دستگاه اکسیژن ساز حرفه ای | فروش مستقیم بهترین اکسیژن ساز

دستگاه اکسیژن ساز حرفه ای و مجهز در انواع مدل های بیمارستانی، خانگی و پرتابل، از طریق بزرگترین مرکز فروش مستقیم بهترین برندهای اکسیژن ساز، امکان خرید بی واسطه را دارد.
اکسیژن سازها یکی از دستگاه های کمک تنفسی مناسب برای استفاده در بیمارستان ها، منازل و غیره می باشند که با توجه به نوع کاربردی که داشته، در انواع مدل های مختلف عرضه می گردند. بسیاری از خریداران دستگاه اکسیژن ساز، به دنبال یک دستگاه اکسیژن ساز حرفه ای و درجه یک، با بالاترین میزان خلوص اکسیژن خروجی هستند.
با توجه به تجویز پزشک، هر بیماری می تواند ظرفیت مناسبی از یک دستگاه اکسیژن ساز را خریداری کند. آیا می دانید که بهترین اکسیژن سازهای موجود در بازار کشور ما، از چه برندی هستند؟ چگونه می توان یک اکسیژن ساز حرفه ای و باکیفیت را با قیمت ارزانتری سفارش خرید داد؟

معرفی بهترین دستگاه اکسیژن ساز حرفه ای

حتما می دانید که یک امروزه دستگاه های اکسیژن ساز، جایگزین بسیار مناسبی برای کپسول های اکسیژن بوده اند. چرا که این کپسول ها، برای مدت زمان محدودی اکسیژن رسانی را انجام می دهند و نیاز به پر کردن مجدد دارند. این موضوع برای بسیاری از بیماران ریوی، تنفسی و بیمارانی که مدام با کاهش سطح اکسیژن خون مواجه می گردند، اصلا خوشایند نبود.
به همین سبب شاهد تولید روز افزون انواع دستگاه اکسیژن ساز حرفه ای با تجهیزات پیشرفته ای هستیم که توانایی اکسیژن رسانی به بیماران را به طور 24 ساعته دارند. در حال حاضر اکسیژن سازها در انواع ذیل به بازار عرضه شده اند:

  • اکسیژن سازهای بیمارستانی
  • اکسیژن سازهای خانگی
  • اکسیژن سازهای پرتابل شارژی

هر یک از دستگاه های اکسیژن ساز، با حذف مقدار نیتروژن موجود در هوای اتاق، می توانند اکسیژن با خلوص بالای 90 درصد به بیماران، انتقال داده باشند. در این میان، اکسیژن سازهای ثابت یا اکسیژن سازهای خانگی که با برق شهری کار می کنند؛ یکی از پرفروش ترین مدل های اکسیژن ساز به شمار می آیند.
اکسیژن سازهای پرتابل شارژی هم اگر چه از نرخ قیمت بالایی برخوردار بوده، اما می توانند نه تنها در منازل، بلکه در محل کار، خودرو، هواپیما و قطار، عمل اکسیژن رسانی با خلوص بالایی را به افراد، انجام داده باشند.
از بهترین مارک های دستگاه اکسیژن ساز حرفه ای موجود در بازار که با ظرفیت های 5، 8 و 10 لیتری عرضه شده، می توان به این مارک ها اشاره نمود:

  • اکسیژن ساز نایدک آمریکا
  • اکسیژن ساز کانتا
  • اکسیژن ساز سوشیا شرکت نفس یار طب
  • اکسیژن ساز اینوزن آمریکا
  • اکسیژن ساز یوول و غیره

یک دستگاه اکسیژن ساز حرفه ای از مدل ثابت یا خانگی، جهز به خروجی نبولایزر هم بوده و می تواند جهت داروهای استنشاقی برای بیماران ریوی، به خوبی مورد استفاده قرار گرفته باشد.

دستگاه اکسیژن ساز حرفه ای

لیست قیمت انواع اکسیژن ساز باکیفیت

با توجه به اینکه بازدهی، کارآیی، طول عمر و میزان خلوص اکسیژن، از جمله فاکتورهای تعیین کننده کیفیت دستگاه اکسیژن ساز حرفه ای هستند، اما به هیچ وجه مشتریان، دست از فاکتور قیمت برنمی دارند.
در واقع اولین چیزی که برای خریداران دستگاه اکسیژن ساز، هنگام مراجعه به بازار، از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده، لیست قیمت انواع اکسیژن ساز آن هم اکسیژن سازهای حرفه ای و با کیفیت بالا می باشد.
بنظر می رسد که درصد بالایی از مشتریان، اکسیژن سازی را می خواهند که کیفیت خوب و بازدهی فوق العاده ای داشته و از طرفی با قیمت ارزانتری به عرضه رسیده باشد.
در میان مارک های اکسیژن ساز، اکسیژن ساز خانگی نایدک و اکسیژن ساز پرتابل اینوژن، قیمت بیشتری داشته و البته یکی از استانداردترین و حرفه ای ترین اکسیژن سازهای موجود در بازار به شمار می آیند.
اگر شما خریداران می خواهید بهترین قیمت دستگاه اکسیژن ساز مارک معتبر را در بازار امروزی خریداری کنید، قطعا خرید از یک نمایندگی فروش معتبر که واسطه ها را حذف کرده و گارانتی یا خدمات پس از فروش ایده آل ارائه می دهد، می تواند خریدی مطمئن را برای شما رقم بزند.

فروش مستقیم دستگاه اکسیژن ساز بدون واسطه

با توجه به اینکه ممکن است در بازار، انواع مارک های متفرقه از دستگاه اکسیژن ساز وجود داشته باشد، آیا می دانید که چاره خرید بهترین دستگاه اکسیژن ساز حرفه ای نزد ماست؟
با فروش مستقیم انواع دستگاه اکسیژن ساز از بهترین مارک های موجود در بازار، با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش ایده آل، این امکان برای تمامی خریداران فراهم شده تا خریدی مطمئن از قیمت و کیفیت را تجربه کرده باشند.

شما می توانید همین حالا در کمترین زمان ممکن، سفارش خرید اینترنتی اکسیژن ساز را در مارک و ظرفیت مورد نیاز خود، به ثبت برسانید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما