و با کیفیت بسیار عالی در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

به علاوه اگر این محصول را از سایت ما خریداری فرمایید آن را به صورت آنلاین و بدون واسطه و در کوتاه ترین و کم ترین زمان ممکن و با گارانتی در درب منزل خود در هرجای کشور عزیزمان که هستید تحویل می گیرید.

خریدی ایمن، راحت و آسان را با ما تجربه کنید، جهت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما