فروشنده مستقیم اکسیژن ساز خانگی نایدک

اکسیژن ساز خانگی نایدک توسط فروشنده بزرگ و برتر کشور به صورت اینترنتی و همراه با گارانتی عرضه می شود‌. بهترین دستگاه تولید اکسیژن را برای بیماران کرونایی با قیمت ارزان و کیفیت تضمینی تنها با ثبت سفارش تهیه کنید.

مناسب ترین اکسیژن ساز خانگی برای بیماران کرونایی

همه ما می دانیم که هوای محیط اطراف ما را 78 درصد نیتروژن، 21 درصد اکسیژن و 1 درصد آرگون تشکیل داده است که این میزان غلظت برای برخی از بیماران ریوی مناسب نیست.
به سبب تنفس راحت با غلظت اکسیژن بالا دستگاه هایی چون دستگاه اکسیژن ساز برای جدا کردن اکسیژن از نیتروژن و آرگون و ارائه ی آن تا 96 درصد اکسیژن خالص طراحی و تولید می شود.
در اصل اکسیژن ساز دستگاهی است که به جهت تامین اکسیژن مورد نیاز بیماران تنفسی، ریوی، قلبی و … مورد استفاده قرار می گیرد.
این دستگاه با متمرکز کردن اکسیژن موجود در هوای محیط، باعث حذف نیتروژن می شود و اکسیژن را با ۹۵ درصد خلوص به بیماران می رساند.

دستگاه اکسیژن ساز نایدک

دستگاه های اکسیژن ساز در دو نوع خانگی و قابل حمل طراحی می شوند که هر دو با کمی تفاوت در مدل و البته نحوه کارکرد، جهت اکسیژن رسانی مورد استفاده قرار می گیرند.
دستگاه اکسیژن ساز خانگی از مهمترین دستگاه هایی است که نتیجه پیشرفت تکنولوژی و کادر مجرب و متخصص می باشد و به عنوان یک دستگاه کاربردی برای بیماران تنفسی، کرونایی، آمفیزم، بیماری مزمن انسداد ریه، قلبی، و … استفاده می شود.

از قابلیت های این دستگاه داشتن چرخ هایی است که حرکت دستگاه را در منزل راحت کرده اند.

امروزه با وجود بیماری کرونا میزان تقاضای بازار برای دستگاه های اکسیژن ساز افزایش یافته است و این درخواست بی شک با تجربه، مهارت و کسب اطلاعات کاملی همراه می باشد، لذا بسیاری از افراد آنقدر باتجربه هستند که همیشه بهترین ها را با قابلیت بالا انتخاب می کنند.
دستگاه های اکسیژن ساز بسیاری در بازار وجود دارد که هر کدام با قابلیت و میزان قدرت و سرعت خاصی که جزو مشخصات آنان بوده به فروش می رود؛ اما سوالی که در اینجا مطرح است کدام دستگاه بهتر و پیشرفته از انواع اکسیژن سازهای موجود در بازار می باشد؟
در ادامه به معرفی بهترین اکسیژن ساز ارزان با قابلیت بالا خواهیم پرداخت.

فروش اکسیژن ساز نایدک

مشخصات اکسیژن ساز خانگی نایدک 5 لیتری

اکسیژن ساز خانگی نایدک نمونه پرکاربرد و پیشرفته دستگاه تولید اکسیژن است که با قابلیت های بسیار این روزها برای بیماران کرونایی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.
تمامی دستگاه ها به سان مدل، نوع شرکت سازنده و حتی طراحی دارای مشخصاتی هستند که اکسیژن سازها نیز جدا از این قاعده نمی باشند.
دستگاه اکسیژن ساز خانگی نایدک دارای مشخصاتی است که موجب تمایز این دستگاه با سایر دستگاه های اکسیژن ساز می شود که این موارد عبارتند از:

  • قابلیت تامین اکسیژن تمیز و خالص در ۲۴ ساعت
  • قابلیت استفاده همزمان برای دو بیمار
  • دارای سیستم هشدار فشار بالا و پایین و همچنین سیستم قطع برق و افت غلظت اکسیژن
  • عدم نیاز به کپسول اکسیژن و استفاده توسط تصفیه هوای محیط اطراف
  • برخورداری از کلید تنظیم میزان اکسیژن خروجی، کلید قطع اضطراری، تایمر زمانی
  • دارای مانیتور OMS، هدست دهانی و سیستم چک پیشرفته برای اعلام اخطار های دستگاه
  • دارای خروجی اکسیژن از ۰ تا ۵ لیتر در هر دقیقه و تامین اکسیژن به صورت ۲۴ ساعته

مرکز فروش بهترین اکسیژن سازهای خانگی بدون واسطه

مرکز فروش اکسیژن ساز خانگی از مراجع مطمئنی می باشد که این روزها بازار فروش بسیار بالایی دارد؛ زیرا با وجود بیماری کرونا و نیاز به دستگاه اکسیژن ساز تقاضای بازار بالا رفته است.
اکسیژن ساز خانگی نایدک نمونه ای منحصربفرد از دستگاه های تولید اکسیژن می باشد که توسط شرکت معتبری چون این مجموعه به صورت اینترنتی عرضه می گردد.
این شرکت بهترین دستگاه اکسیژن ساز خانگی نایدک را بدون واسطه و به صورت مستقیم تنها با ثبت سفارش از طریق کارشناسان فروش عرضه می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما