دستگاه اکسیژن ساز خانگی قیمت بهترین برندها

دستگاه اکسیژن ساز خانگی از بهترین برندهای ایرانی و خارجی موجود در بازار با کمترین قیمت همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش 10 ساله امکان ارسال به سراسر ایران را داشته است.

اکسیژن ساز خانگی می تواند برای افرادی که مشکلات تنفسی و یا بیماری های مزمن و حاد ریوی داشته، بجای کپسول های اکسیژن، مناسب ترین گزینه باشند.

در واقع استفاده از دستگاه های اکسیژن ساز به طور 24 ساعته سبب شده تا جایگزین خوبی برای کپسول هایی باشند که ممکن است در صورت استفاده مداوم، خیلی زود به زود نیاز به پر شدن داشته باشند.

آیا می دانید که بهترین برندهای دستگاه اکسیژن ساز خانگی کدام اند و کدام یک از نرخ قیمت مناسب تری برای تمامی اقشار جامعه با هر میزان درآمدی برخوردار هستند؟
آیا امکان آن هست تا از سایت های فروش اینترنتی دستگاه های اکسیژن ساز، خرید مطمئن و تضمین شده از اورجینال بودن برندهای این دستگاه انجام داد؟
در ادامه ضمن معرفی دو مارک معتبر دستگاه اکسیژن ساز خانگی، بهترین راهکار خرید این دستگاه ها را به شما خواهیم گفت و اطمینان می دهیم که اولین نفری هستید که راز خرید آسان و مطمئن این محصول را می دانید.

بهترین دستگاه اکسیژن ساز

دستگاه اکسیژن ساز خانگی نایدک آمریکایی

اگر بودجه کافی و خوبی برای خرید یک دستگاه اکسیژن ساز خانگی مارک معتبر دارید و می خواهید خیالتان از بابت کیفیت و کارایی راحت باشد، پیشنهاد می گردد تا اکسیژن ساز برند نایدک NIDEK ساخت آمریکا را خریداری کنید.
این دستگاه با مدل Nuvo lite و با حجم های 5 و 10 لیتری تولید و روانه بازارهای فروش گردیده است و توانسته استانداردهای معتبر اروپایی و آمریکایی را داشته باشد.

مشخصات اکسیژن ساز خانگی نایدک مدل ناوو عبارتند از:

  • دارای صدای کارکرد خیلی کم بوده و مهم ترین ویژگی این دستگاه به شمار می آید.
  • قابلیت استفاده همزمان برای دو بیمار با نصب یک قطعه جانبی کوچک داشته است.
  • اکسیژن تمیز و خالص با خلوص 95 درصد را به طور 24 ساعته به بیماران می رساند.
  • دارای فلومتر یا شیر کنترل به منظور تنظیم و کنترل میزان اکسیژن خروجی می باشد.
  • مجهز به چراغ آلارم است که در صورت وجود اشکال و خطا در دستگاه؛ روشن می شود.
  • مجهز به کلید قطع اضطراری است.
  • دارای گارانتی یک ساله و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.

دستگاه اکسیژن ساز خانگی سوشیا شرکت نفس یار طب

اما اگر برای خرید دستگاه اکسیژن ساز مدل خانگی یا مبله، بودجه کمی دارید اما می خواهید که خیالتان از بابت کیفیت و پیدا کردن قطعات جانبی دستگاه راحت باشد، پیشنهاد مشاورین این مجموعه خرید مارک سوشیا از شرکت نفس یار طب می باشد.
شرکت نفس یار طب توانسته دستگاه اکسیژن ساز خانگی ایرانی با برند سوشیا را در دو مدل SA5 و SA10 روانه بازارهای فروش کرده باشد و از میزان استقبال خوبی هم مواجه گردیده، چرا که کیفیت و قیمت متناسب با هم را ارائه داده است.
از مشخصات این برند می توان موارد ذیل را متذکر شد:

  • صدای بسیار کم
  • مجهز به خروجی نبولایزر
  • دارای ال سی دی بزرگ با قابلیت انتخاب زبان و پشتیبانی از زبان فارسی
  • مجهز به 3 لایه فیلتر مجزا و همچنین فیلتر آنتی باکتریال که مانع از ورود باکتری ها و ناخالصی ها می گردد
  • دارای سیستم زمان سنج جهت تنظیم خاموش شدن خودکار دستگاه
  • دارای دو سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش

[highlight color=”yellow”]پس کافیست همین حالا بدون هیچ دغدغه ای از بابت قیمت و کیفیت دستگاه های اکسیژن ساز، خریدی آسان به شکل آنلاین از هر کجای ایران که هستید داشته باشید.[/highlight]

خرید آسان بهترین برندهای اکسیژن ساز خانگی

مقصود از خرید آسان اکسیژن ساز خانگی این است خریداران بتوانند به دور از هر گونه واسطه ای و با قیمت واقعی، بهترین مارک های این دستگاه را خریداری کرده باشند.
به تمامی خریداران برندهای معتبر اکسیژن ساز خانگی توصیه می گردد تا خرید اینترنتی این دستگاه را تجربه کنند، آن هم از طریق این مجموعه که با معتبرترین تولید کنندگان و وارد کنندگان برندهای ایرانی و خارجی در ارتباط است.

پس کافیست همین حالا بدون هیچ دغدغه ای از بابت قیمت و کیفیت دستگاه های اکسیژن ساز، خریدی آسان به شکل آنلاین از هر کجای ایران که هستید داشته باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما