دستگاه اکسیژن ساز خانگی خرید بی واسطه

دستگاه اکسیژن ساز خانگی خرید بی واسطه خود را از طریق این مرکز فروش انجام دهید. خریداران می توانند جهت خرید اکسیژن ساز خانگی، همین حالا سفارش اینترنتی خود را به آسانی به ثبت برسانند.

اکسیژن ساز خانگی مناسب چه کسانی است؟

همه ما می دانیم که هوای اطراف ما به طور عمده از 2 گاز اکسیژن و نیتروژن با درصدهای به ترتیب 21% و 78% تشکیل شده است. ریه های انسان در یک فرد سالم در هنگام تنفس، اکسیژن هوا را جذب نموده و وارد جریان خون می کند.
یکسری افراد بنا به بیماری هایی که دارند این اکسیژن به راحتی جذب بدنشان نمی شود، در این صورت دکتر وسیله ای به نام دستگاه اکسیژن ساز به جهت سهولت در تنفس برای بیمار خود تجویز می کند.
کارایی دستگاه اکسیژن ساز بدین صورت است که ابتدا هوای محیط وارد دستگاه شده و سپس گازهای اضافی را حذف کرده و اکسیژن باقی مانده را به اکسیژن غلیظ تبدیل کرده و به بدن بیمار منتقل می کند.

دستگاه اکسیژن ساز خانگی

افراد زیر برای ادامه حیات و داشتن زندگی راحت تر، لازم است از دستگاه اکسیژن ساز استفاده کنند:

  • افراد دارای انواع بیماری های ریوی
  • افراد دارای آسم از خفیف تا شدید
  • افراد با انواع بیماری های قلبی
  • افراد با مشکلات تنفسی
نکته قابل توجه برای داشتن دستگاه اکسیژن ساز خانگی، خرید دستگاه مرغوب و با کیفیت می باشد، اما قبل از اقدام به خرید لازم است تا با نکات دیگری که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم نمود آشنا شد.

نکات مهم قبل از انتخاب اکسیژن ساز خانگی

دستگاه اکسیژن ساز به عنوان یکی از تجهیزات پزشکی مهم، نقش حیاتی تولید اکسیژن خالص را بر عهده دارد. این دستگاه در 2 نوع خانگی (ثابت) و پرتابل موجود می باشد که اکسیژن را بسته به نوع و میزان مصرف به صورت پیوسته یا پالسی تولید می کند.
نکات قابل توجه قبل از خرید دستگاه اکسیژن ساز به شرح زیر می باشد:

  • خرید دستگاه اکسیژن ساز متناسب با تجویز پزشک (5 لیتری، 8 لیتری و 10 لیتری)
  • انتخاب نوع برقی یا باطری دستگاه باتوجه به امکان نیاز به استفاده در خارج از منزل
  • خرید دستگاه مرغوب از یک مرکز معتبر و شناخته شده

جالب است بدانید که دستگاه اکسیژن ساز خانگی در نوع باطری خور بسیار کوچک و سبک بوده و امکان جابجایی راحت را برای بیمار فراهم می کند.
لازم به ذکر است که در نوع برقی این دستگاه برای مقابله با مشکل قعطی برق، می توان یک کپسول اکسیژن نیز همیشه در خانه داشت تا در صورت نیاز از آن استفاده کرد.

شما می توانید جهت تهیه دستگاه اکسیژن ساز خانگی خرید بی واسطه را تجربه کنید.

دستگاه اکسیژن ساز خانگی خرید مستقیم

همان طور که متوجه شدید اکسیژن سازها دستگاه هایی هستند که چندین سال مورد استفاده قرار می گیرند. پس به جهت بالا رفتن طول عمر دستگاه ضروری است که جنس مرغوب را تهیه کرد تا احتمال خرابی آن کمتر باشد.
این مرکز پخش، سالهاست که در زمینه فروش انواع دستگاه های اکسیژن ساز با کیفیت اعلا در حال فعالیت می باشد و با کیفیت ترین دستگاه های اکسیژن ساز را به بازار عرضه می کند.
جهت تهیه بی واسطه دستگاه اکسیژن ساز خانگی خرید مستقیم را می توانید از طریق این مرکز فروش غیر حضوری تجربه کنید. همکاران ما پاسخگوی تمامی سوالات شما پیرامون کارکرد و قیمت انواع اکسیژن ساز خواهند بود.
شما خریداران محترم به راحتی می توانید سفارش اینترنتی خود را در مجموعه اکسیژن به ثبت برسانید و از گارانتی و خدمات پس از فروش آن مطمئن شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما