سایت عرضه دستگاه اکسیژن ساز قیمت روز

دستگاه اکسیژن ساز قیمت روز در معتبر ترین سایت آنلاین با قیمت اقتصادی و مقرون به صرفه به فروش می رسد. بیماران تنفسی دیگر نگران قیمت و کیفیت این محصول نباشید زیرا این مجموعه بهترین ها را به فروش می رساند.

اکسیژن ساز و مدل مناسب بیماران تنفسی

دستگاه اکسیژن ساز که به آن غلیظ کننده اکسیژن نیز گفته می شود، اکسیژن مورد نیاز بیماران تنفسی را به صورت غلیظ کردن هوای محیط تامین می کند.
هوایی که ما تنفس می کنیم دارای ۷۸ درصد نیتروژن و ۲۱ درصد اکسیژن است، دستگاه اکسیژن ساز نیتروژن موجود در هوا را حذف می کند و اکسیژن با ۹۵ درصد خلوص در اختیار بیمار قرار می دهد.
از این دستگاه می توان در بیمارستان ها، مراکز درمانی، آمبولانس و حتی در منزل استفاده کرد.

قیمت دستگاه اکسیژن

دستگاه اکسیژن ساز معمولا به دو صورت ثابت و قابل حمل در بازار موجود می باشد و همان طور که از نام آن ها پیداست از دستگاه اکسیژن ساز ثابت برای استفاده در خانه و محل درمان می باشد که قابلیت جابجایی ندارد.
اکسیژن ساز قابل حمل مناسب افرادی است که نیاز به جابجایی این دستگاه برای مسافرت و انجام فعالیت های روزانه خود دارند که این دستگاه علاوه بر تغذیه با برق مستقیم دارای باتری نیز می باشد و وزن کمتری نسبت به دستگاه اکسیژن ساز ثابت دارد.
چند مورد از قطعات این دستگاه در ادامه ذکر شده است:

  • کمپر سور
  • برد الکترونیکی
  • شیر برقی
  • فیلتر هوا
  • مخازن پودر زئولیت

۴ نکته قبل از خرید دستگاه اکسیژن ساز

کار با دستگاه اکسیژن ساز بسیار راحت بوده و احتیاج به تخصص خاصی ندارد اما باید توجه داشته باشید که حتما باید با تجویز پزشک از آن استفاده کنید.
دستگاه اکسیژن ساز برای بیماران قلبی، مبتلا به آسم، ذات الریه، سرطان ریه، برونشیت مزمن، فیبروز ریوی، آپنه خواب و فیبروز کیستیک مورد استفاده قرار می گیرد.
در هنگام خرید دستگاه اکسیژن ساز باید به نکات زیر توجه کرد تا مناسب ترین دستگاه را با توجه به نیاز خود خریداری کنید:

  1. نوع کاربرد
  2. نوع اکسیژن ساز
  3. حجم دستگاه اکسیژن ساز
  4. میزان مصرف انرژی

فروش دستگاه اکسیژن ساز قیمت روز

امروزه با گسترش شهرنشینی و افزایش کارخانجات و وسایل دود زا آلاینده های موجود در هوا افزایش یافته و باعث ایجاد بیماری های تنفسی شده است.
آلودگی های شهر های بزرگ از بزرگ ترین مشکلات می باشد که امروزه افراد زیادی را دچار مشکلات تنفسی می کند.
کسانی که به این بیماری مبتلا شده اند برای تهیه اکسیژن، نیاز به دستگاهی دارند که اکسیژن با کیفیت تولید و در اختیار آن ها قرار دهد.
دستگاه اکسیژن ساز یکی از بهترین دستگاه های مورد استفاده این بیماران می باشد که می تواند اکسیژن با درصد خلوص ۹۵ درصد تولید کند.
اما یکی از نگرانی های بزرگ این بیماران قیمت دستگاه اکسیژن ساز می باشد که با وجود واسطه های بسیار در خرید حضوری مانع از فروش دستگاه با قیمت اصلی می شوند.
به همین دلیل این نمایندگی اقدام به راه اندازی وب سایت فروش دستگاه اکسیژن ساز قیمت روز کرده است و متقاضیان گرامی می توانند به راحتی در منزل خود این محصول را سفارش داده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرند.
مشتریان گرامی دیگر نگران تلف شدن وقت خود در ترافیک و هزینه های زیاد رفت و آمد نباشند زیرا در این نمایندگی بهترین دستگاه اکسیژن ساز قیمت روز به صورت اینترنتی و غیر حضوری به فروش می رسد.
به شما اطمینان داده می شود دستگاه اکسیژن ساز در این نمایندگی با دارا بودن بهترین کیفیت و قیمت اقتصادی به فروش می رسد.
مهم ترین هدف این مجموعه از فروش دستگاه اکسیژن ساز به قیمت مناسب کسب رضایت مشتری می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما