دستگاه اکسیژن ساز بدون برق | بهترین اکسیژن ساز پرتابل

دستگاه اکسیژن ساز بدون برق یا همان دستگاه اکسیژن ساز همراه و پرتابل سبک را، با قیمت استثنایی همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش ویژه از طریق این مجموعه، سفارش خرید آسان و بدون واسطه دهید.
حتما شما هم که در بازار فروش دستگاه اکسیژن ساز، به دنبال خرید مدل مناسبی از این دستگاه برای خود یا بیمارتان هستید، با مارک ها و مدل ها یا برندهای گوناگونی در بازار مواجه شده اید. به طور کلی خریداران دستگاه اکسیژن ساز را می توان در دو دسته بررسی کرد:

  1. دسته اول خریدارانی هستند که بیمارشان در منزل بستری بوده و تنها نیاز به یک اکسیژن ساز ثابت خانگی دارند که عمدتا با برق کار می کند. این دستگاه معروف به اکسیژن ساز خانگی یا اکسیژن ساز ایستا بوده که با برق شهری کار می کند و در ظرفیت های 5، 8 و 10 لیتری از برندهای گوناگون، در بازار امروزی موجود می باشد.
  2. دسته دوم اما آن دسته از خریدارانی هستند که به سبب مشکلاتی از قبیل تنگی نفس، افت اکسیژن خون و غیره، مدلی از اکسیژن ساز را می خواهند که بتوانند در هر کجایی که هستند، از اکسیژن خالص این دستگاه استفاده نمایند. پس اکسیژن سازی که این دسته می خواهند، همان اکسیژن ساز بدون برق یا اکسیژن ساز پرتابل یا اکسیژن ساز شارژی است. افراد می توانند این دستگاه را به راحتی در ماشین، قطار، هواپیما و محل کار خود استفاده نمایند.

شما به عنوان خریدار دستگاه اکسیژن ساز، جزو کدام دسته از این افراد هستید؟ آیا می خواهید از اکسیژن ساز در مکان های گوناگون، به راحتی استفاده کنید؟ پس اکسیژن ساز پرتابل یا همراه، گزینه مناسبی برای شماست. اما چگونه می توان بهترین اکسیژن ساز پرتابل موجود در بازار را سفارش خرید داد؟

دستگاه اکسیژن ساز بدون برق چیست؟

شناخت دستگاه اکسیژن ساز بدون برق یا اکسیژن ساز پرتابل، در گام اول قبل از خرید، می تواند خریدی آگاهانه و مطمئن تر را برای شما خریداران، رقم زده باشد. پس بد نیست کمی بیشتر با دستگاه اکسیژن ساز همراه شارژی، آشنا شویم.
اکسیژن ساز همراه، هوای معمولی را از محیط اطراف گرفته و پس از حذف نیتروژن موجود در آن، اکسیژن خالص را به بیمار، انتقال می دهد. اکسیژن ساز پرتابل با توجه به نوع عملکردش، می تواند به دو شکل مورد خریداری و انتخاب قرار بگیرد:

  1. اکسیژن ساز پرتابل با جریان مداوم
  2. اکسیژن ساز پرتابلی که هم زمان با استنشاق بیمار، جریان پالس فعال می گردد.

این دستگاه با وزن سبکی که داشته، به راحتی قابل حمل به هر مکانی است و قابلیت نگه داشتن شارژ باطری را با مدت زمان خیلی مناسبی برای بیماران دارد.
در حال حاضر بسیاری از افراد با مشکلات ذیل، می توانند بدون هیچ ضرری، از دستگاه اکسیژن ساز همراه استفاده نمایند:

  • ذات الریه
  • آمفیزم
  • برونشیت
  • آسم
  • نارسایی احتقانی قلب
  • آپنه خواب و غیره

دستگاه اکسیژن ساز بدون برق

آشنایی با بهترین مارک اکسیژن سازهای پرتابل

با توجه به اینکه قیمت اکسیژن سازهای پرتابل نسبت به اکسیژن سازهای خانگی، بیشتر بوده، خریداران همواره در خرید دستگاه اکسیژن ساز بدون برق با وسواس بیشتری عمل می کنند. یکی از این وسواس ها، انتخاب مارک مناسبی از این دستگاه می باشد.
در حال حاضر کشور آمریکا، توانسته یکی از بهترین اکسیژن سازهای پرتابل را تولید به بازارهای دنیا ارائه داده باشد. اکسیژن ساز پرتابل اینوژن یکی از بهترین مارک های اکسیژن ساز بدون برق یا همراه است که با توجه به مشخصات و ویژگی های منحصربفردش، از طرفداران زیادی در بازار برخوردار می باشد.
از جمله مشخصات اکسیژن ساز اینوژن مدل G5 می توان به این موارد اشاره داشت:

  • وزن بسیار سبک
  • قابلیت نگهداشتن شارژ باطری تا 13 ساعت
  • طراحی کاملا منحصربفرد و کاربر پسند
  • دارای کوله پشتی مخصوص جهت حمل آسان

نمایندگی فروش مستقیم اکسیژن ساز مارک معتبر

زنیس طب به عنوان نمایندگی فروش مستقیم بهترین مارک دستگاه اکسیژن ساز بدون برق یا همان اکسیژن ساز پرتابل در بازار ایران، سابقه ای درخشان دارد.
این مجموعه ضمن حذف تمامی واسطه ها، امکان خرید مستقیم با قیمت واقعی و کاملا منصفانه را برای تمامی خریداران خود، فراهم آورده است.

شما می توانید در کمترین زمان ممکن، پس از دریافت مشاوره های لازم، خرید اینترنتی اکسیژن ساز پرتابل مارک معتبر را با قیمت مناسب تری به ثبت برسانید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما