دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل خرید

دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل خرید با ارزان ترین قیمت ممکن در بازارهای کشور، هم اکنون و در کوتاه ترین روز کاری، از طریق نمایندگی فروش مستقیم اکسیژن سازهای مارک خوب، امکان پذیر گردیده است.

اکسیژن ساز که با مکانیزمی ساده، تمامی گازهای غیر ضروری موجود در هوا را حذف کرده و تا نزدیک به 96 درصد اکسیژن طبی خالص را به بیماران می رساند، یکی از بهترین دستگاه های کمک تنفسی در بازارهای امروزی به شمار می آید.
اگر چه امروزه در اغلب بخش های مراقبت ویژه بیمارستان ها از دستگاه ونتیلاتور برای تنفس مصنوعی به بیماران استفاده می کنند، اما برای مصارف روزانه اورژانس ها، مصارف خانگی و مسافرتی بیمارانی که در بیمارستان ها بستری نیستند، اکسیژن سازها بهترین و مقرون به صرفه ترین گزینه می باشند.

گفتنی است که دستگاه اکسیژن ساز در دو مدل خانگی و قابل حمل شارژی در بازار موجود بوده و در اینجا قصد داریم تا کمی بیشتر با اکسیژن ساز جیبی یا همان قابل حمل شارژی آشنا شویم و آن را با بهترین راهکار خرید کنیم.

دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل

دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل را بیشتر بشناسید

دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل شارژی یکی از مدل های گران قیمت دستگاه اکسیژن ساز در بازار است که با وزن سبک و اندازه کوچکی که داشته، می تواند به راحتی حمل گردد.
این دستگاه عمدتا مناسب افرادی است که می خواهند در عین رسیدگی به امور روزانه و مسافرت های خود، از اکسیژن طبی و خالص نیز استفاده کرده باشند.
اکسیژن ساز قابل حمل سبک و کوچک، دارای باتری لیتیومی است که می تواند در صورت شارژ کامل به مدت 4 ساعت، تا نزدیک به 5 الی 8 ساعت قابلیت استفاده در بیرون از منازل، هواپیما؛ خودرو، قطار و غیره را دارا بوده باشد.
این دستگاه اکسیژن رسانی به بیماران را از طریق کابل رابط یا کانولای بینی و … به شکل پالسی و در صورت تنفس بیماران، به آنان منتقل می گرداند که این امر منجر به کاهش مصرف انرژی نیز می گردد.

در حال حاضر در کشور ما، دستگاه قابل حمل آمریکایی با مارک اینوژن، یکی از کوچکترین و باکیفیت ترین برندهای دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل است که اغلب مشتریان خواهان این برند می باشند.

دستگاه اکسیژن قابل حمل آمریکایی

دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل آمریکایی با مارک اینوژن inogen یکی از بهترین مارک های اکسیژن ساز پرتابل در بازار ایران است که با مشخصات و قابلیت های منحصربفردی تولید و به عرضه می رسد.
این مارک با مدل های ONE G2 و ONE G3 در بازارهای فروش دستگاه اکسیژن ساز فروش خوبی داشته و می تواند از مشخصات فنی و قابلیت های ذیل برخوردار بوده باشد:

  • دارای باتری 8 سلی و قابلیت استفاده تا 5 ساعت
  • نرخ جریان اکسیژن پالسی تا 5 لیتر
  • خلوص اکسیژن تا 96 درصد
  • مجهز به هشدار عدم تشخیص تنفس و عدم اتصال کانولا
  • صدای کارکرد کمتر از 39 دسی بل
  • دارای هشدار خلوص کم اکسیژن
  • دارای گارانتی یک سال

[highlight color=”yellow”]اما بنظر می رسد که پیدا کردن نمایندگی های فروش مستقیم و بی واسطه از انواع دستگاه اکسیژن ساز، می تواند راهکاری بدون نگرانی از خرید مارکی معتبر و قیمت مناسب از این دستگاه باشد.[/highlight]

دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل خرید بی واسطه

اغلب مشتریان خواهان دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل خرید به شکل بی واسطه و بدون هیچ افزایش قیمتی هستند.
چرا که در اینصورت است که می توانند مارک معتبر دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل را با مناسب ترین قیمت و حتی بهترین کیفیت اورجینال خریداری کرده باشند.
خوشبختانه هم اکنون از طریق نمایندگی رسمی فروش اکسیژن ساز قابل حمل ساخت آمریکا با برند اینوژن، امکان این به وجود آمده تا انواع دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل خرید به صورت بی واسطه و با قیمتی رقابتی و منصفانه، صورت بگیرد.

غنیمت شمردن فرصت خرید اینترنتی دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل می تواند خریداران را به سمتی سوق دهد که متناسب با نیاز و بودجه خود، خریدی تضمین شده را انجام داده باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما