راهنمای خرید دستگاه اکسیژن ساز خوب

راهنمای خرید دستگاه اکسیژن ساز خوب را از طریق این مجموعه دریافت کرده و در کمترین زمان ممکن، بهترین مارک اکسیژن های برقی و شارژی را سفارش خرید آنلاین دهید.

[highlight color=”yellow”]یک دستگاه اکسیژن ساز می تواند کمک جدی به اغلب بیماران دارای مشکلات ریوی و تنفسی کرده باشد.[/highlight]

سبک غلطی که خیلی از ما انسان ها آن را پیش گرفته و زندگی می کنیم، می تواند این احتمال را افزایش داده باشد که در آینده نه چندان دور؛ ما هم یکی از دسته افرادی باشیم که با مشکلات تنفسی و ریوی دست و پنجه نرم خواهیم کرد.
خوشبختانه پیشرفت تکنولوژی در زمینه تولیدات تجهیزات پزشکی توانسته کمی مرهمی بر دردهای ناشی از بیماری های ریوی باشد.
چرا که امروزه با تولید انواع دستگاه اکسیژن ساز این امکان فراهم شده تا این بیماران بتوانند به راحتی بدون اینکه نیاز به بیمارستان داشته، از اکسیژن خالص و طبی بهره کافی را برده باشند.

دستگاه اکسیژن ساز خوب

قطع به یقین راهمای خرید دستگاه اکسیژن ساز خوب یکی از نکاتی است که به خریداران کمک کرده تا بتوانند با مناسب ترین قیمت، دستگاهی خوب، مارک معتبر و با کارایی بالا خریداری کرده باشند.

راهنمای خرید دستگاه اکسیژن ساز

از آنجا که دستگاه های اکسیژن ساز قرار است تا اکسیژن خالص و طبی را به بیماران تنفسی برسانند؛ بی شک دانستن نکاتی قبل از خرید، به خرید یک دستگاه اکسیژن ساز خوب و مناسب کمک شایانی خواهد کرد.
شایان ذکر است که از مشخصاتی که بایستی هنگام خرید اکسیژن ساز به آنها دقت کرد، این موارد را به شکل مهم تر برشمرده اند:

  1. مقدار تولید اکسیژن در دقیقه
  2. صدای دستگاه حین کارکرد
  3. قابلیت حمل و جابجایی
  4. مدت زمان گارانتی و قیمت خرید

در این میان مقدار تولید اکسیژن در دقیقه، رابطه مستقیمی با حجم دستگاه اکسیژن ساز داشته که امروزه از 3 تا 10 لیتر می تواند بیشترین نرخ فروش را داشته باشد.
صدای دستگاه حین کار از دیگر فاکتورهایی بوده که برای خیلی از مشتریان مهم است. برند نایدک را می توان یکی از کم صداترین دستگاه های اکسیژن ساز موجود در بازار معرفی کرد.
امروزه اکسیژن سازها یا خانگی اند و یا پرتابل. این موضوع سبب شده تا برای آنکه از اکسیژن سازهای خانگی بتوان در مکان های گوناگون خانه به راحتی استفاده کرد، آنها را مجهز به دستگیره مخصوص و چرخ نموده اند.

اغلب برندهای اکسیژن ساز با گارانتی یک ساله و خدمات پس از فروش ده ساله به عرضه می رسند که توجه به این موضوع هم برای مشتریان بایستی از اهمیت جدی برخوردار باشد.

راهنمای خرید اکسیژن ساز

آشنایی با مشخصات مارک های خوب انواع اکسیژن ساز

همانطور که متوجه شدید، امروزه دستگاه های اکسیژن ساز در انواع خانگی و پرتابل از مارک های ایرانی و خارجی به عرضه می رسند.
از مارک های خوب اکسیژن ساز خانگی یا برقی می توان به این مارک ها اشاره کرد:

  • دستگاه اکسیژن ساز خانگی نایدک مدل nuvo litr:

دارای عملکرد آرام و کم صدا

قابلیت استفاده همزمان برای دو بیمار

مجهز به کلید قطع اضطراری

دارای استاندارهای FDA و CE

  • اکسیژن ساز خانگی ایرسپ مدل ویژن ایر:

کم مصرف در بالاترین ظرفیت غملکردی

دارای آلارم مخصوص در زمان افت راندمان اکسیژن

خلوص اکسیژن تا 95 درصد

یکی از مناسب ترین، سبک ترین و کوچکترین برندهای اکسیژن ساز پرتابل هم برند اینوژن با مدل ONE G2 است که از مشخصات ذیل برخوردار می باشد:

  • قابل استفاده بدون محدودیت زمانی و مکانی
  • دارای باتری لیتیوم قابل شارژ تا سه ساعت
  • قابلیت اتصال به شارژ فندکی خودرو
  • مدت کار باتری تا 5 ساعت
  • وزن 3.3 کیلوگرم

بزرگترین مرکز فروش دستگاه اکسیژن ساز در ایران

این مجموعه که در حال حاضر در آن مشغول مطالعه مطالب آن هستید، به عنوان یکی از بزرگترین مراکز فروش اینترنتی انواع دستگاه اکسیژن ساز مارک معتبر در بازار ایران معرفی شده است.
خریدارانی که نگران هستند چگونه می توانند هم مارک معتبر و هم قیمت ارزان از دستگاه اکسیژن ساز را خریداری کنند؛ می توانند این فروشگاه را برای همیشه به خاطر داشته باشند.

با دریافت بهترین راهنمای خرید دستگاه اکسیژن ساز مارک خوب، می توانید متفاوت ترین شیوه خرید را در بازارهای امروزی تجربه کرده باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما