دستگاه اکسیژن ساز بیماران خرید آسان

دستگاه اکسیژن ساز بیماران از مدل های خانگی و پرتابل را به آسانی و در کمترین روز کاری، سفارش خرید داده و آن را همراه با گارانتی و ضمانت اصالت کالا و اورجینال بودن برند، هر کجا که هستید تحویل بگیرید.

اکسیژن ساز نوعی دستگاه کمک تنفسی با خلوص بالاست که توانسته در درمان و کمک به بهبود بسیاری از مشکلات و بیماری های ریوی و تنفسی، نقش فزاینده ای را ایفا کند.

دستگاه اکسیژن ساز بیماران در انواع خانگی و پرتابل یا قابل حمل عرضه می شود که هر یک می توانند از مزایای خاص خود برای کاربردهای گوناگون گروه خاصی از بیماران، مناسب بوده باشند.

دستگاه اکسیژن ساز بیمار

در این میان خرید آسان، ارزان و تضمین شده دستگاه اکسیژن ساز بیماران تبدیل به یکی از دغدغه های مهم برای خریداران شده، چرا که بازارهای فروش امروزی، بازار دلالی و واسطه گری و گاها مارک های تقلبی بوده است.
در اینجا و در مجموعه بزرگترین مرکز فروش اینترنتی دستگاه های اکسیژن ساز مارک معتبر، این شما خریداران هستید که می توانید در بستری مناسب، خریدی باور نکردنی داشته باشید.
پس تا پایان ما را همراهی کنید و تا آخرین لحظه دریافت محصول ما را در کنار خود احساس نمایید.

دستگاه اکسیژن ساز بیماران و انواع آن

همانطور که متوجه شدید امروزه دستگاه های اکسیژن ساز از نمونه های مناسب برای جایگزین کپسول های اکسیژن هستند که می توانند در صورت استفاده مزایای زیادی داشته باشند.
چرا که استفاده بیش از حد از کپسول های اکسیژن، جدای از آسیب رساندن بیشتر به بافت های ریه می تواند با مشکلاتی همچون خطر آتش سوزی و ترکیدن سیلندر و تموم شدن حجم اکسیژن مصرفی و نیاز به پر شدن مجدد برخوردار باشد.

دستگاه اکسیژن ساز خانگی

به همین سبب کارخانجات تولید کننده اکسیژن ساز توانسته اند انواع اکسیژن ساز های ذیل را تولید و کار را برای بیماران آسان تر کرده باشد:

  1. دستگاه اکسیژن ساز خانگی
  2. دستگاه اکسیژن ساز پرتابل شارژی

دستگاه اکسیژن ساز خانگی با نام اکسیژن ساز ایستا و مبله نیز مشهور بوده و می تواند با عملکرد برقی و 24 ساعته، مناسب ترین گزینه برای بیماران در منزل و یا حتی در درمانگاه ها باشد.

اکسیژن سازهای خانگی غالبا مجهز به نبولایزر هستند تا قابلیت این را داشته باشند که بتوان به بیماران تنفسی، داروهای استنشاقی را تجویز کرده و حتی در منزل نیز استفاده کرد.

در طرف مقابل اکسیژن سازهای پرتابل و شارژی، دارای باطری قابل شارژ بوده و می توانند در هر جایی و مکانی، مورد استفاده قرار گرفته و برای آن دسته از افرادی که می خواهند کارهای روزانه خود را در بیرون از منزل انجام دهند نیز مناسب می باشند.
این دستگاه ها در دو ذیل عرضه می شوند:

  • اکسیژن ساز پرتابل با اکسیژن رسانی پیوسته و مدام، مناسب بیمارانی که به اکسیژن بیشتری نیاز دارند.
  • اکسیژن ساز پرتابل با اکسیژن رسانی به صورت پالسی و تنها هنگامی که بیمار تنفس را انجام می دهد که می تواند در صرفه جویی انرژی مناسب ترین گزینه باشد.

اما آیا می دانید که چطور می شود بدون نگرانی از اورجینال بودن یا نبودن یک دستگاه اکسیژن ساز؛ خریدی تضمین شده داشت؟

خرید دستگاه اکسیژن ساز

از کجا اکسیژن ساز مارک معتبر بخرم؟

سوالی که شاید درصد بالایی از مشتریان و متقاضیان خرید دستگاه اکسیژن ساز در ذهن خود داشته این است که از کجا اکسیژن ساز مارک معتبر و اورجینال بخرند؟
چرا که به عقیده آنها این تنها اکسیژن سازهای مارک معتبر هستند که می توانند کیفیت و کارایی بالا و قیمت مناسب تری داشته باشند.
اگر چه که در اغلب موارد همینطور هست، اما هستند برخی از مارک های معتبر که توسط عرضه کنندگان ناشناخته عرضه می شوند و اصلا کیفیت و کارایی خوبی را ندارند.
مثلا برخی از مارک های اکسیژن ساز به قدری حین کارکرد صدا تولید می کنند که منجر به آزار بیماران نیز می شوند.
به طور کلی یک اکسیژن ساز مارک معتبر، علاوه بر سبکی وزن، میزان اکسیژن خروجی با خلوص بالای 90 درصد، دارای صدای کمتر از 40 دسی بل بوده و به هیچ وجه آسایش بیماران را به هم نمی زند.

اگر می پرسید که از کجا می توان اکسیژن ساز مارک معتبر خرید، به شما می گوییم تا خرید خود را تنها از نمایندگی هایی انجام دهید که به شکل مستقیم با وارد کنندگان و تولید کنندگان برندهای خارجی و ایرانی، ارتباط داشته و هیچ واسطه ای را بر سر راه مشتریان قرار نمی دهند.

یکی دیگر از نکاتی که بایستی هنگام خرید اکسیژن ساز مارک معتبر توجه داشته باشید، نحوه ارائه گارانتی و خدمات پس از فروشی می باشد که گاها توسط برخی از عرضه کنندگان، دستخوش تغییراتی می گردند.

خرید آسان انواع دستگاه اکسیژن ساز در ایران

هم اکنون این امکان فراهم شده تا تمامی مشتریان دستگاه اکسیژن ساز ایرانی و خارجی بتوانند خرید آسان داشته باشند.
شما می توانید پس از انجام مشاوره های لازم قبل از خرید، در انتخاب خود هیچ شک و تردیدی نداشته و خریدی مطمئن را تجربه کنید.
چرا برای یکبار هم که شده خرید اکسیژن ساز مارک معتبر را از این مجموعه انجام نمی دهید؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما