شرکت پخش دستگاه اکسیژن ساز خون

دستگاه اکسیژن ساز خون با بهترین مارک، قیمت مناسب و گارانتی متعبر، امکان خرید از شرکت پخش مستقیم انواع دستگاه های اکسیژن ساز در بازار ایران را داشته است.

چه کسانی باید از دستگاه اکسیژن ساز استفاده کنند؟

ریه به عنوان یکی از مهم ترین بخش های بدن انسان، اگر در اثر بیماری و یا هر عامل دیگری، به درستی کار نکرده و عمل تنفس به خوبی انجام نشود، کاهش سطح اکسیژن خون را سبب می گردد که این موضوع می تواند حتی منجر به تروما و مرگ مغزی شده باشد.
این موضوع به قدری اهمیت داشته که پزشک به بیمارانی که مشکلات ریوی و قبلی داشته و به تازگی از بیمارستان مرخص شده، توصیه به خرید یک دستگاه کمک تنفسی می کند.
به طور کلی نه تنها بیماران ریوی و قلبی، امروزه حتی برخی از افراد سالم که احساس خستگی زیاد دارند، از دستگاه کمک تنفسی می توانند استفاده کنند.

یکی از بهترین دستگاه های کمک تنفسی موجود در بازار، دستگاه اکسیژن ساز است.

اکسیژن ساز خون

این دستگاه با مکانیزم خود، خلوص اکسیژن موجود در هوای اتاق را به بالای 90 درصد رسانده و می تواند خاصیت درمانی هم داشته باشد.
استفاده از اکسیژن سازها برخلاف کپسول های اکسیژن، به هیچ وجه به بافت ریه آسیب نزده و حتی می تواند در درمان ریه افراد سیگاری، نقش فزاینده ای ایفا کند.
به طور کلی می توان گفت که استفاده از دستگاه اکسیژن ساز خون برای افرادی که بیماری ریوی دارند ضروری است، به طوری که اگر بیمار بتواند از دستگاه در محیط خانه استفاده کند، از بیمارستان مرخص می‌شود.
امروزه با توجه به بروز یک ویروسی اپیدمی در جهان با نام کوبید 19 یا کرونا؛ استفاده کنندگان از دستگاه اکسیژن ساز نیز رو به افزایش است.

بیماران مبتلا به کووید 19، دچار عفونت ریه شده و سطح اکسیژن خونشان کمتر از 90 درصد است که حتما بایستی اکسیژن خالص استشمام کرده تا حجم ریه به حالت نرمال بازگردد.

انواع و اقسام دستگاه اکسیژن ساز خون را بشناسید

دستگاه اکسیژن ساز خون در دو نوع ثابت و پرتابل وجود دارد، که تنها تفاوت آن‌ها در قابلیت حمل آن ها است.
اکسیژن ساز های پرتابل قابل حمل هستند در حالی که نوع ثابت اکسیژن ساز این قابلیت را ندارد. ولی از لحاظ کارایی، و رساندن اکسیژن به بیماران تفاوتی ندارند.
نوع ثابت آن به صورت پالسی و یا مداوم اکسیژن تولید می کند، اما اکسیژن ساز های پرتابل و قابل حمل تنها به صورت پالسی اکسیژن را تضمین می کنند.
دستگاه اکسیژن ساز خون مدل خانگی یا ثابت، با برق شهری کار می کند و می تواند به طور 24 ساعت شبانه روز، اکسیژن خالص را به بیماران رسانیده باشد.
اما اکسیژن ساز پرتابل، با باتری کار کرده و در صورت دارا بودن دو باتری، در بیرون از منازل امکان استفاده تا حداقل 5 ساعت را دارد.

شرکت پخش اکسیژن ساز

شرکت پخش اکسیژن ساز مارک معتبر به سراسر کشور

از آنجا که علاوه بر قیمت دستگاه اکسیژن ساز خون برای مشتریان، مارک معتبر این دستگاه اهمیت داشته، خریداران باید در انتخاب شرکت پخش و نمایندگی فروش، دقت کنند.
خوشبختانه این شرکت پخش اکسیژن ساز، بهترین مارک های ایرانی و خارجی از این محصول را همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش ایده آل عرضه می کند.
این موضوع سبب می گردد تا اطمینان مشتریان بیشتر شده و خریدی مطمئن را تجربه کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما