خرید مستقیم دستگاه اکسیژن ساز dynmed

دستگاه اکسیژن ساز dynmed یکی از کارآمدترین دستگاه ها برای بیماران تنفسی محسوب می شود. برای خرید مستقیم این دستگاه باکیفیت و عالی با نازل ترین قیمت به فروشگاه آنلاین ما مراجعه نمایید.

ویژگی های دستگاه اکسیژن ساز dynmed

دستگاه اکسیژن ساز یکی از مهم ترین ابزارهای تأمین اکسیژن در صنعت پزشکی است که به عنوان یک جایگزین مناسب برای دستگاه های کپسول دار قدیمی به حساب می آید.
می توان گفت که وظیفه دستگاه اکسیژن ساز، غلیظ کردن اکسیژن می باشد، بدین صورت که اکسیژن موجود در محیط را گفته و داخل مخزن خود متراکم می کند و سپس به اکسیژن غلیظ تر با درصد خلوص بالاتر تبدیل می نماید.

دستگاه های اکسیژن ساز به 2 دسته ثابت و سیار (قابل حمل) تقسیم می شوند:

دستگاه های اکسیژن ساز سیار (قابل حمل): این دستگاه وزن کم و سایز کوچکی دارد و به راحتی توسط هر فردی قابل حمل می باشد. این دستگاه همچنین از قابلیت تنظیم میزان اکسیژن خروجی بر اساس نیاز بیمار برخوردار است.

دستگاه های اکسیژن ساز ثابت: این نوع دستگاه وزن بیش تر و سایز بزرگ تری نسبت به نوع سیار دارد و مورد استفاده برای مصارف خانگی می باشد. دستگاه در فواصل زمانی معین، مقدار مشخصی اکسیژن تولید می کند که به این مکانیزم، پالسی گفته می شود.

اکسیژن ساز dynmed

دستگاه اکسیژن ساز dynmed ساخت کشور چین و تحت لیسانس آلمان می باشد و می توان آن را یکی از برترین و کارآمدترین اکسیژن سازهای موجود در بازار برشمرد.
از این دستگاه برای کمک به بیمارانی که از مشکلات تنفسی مانند آسم رنج می برند، استفاده می شود و در مراکز درمانی، کلینیک ها و منازل شخصی کاربرد دارد.

از اصلی ترین مشخصات و ویژگی های دستگاه dynmed می توان موارد زیر را نام برد:
  • دارای وزن سبک و قابلیت حمل آسان دستگاه
  • کم صدا و بدون ایجاد آلودگی صوتی
  • مجهز به نمایشگر و آلارم سنجش خلوص اکسیژن
  • دارای سنسور اخطار کمبود اکسیژن خروجی و اخطار قطع برق
  • ساخته شده در ظرفیت 5 لیتری
  • دارای استانداردهای FDA آمریکا، CE اروپا و تأییدیه سازمان بهداشت جهانی

قیمت اکسیژن ساز دینمد در بازار ایران

دستگاه اکسیژن ساز دینمد در ابعاد، کارایی، کیفیت و مدل های متنوع در بازار موجود است و قیمت های متفاوتی دارد.
شایان ذکر است که همواره قیمت کلیه دستگاه های وارداتی به کشور، به دلیل نوسانات نرخ ارز و دلار متغیر بوده و در این میان سودجویان و واسطه ها نیز از این نوسان قیمت سوء استفاده کرده و با دخالت خود در افزایش قیمت کالاها تأثیر می گذارند.
بنظر می رسد که هم اکنون فروش اینترنتی اکسیژن ساز دیمند از طریق این مجموعه، سبب شده تا خریداران بتوانند خریدی مطمئن از قیمت این دستگاه را انجام داده باشند.

خرید اینترنتی دستگاه اکسیژن ساز با زیر قیمت بازار

باید بدانید که فروشگاه های اینترنتی با حذف کلیه واسطه ها، سبب برقراری ارتباط مستقیم بین خریداران و تولید کنندگان یا وارد کنندگان شده اند و همین امر موجب کاهش چشم گیر قیمت تمام شده کالاها برای خریداران می شود.
ما در این مرکز فروش مفتخریم تا انواع دستگاه اکسیژن ساز را با بهترین کیفیت از طریق وب سایت به فروش برسانیم و شما خریداران عمده با اطمینان خاطر از بابت کیفیت و قیمت دستگاه، آن را زیر قیمت بازار تهیه نمایید.
لازم به ذکر است که گارانتی دستگاه به همراه خدمات پس از فروش آن، هنگام تحویل در اختیار شما مشتریان عزیز قرار خواهد گرفت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما